Αυτή είναι η πρώτη ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα που είχε έρθει παλιότερα στη δημοσιότητα.

Όπως φαίνεται η πιο σημαντική αλλαγή, σύμφωνα με τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Shoeb Kalania, είναι στην πόρτα του χώρου αποσκευών.

Στην Γενεύη το ντεμπούτο του νέου Ηyundai i20;

5.316 Επισκέψεις στο άρθρο (5/2/2020)

Όλο και περισσότερες αναφορές από την Κορέα αναφέρουν πως το νέας γενιάς Hyundai i20 θα κάνει το ντεμπούτο του στην Γενεύη τον επόμενο μήνα.

Σχεδόν έτοιμο να κάνει το ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον επόμενο μήνα είναι το νέας γενιάς Hyundai i20 σύμφωνα με όσες αναφορές έρχονται στο φως το τελευταίο διάστημα. Το μοντέλο έχει «συλληφθεί» στο φακό των κατασκόπων να κάνει τις δοκιμές του κάτω από αντίξοες συνθήκες, ωστόσο η Hyundai φρόντισε να καλύψει όλο το αμάξωμά του με βαρύ καμουφλάζ.

Το προηγούμενο χρονικό διάστημα ψηφιακοί σχεδιαστές παρουσίασαν τις δικές τους προτάσεις σχετικά με το πώς θα μοιάζει το μοντέλο, πρέπει να σημειώσουμε όμως πως  πληροφορίες μας κάνουν λόγο πως η σχεδίαση του μοντέλου παραγωγής θα έχει αρκετές διαφορές σε σχέση με ό,τι έχουμε δει μέχρι τώρα.

Με βάση τις ψηφιακές φωτογραφίες, το μπροστινό μέρος θα έχει μια εντελώς νέα γρίλια, η οποία θα είναι ευρύτερη και μακρύτερη και θα πλαισιώνεται από νέους προβολείς που θα χαρακτηρίζονται από καμπυλωτό σχεδιασμό, ενώ στη βάση τους θα φιλοξενούν τα φώτα ημέρας. Ο προφυλακτήρας διαθέτει νέους κυκλικούς προβολείς ομίχλης σε μαύρο τριγωνικό μοτίβο. Από κει και πέρα το σχέδιο υιοθετεί δυναμικές γραμμές που βρίσκονται τόσο πάνω στο καπό, όσο και στο πλαϊνό μέρος, κεκλιμένη οροφή σε μαύρο χρώμα αλλά και μία πιο ευρεία και χαμηλωμένη στάση σε σχέση με το τρέχον μοντέλο.

Η πόρτα του χώρου αποσκευών, το οποίο συνοδεύεται από νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα που τείνουν μέχρι το λογότυπο της εταιρείας που βρίσκεται στο κέντρο. Στο κάτω μέρος έχει τοποθετηθεί ένας επανασχεδιαζόμενος προφυλακτήρας που διαθέτει μια κομψή μεταλλική ράβδο που περιβάλλει τους ανακλαστήρες και τρέχει από τη μία άκρη στην άλλη.
 
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα πολλές πιθανότητες συγκεντρώνει το ενδεχόμενο στη γκάμα του αυτοκινήτου να υπάρχει ένας 1.200άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας, αλλά και ένας 1.000άρης τούρμπο. Παράλληλα φημολογείται πως σε συγκεκριμένες αγορές διαθέσιμος θα είναι και ένα μοτέρ πετρελαίου 1,5 λίτρων.
 

ELASTIKA 2024
moto