6 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Ανανεωμένο Mazda 2 Mild Hybrid

65.294 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2020)

Το ανανεωμένο Mazda 2 φρεσκάρεται αισθητικά και μπαίνει με την σειρά του στη λίστα των mild hybrid μοντέλων με λάβαρο την ποιοτική του κατασκευή, την οδική συμπεριφορά και την εξαιρετική οικονομία καυσίμου.


Το Mazda 2 δεν πρόλαβε καλά-καλά να πατήσει τους τροχούς στη χώρα μας και ήδη η ιαπωνική φίρμα λανσάρει την ανανεωμένη του εκδοχή, στην οποία φυσικά ξεχωρίζει η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας. Πριν μπούμε στα βαθιά με το τεχνικό κομμάτι, θα ξεκινήσουμε από τα πιο βασικά και τις διαφοροποιήσεις στην σχεδίαση του.
Η αλήθεια είναι πως εκ πρώτης όψεως μόνο ένα έμπειρο μάτι θα καταλάβαινε τις αλλαγές στο ιαπωνικό μικρό, καθώς τα βασικά στοιχεία της σχεδιαστικής γλώσσας Kodo παραμένουν αναλλοίωτα. Οι διαφοροποιήσεις έχουν να κάνουν κυρίως με το μπροστινό μέρος, όπου τα φωτιστικά σώματα έχουν μεγαλώσει και «ακουμπούν» πλέον πάνω στην νέα κυψελωτή γρίλια, η οποία με τη σειρά της, διατηρεί το ίδιο μέγεθος, αλλά διαφοροποιείται σχεδιαστικά θυμίζοντας το μεγαλύτερο Mazda3. Ανασχεδιασμένος είναι ο μπροστινός προφυλακτήρας πάνω στον οποίο ενσωματώνονται πλέον δύο λεπτά φώτα LED σε οριζόντια διάταξη αντικαθιστώντας τα στρογγυλά φώτα ομίχλης του τρέχοντος μοντέλου, ενώ παράλληλα μικρές διαφοροποιήσεις θα συναντήσουμε και στον πίσω προφυλαχτήρα, αλλά και νέας σχεδίασης ζάντες. Έτσι συνολικά το «2» εξακολουθεί να έχει μια πολύ κομψή και διαχρονική εμφάνιση, χωρίς υπερβολές και με μια elegance χροιά, ειδικά στην κόκκινη απόχρωση της δοκιμής μας. 

Από 14.509 ευρώ
Το ανανεωμένο Mazda 2 είναι διαθέσιμο σε μια μόνο έκδοση ισχύος, αυτή των 90 ίππων και σε τρία εξοπλιστικά επίπεδα. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται η έκδοση Challenge, το κόστος της οποίας ξεκινά από τα 14.509 ευρώ, αμέσως μετά ακολουθεί η έκδοση Takumi με κόστος από 16.235 ευρώ, ενώ η τρίτη και κορυφαία έκδοση Takumi Plus αρχίζει τις πωλήσεις της στην ελληνική αγορά από τις 16.997 ευρώ.

Αξίζει να αναφέρουμε πως το Mazda 2 δεν κάνει «εκπτώσεις» στο στάνταρ εξοπλισμό, όπως π.χ. μη ηλεκτρικά πίσω παράθυρα, ενώ παράλληλα διαθέτει πιο premium στοιχεία εξοπλισμού, όπως δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ. Από την άλλη βέβαια θα θέλαμε το σύστημα αυτόνομου φρένου να μην είναι διαθέσιμο μόνο στην κορυφαία έκδοση. 

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

FORD E-TRANSIT
NISSAN