11 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Ανανεωμένο Peugeot 3008

163.386 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2021)

Με ακόμα πιο ελκυστικό design και τονισμένα τα premium χαρακτηριστικά του, το ανανεωμένο Peugeot 3008 παίζει ακόμη πιο δυνατά στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας.


What΄s new
- Φρεσκαρισμένη σχεδίαση
- 1,5 BlueHDi με 130 άλογα
- «Καίει» 6,7 λτ./100 χλμ.
- Mε Grip Control και M+S ελαστικά (στο μοντέλο δοκιμής)
- Από 25.900 ευρώ (βασική έκδοση diesel)

Βασισμένο στο εντυπωσιακό design και στα premium χαρακτηριστικά του, το Peugeot 3008 κατάφερε να είναι πρωταγωνιστής στις πωλήσεις των C-SUV, τόσο στην ελληνική, όσο και σε ολόκληρη την ευρωπαϊκή αγορά, όπως επιβεβαιώνουν για την τελευταία οι 800.000 και πλέον μονάδες που βρήκαν αγοραστή από την ημέρα που λανσαρίστηκε. Να σημειωθεί εδώ πως το τρέχουσας γενιάς Peugeot 3008 έχει κερδίσει περισσότερα από 70 Διεθνή βραβεία, μεταξύ των οποίων και το υπέρτατο βραβείο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 2017, όταν και έγινε το πρώτο SUV μοντέλο που κέρδισε τον συγκεκριμένο τίτλο. Σήμερα η γαλλική φίρμα ήρθε να boostάρει την ανταγωνιστικότητα του μοντέλου, που βρίσκεται στο μέσον της εμπορικής του καριέρας, τονίζοντας την ελκυστική σχεδίαση και την premium αύρα του. Κακά τα ψέματα όμως, οι εξωτερικές αλλαγές που συναντάμε στο νέο Peugeot 3008 δεν είναι πολλές. Είναι όμως διακριτές με εμφανή τη νέα μάσκα, τα νέα LED φώτα, τις πλευρικές εισαγωγές αέρα και τις ανασχεδιασμένες ζάντες, που δημιουργούν ένα ελκυστικό και εντυπωσιακό συνάμα σύνολο. Μπροστά επίσης υπάρχει πλέον το λογότυπο «3008» στην άκρη του καπό, όπως στα νέα μοντέλα ολόκληρης της γκάμας της Peugeot. Στο πίσω μέρος, τα νέα LED φώτα περιλαμβάνουν τους τριπλούς, 3D, «όνυχες» της μάρκας με τα φλας να διαθέτουν λειτουργία scroll. Στα χρώματα του αμαξώματος έχουν προστεθεί νέες αποχρώσεις, όπως η Blue Célèbes και η Blue Vertigo, ενώ το ανανεωμένο 3008 προσφέρεται με τη νέα δομή διάρθρωσης της γκάμας, Smart Diversity, η οποία διαμορφώνεται από 3 βασικά επίπεδα εξοπλισμού (Active, Allure και GT) με τα δύο πρώτα να μπορούν να εμπλουτισθούν και με πρόσθετο εξοπλισμό που ονομάζεται «Plus» επιλογή. Στις πλούσιες εκδόσεις GT και GT Pack διατίθεται και μία νέα προαιρετική εναλλακτική, η «Black Pack» με μαύρου χρώματος χαρακτηριστικές λεπτομέρειες στην εμφάνιση και ελαστικά 205/55 R19, υψηλής ενεργειακής απόδοσης.

Και πόσο κοστίζει;
Το ανανεωμένο Peugeot 3008 συνεχίζει να προσφέρεται με μια ικανή γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, καθώς και σε 2 plug-in υβριδικές εκδόσεις. Ο premium χαρακτήρας του μοντέλου αντανακλάται και στις τιμές του, οι οποίες ξεκινούν από 24.900 ευρώ (1,2 Puretech 130 PS Active). Eμείς δοκιμάσαμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση με τον 1,5 BlueHDi κινητήρα των 130 ίππων, που ξεκινάει από 25.900 ευρώ στην εκδοση Active με σεβαστή πληρότητα εξοπλισμού σε άνεση και ασφάλεια. Η Active Plus ανεβαίνει στα 28.500 ευρώ (31.100 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο EAT8). Η έκδοση Allure κοστίζει 32.200 ευρώ (35.300 ευρώ με ΕΑΤ8), τη στιγμή που η Allure Plus με Grip Control ξεπερνάει τα 34.000 ευρώ (36.800 ευρώ με ΕΑΤ8). Με στάνταρ το Grip Control η έκδοση GT κοστίζει 37.200 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο και 39.800 ευρώ με ΕΑΤ8.

Εσωτερικό-Χώροι: Ακόμα πιο εντυπωσιακό
Στο διαχρονικά εντυπωσιακό εσωτερικό του Peugeot 3008, συναντάμε το αναβαθμισμένο i-Cockpit με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και τη νέα οθόνη αφής 10 ιντσών, που είναι υψηλής ανάλυσης και συνοδεύεται από επτά κομψούς διακόπτες τύπου «πλήκτρα πιάνου». Αυτοί δίνουν τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε βασικές λειτουργίες άνεσης, όπως το ηχοσύστημα, ο κλιματισμός, το σύστημα πλοήγησης, τις εφαρμογές smartphone κτλ.. Οι νέες επενδύσεις έχουν κάνει ακόμα πιο αισθητή την υψηλή ποιότητα κατασκευής, τη στιγμή που η ευρυχωρία και η πρακτικότητα είναι top, ήδη από την προ ανανέωσης έκδοση. Πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, χαμηλός θόρυβος, 520 λτ. πορτ-μπαγκάζ και η πιο εντυπωσιακή κονσόλα της κατηγορίας χαρακτηρίζουν μια καμπίνα που πραγματικά χαίρεσαι να είσαι μέσα της.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
test center