2 φωτογραφίες »

Ψηφιακό σχέδιο ανεξάρτητου σχεδιαστή για το επόμενο Nissan Qashqai.

Πιο σπορτίφ το επόμενο Nissan Qashqai

23.674 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2021)

To νέο Nissan Qashqai θα κάνει ντεμπούτο την επόμενη εβδομάδα αλλά τα σχέδια αυτά μας δίνουν από τώρα μια καλή ιδέα για το πως θα μοιάζει. Διαβάστε τι γνωρίζουμε τα κινητήρια σύνολα με τα οποία θα εξοπλιστεί.


Στις 18 Φεβρουαρίου θα αποκαλυφθεί επίσημα το ολοκαίνουριο Nissan Qashqai αλλά μέχρι τότε, οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές του TopElectricSUV έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους για το πώς θα μοιάζει το ιαπωνικό δημοφιλές SUV στη νέα του γενιά.

Με την Nissan να μας έχει ήδη δώσει μια ιδέα για τον πρόβολο που θα έχει το μοντέλο, οι άνθρωποι του TopElectricSUV έδωσαν στην δημοσιότητα δύο ψηφιακά σχέδια που δείχνουν την εμφάνιση που θα έχει το νέο Qashqai και, σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε αυτή την στιγμή, δεν πρέπει να περιμένουμε μεγάλες διαφορές .

Πέραν του νέου σχεδιασμού, το Qashqai θα έχει παρόμοιο μέγεθος με το προηγούμενο, ωστόσο είναι σημαντικό να τονιστεί πως το μεταξόνιο θα επεκταθεί κατά 20 χιλιοστά προσφέροντας περισσότερο χώρο στα πόδια των πίσω επιβατών. Θα βασιστεί στην τελευταία έκδοση της πλατφόρμας CMF-C της Συμμαχίας, ενώ θα έχει ένα προηγμένο σύστημα προβολέων.
 
Στο πιο ευρύχωρο εσωτερικό η Nissan έχει εγκαταστήσει ένα νέο σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη 9 ιντσών, το οποίο θα είναι προεγκατεστημένο με πλήθος συνδεδεμένων υπηρεσιών. Το νέο infotainment θα συνοδεύεται από ένα νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και ένα επίσης νέο head-up display 10,8 ιντσών. 

Η νέα γενιά του best-seller SUV, θα προσφέρεται είτε με έναν ήπια υβριδικό τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,3 λίτρων είτε με το νέο υβριδικό σύστημα ePower, το οποίο κάνει το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του.
 
Ο τούρμπο βενζινοκινητήρας 1,3 DiG-T θα συνδυάζεται με ένα 12βολτο ήπια υβριδικό σύστημα, μετατρέποντας έτσι το μοντέλο πιο προσιτό απ` ότι αν υπήρχε η επιλογή 48βολτου. Οι εκδόσεις σε αυτή την περίπτωση θα είναι δύο με τη βασική να διαθέτει 140 ίππους και 240 Nm ροπής και την αμέσως επόμενη 160 ίππους και 260 Nm ροπής. Αμφότερες μπορούν να συνδυαστούν με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους δύο τροχούς, ωστόσο η δεύτερη έχει και την επιλογή κιβωτίου CVT. Στην εν λόγω επιλογή αποκτά και τετρακίνηση, παράλληλα με μία μικρή αύξηση στη ροπή κατά 10 Nm και πέντε οδηγικά προγράμματα Standard, ECO, Sport, Snow και Off-Road.
 
Η δεύτερη επιλογή είναι το υβριδικό σύστημα e-Power όπου ένας βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται αλλά με σκοπό να φορτίσει μια μπαταρία που τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ.  Για την αγορά της Ευρώπης το σύστημα e-Power αποτελείται από ένα μοτέρ βενζίνης 1,5 λίτρων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 140kW, με την τελική ισχύ να ανέρχεται στα 190 άλογα και τα 330 Nm ροπής και κίνηση στους δύο τροχούς.
 

NEO PROACE
skoda