8 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Mazda MX-5 RF

30.688 Επισκέψεις στο άρθρο (1/7/2020)

Ένα update σε infotainment και διάκοσμο δεν επηρεάζει τον απολαυστικό χαρακτήρα του εμβληματικού MX-5, το οποίο παραμένει το αφιέρωμα της Mazda στο Θεό του fun-to-drive.


What is new
- Ψηφιακό και αισθητικό update του MX-5
- 1,5 Skyactiv-G με 132 άλογα
- 0-100 σε 7,8 δλ.
- Μεταλλική, ηλεκτρική οροφή για το RF
- Από 36.740 (RF)

Η συνταγή του MX-5 παραμένει ίδια εδώ και δεκαετίες: Από το 1989 η παιχνιδομηχανή της Mazda έρχεται με κινητήρα εμπρός και πίσω κίνηση, άριστη ισορροπία του χαμηλού του βάρους, τιμόνι-ποίημα, λεβιέ ταχυτήτων με ηδονικό κλικ-κλικ στις εναλλαγές και ένα ονειρεμένο πλαίσιο. Το roadster που ανέστησε την ξεχασμένη κατηγορία των μικρών διθέσιων, πισωκίνητων κατασκευών παραγωγής οδηγικής απόλαυσης, έχει γίνει θρύλος. Σήμερα υφίσταται η 4η γενιά του και το μοντέλο της δοκιμής είναι η ανανεωμένη εκδοχή, που δοκιμάσαμε πέρυσι τέτοιο καιρό. Σχεδιαστικά δεν έχει αλλάξει τίποτα, έχει όμως αναβαθμισμένο σύστημα infotainment, νέο διάκοσμο στην καμπίνα και αλλαγές στον εξοπλισμό. Φυσικά δεν χάσαμε την ευκαιρία να μετατρέψουμε ξανά λίτρα αμόλυβδης βενζίνης σε μοναδικές οδηγικές στιγμές ειδικά με την έκδοση RF, σαν αυτή που βλέπεις στις φωτογραφίες με μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή, αλλά σταθερές πίσω κολώνες για ένα τελικό αποτέλεσμα μιας έκδοσης Targa. Όπως και να το κάνεις είναι ένα bijoux κάτι, που σε συνδυασμό με τον «δύο σε ένα» χαρακτήρα, δικαιολογεί απόλυτα τη διαφορά τιμής με το απλό MX-5. Πλέον η βασική έκδοση του MX-5 RF είναι η Revolution με τιμή 36.740 ευρώ, όταν η αντίστοιχη εξοπλιστική έκδοση με την υφασμάτινη οροφή έχει σχεδόν 2.100 ευρώ λιγότερα. Η βασική έκδοση του MX-5 με την κλασσική οροφή είναι η Challenge με 27.510 ευρώ, ενώ στη γκάμα έχει προστεθεί και η ξεχωριστή έκδοση Tacumi.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
test center