Ευχάριστο πονοκέφαλο προκαλεί στους εμπόρους της Peugeot στη χώρα μας η έλευση του νέου 2008.

Για τη νέα γενιά του 2008, η Peugeot εξασφάλισε αυθεντικό crossover look βασισμένο στην εμφανή  αύξηση των διαστάσεων σε σχέση με το 208.

Το νέο 2008 κερδίζει εύκολα τις εντυπώσεις: Έχει αλλάξει τις αναλογίες του και ενσωματώνει άριστα τα στοιχεία της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Peugeot.

Το νέο 2008 κερδίζει εύκολα τις εντυπώσεις: Έχει αλλάξει τις αναλογίες του και ενσωματώνει άριστα τα στοιχεία της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Peugeot.

Η βασική έκδοση προσφέρεται με ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Το πίσω μέρος «φέρνει» έντονα στο 3008.

Πρώτη δοκιμή: Νέο Peugeot 2008

129.762 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2020)

Αλμα εις ύψος: Το 208 πήρε μπόι και επιρροές από το 3008 για να γίνει το νέο μικρό crossover της Peugeot, που με το καλημέρα δείχνει να αλλάζει τα δεδομένα στην κορυφή της κατηγορίας του.


What is new
-  Δεύτερη γενιά του 2008 
-  Βασισμένο στο 208, αλλά αισθητά μεγαλύτερο 
-  1,2 PureTech με 130 ίππους
-  Καίει 7.9 λτ./100 χλμ
-  Με 170 χλστ «αέρα» από το έδαφος
-  Από 21.400 ευρώ (130PS Active)

Ευχάριστος πονοκέφαλος για τους εμπόρους της Peugeot στη χώρα μας. Ακόμη δεν καταλάγιασε η σκόνη από το λανσάρισμα του εντυπωσιακού και ικανότατου 208 και «καπάκι» η αντιπροσωπεία ρίχνει στην αγορά την crossover εκδοχή του, το 2008. Όπως και να έχει η επίθεση της Peugeot σε όλα τα μέτωπα είναι γενναία. Η γαλλική φίρμα θέλει να πείσει πως παίζει premium μπάλα και όπως δείχνουν τα πράγματα τα καταφέρνει μια χαρά με το ολοκαίνουργιο 2008, που το Auto Τρίτη δοκιμάζει φυσικά πρώτο, να αποτελεί ένα ακόμα στοιχείο επιβεβαίωσης. 

Βάζει γκολ από τα αποδυτήρια
Για τη νέα γενιά του 2008, η Peugeot εξασφάλισε αυθεντικό crossover look βασισμένο στην εμφανή  αύξηση των διαστάσεων σε σχέση με το 208, το οποίο και αποτελεί τη μηχανολογική βάση, αλλά και στη σχεδιαστική ταυτότητα που έρχεται από το μεγαλύτερο 3008. Το 2008 είναι 245 χλστ. πιο μακρύ από το 208, 10 εκατοστά υψηλότερο και με 65 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο. Όλα αυτά τα καθιστά πιο εύκολα η ελαφριά και ευμετάβλητη νέα πλατφόρμα CMP. Οι σχεδιαστές της Peugeot φαίνεται πως έχουν διαχειριστεί εξαιρετικά τις νέες αναλογίες, που τονίζονται από το αλά 3008 στυλ: Ωραία, μπαμπάτσικη, μάσκα, λαμπεροί «χαυλιόδοντες», τρεις «γρατζουνιές» εμπρός και πίσω σε κάθε φανάρι και μια  σκουρόχρωμη «γέφυρα» ανάμεσα στα πίσω φώτα δημιουργούν ένα σύνολο για το οποίο δύσκολα θα βρεθεί κάποιος, που να εκφράσει επιφυλάξεις. Το γκολ του 2008 μπαίνει από τα αποδυτήρια, μιας και είναι γνωστό πως ειδικά στην κατηγορία αυτή το design επηρεάζει σημαντικά την τελική επιλογή.

Από 21.400 ευρώ η έκδοση με τα 130 άλογα
 Το νέο Peugeot 2008 είναι διαθέσιμο από 19.900 ευρώ (έκδοση Active 1,2 PureTech 100 PS). To μοντέλο της δοκιμής με τα 130 άλογα στην αντίστοιχη έκδοση κοστίζει όσο και το 1,5 BlueHDI 100 PS, ήτοι 21.400 ευρώ (25.000 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο EAT8). Η βασική έκδοση είναι πλούσια προσφέροντας μεταξύ άλλων cruise control, αυτόματα φώτα, 6 αερόσακους, infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών και όλες τις δυνατότητες συνδεσιμότητας, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, αισθητήρες στάθμευσης, και το πακέτο Safety με συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως αυτόματο φρενάρισμα και ενεργή διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας.

Η πιο πλούσιο έκδοση Allure  έχει επιπλέον το «καλό» i-cockpit με τον 3D ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, την 10άρα οθόνη για το σύστημα multimedia, σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας, 4 θύρες USB (2 μπροστά-2 πίσω), ζάντες 17 ιντσών κ.ά. Η τιμή εδώ ανεβαίνει στις 25.000 ευρώ. H σπορτίφ έκδοση GT-Line είναι ακόμα πιο ακριβή με 27.400 ευρώ, ενώ η κορυφαία έκφανση του κινητήρα με τα 155 άλογα συνδυάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο και πακέτο GT-Line για να φτάσει στο υπερβολικό ποσό των 36.400 ευρώ.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

PEIRAIOS LEASING
OPEL