9 φωτογραφίες »

Η Mercedes GLC 300 de συνδυάζει ηλεκτρισμό και diesel (+τιμές)

31.651 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2020)

Η νέα αυτή έκδοση για την Mercedes GLC προσφέρει δυνατότητα κίνησης μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα, ενώ σε μεγαλύτερες αποστάσεις επωφελείται από τη μεγάλη αυτονομία και οικονομία που προσφέρει ο πετρελαιοκινητήρας με τον οποίο εξοπλίζεται.


Στo εμπορικό λανσάρισμα μιας νέας έκδοσης που συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 48V και τον 4κύλινδρο κινητήρα πετρελαίου 2.0 λίτρων προχώρε η Mercedes για την GLC στην χώρα μας.

Συνδυαστικά, οι δύο αυτές πηγές ισχύος προσφέρουν την πιο οικονομική και αποδοτική λύση της αγοράς στο μοντέλο GLC (SUV & Coupe), αφού αποδίδουν μέγιστη συνδ. ισχύ 225 kW (306 hp) και μέγιστη συνδ. ροπή 400 Nm με κατανάλωση μόλις 2,2- 1,7 λίτρα/100 χλμ (GLC SUV) και εκπομπές CO2 45–57 g/100 km, ενώ η μετάδοση κίνησης γίνεται από το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G TRONIC.    

Από την πρώτη στιγμή, η GLC σχεδιάστηκε με τέτοιον τρόπο ώστε η τοποθέτηση της μπαταρίας να μην στερήσει σημαντικό χώρο από τον χώρο φόρτωσης. Αυτό επετεύχθη με χαμηλωμένο πίσω άξονα και ειδικό σχεδιασμό του αμαξώματος για την τοποθέτηση της μπαταρίας. Το αποτέλεσμα είναι ένας μεγάλος, επίπεδος χώρος αποσκευών του οποίου η χωρητικότητα 395-1445 λίτρα είναι λίγο μικρότερος από αυτόν των συμβατικών GLC SUV με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει χωρητικότητα 13,5 kWh, με το βάρος της να ανέρχεται στα 123 kg. Η ηλεκτρική αυτονομία αγγίζει τα 45  χιλιόμετρα (τιμές WLTP) ενώ η μέγιστη ταχύτητα όταν το όχημα κινείται αμιγώς ηλεκτροκίνητα φτάνει τα 140 χλμ/ώρα. Σε φορτιστή 7.4 kW (καλώδιο για τον οποίο περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό του οχήματος) αρκούν 1 ώρα και 30 λεπτά (10-100% SoC), ενώ για οικιακή φόρτιση σε πρίζα τύπου schuko έως 2.3 kW (230 V, 1-phase, 10 A), απαιτούνται 5 ώρες (10-100% SoC).

Όπως όλα τα plug-in hybrid οχήματα, η GLC 300 de σε SUV & Coupe έκδοση προσφέρει τη δυνατότητα κίνησης μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές, ειδικά σε αστικές περιοχές, ενώ σε μεγαλύτερες αποστάσεις επωφελείται από τη μεγάλη αυτονομία και οικονομία που προσφέρει ο πετρελαιοκινητήρας.
 
Η τιμή της GLC 300 de SUV στη χώρα μας ανέρχεται στα €66.265 (με Λιανική Τιμή προ Φόρων από €50.431) και της GLC 300 de Coupe στα €69.939 (με Λιανική Τιμή προ Φόρων από €53.233).
 
Όπως ισχύει για όλα τα οχήματα plug-in hybrid, οι εταιρικοί χρήστες πληρώνουν μηδενικό φόρο εταιρικών αυτοκινήτων για τα πρώτα 40.000 ευρώ της τιμής αγοράς προ φόρων και φορολογούνται για το υπολειπόμενο ποσό άνω των 40.000 ευρώ. Έτσι, η GLC 300 de 4MATIC SUV με τη Λιανική Τιμή προ Φόρων να ανέρχεται στα €50.431 υπόκειται σε φόρο εταιρικών αυτοκινήτων μόνο για το ποσό των €10.431, σαν να ήταν αυτοκίνητο αυτής της αξίας.

Toyota
moto