2 φωτογραφίες »

Ψηφιακά σχέδια για το νέο Peugeot 308 που δημοσιεύτηκαν στo Αutoexpress.

Σε βενζίνη, diesel, Plug-in και ηλεκτρικό το νέο Peugeot 308;

13.147 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2021)

Η πρόταση της Peugeot στην μικρομεσαία κατηγορία, το νέο 308, θα κάνει ντεμπούτο μέσα στο Μάρτιο και πιθανότατα θα προσφέρει μια μεγάλη γκάμα από κινητήρια σύνολα κάθε είδους.


Μέσα στον επόμενο μήνα θα αποκαλυφθεί το νέας γενιάς Peugeot 308, με το εμπορικό λανσάρισμα του γαλλικού μικρομεσαίου να αναμένεται να ακολουθήσει λίγους μήνες αργότερα. Το 308 θα γίνει το πρώτο μοντέλο της φίρμας που θα φέρει πάνω του το νέο λογότυπο της φίρμας που αποκαλύφθηκε χθες.

Η εξωτερική σχεδίαση του νέου 308 θεωρείται δεδομένο πως θα υιοθετήσει πολλά χαρακτηριστικά από το μικρότερο 208 αλλά και από το μεγαλύτερο 508, την μπερλίνα της γαλλικής φίρμας που ολοένα και κάνει βήματα σε premium μονοπάτια. Τα φωτιστικά σώματα θα είναι μεγαλύτερα και πιο λεπτά, η γρίλια θα έχει διαφορετική σχεδίαση, ενώ τα LED φώτα ημέρας που θυμίζουν χαυλιόδοντες και κοσμούν τα νεότερα μοντέλα της φίρμας θα δίνουν και εδώ το «παρών».

Στο πίσω μέρος, η νέα γενιά λέγεται πως θα υιοθετήσει φώτα εμπνευσμένα από το 3008 και το 508 και ίσως δούμε διαγώνιες «νυχιές» και μία φάσα που θα διατρέχει την πόρτα του χώρου αποσκευών ενώνοντας τα δύο σώματα. Το Peugeot 308 θα προσφέρεται επίσης σε έκδοση station wagon (SW) που θα κάνει ντεμπούτο αργότερα, μετά την hatchback έκδοση, ενώ όσον αφορά τις διαστάσεις της νέας γενιάς, δεν πρέπει να περιμένουμε μεγάλες αποκλίσεις.

Yπάρχουν πολλές πιθανότητες το νέο Peugeot 308 να προσφερθεί σε βενζίνη, diesel, ως Plug-in υβριδικό αλλά και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Η επικεφαλής της Peugeot στον τομέα της ηλεκτροκίνησης δήλωσε σχετικά: «To 308 μπορεί να κατασκευαστεί σε δύο πλατφόρμες, την e-CMP και την EMP2. Αυτό σημαίνει πως θα μπορούσε να προσφερθεί και σε Plug-in και ηλεκτρική έκδοση». Παρά τις δηλώσεις αυτές, το μικρομεσαίο θα χτιστεί πάνω σε μια από τις δύο πλατφόρμες, κατά πάσα πιθανότητα στο EMP2 δάπεδο.

Σύμφωνα με τις αναφορές, το παρών θα δίνει και μια πιο ισχυρή plug-in υβριδική έκδοση, με ένα ηλεκτρικό μοτέρ για να προσφέρει ισχύ στον πίσω άξονα, επιτυγχάνοντας έτσι τετρακίνηση. Η έκδοση με αυτή τη διάταξη, που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στο 3008 PHEV, μαζί με μια σειρά σπορ αναβαθμίσεων στην ανάρτηση και την εμφάνιση, θα αποτελούν το πιο ισχυρό 308 της νέας γενιάς με ιπποδύναμη άνω των 300 ίππων. Το «καυτό» 308 λέγεται πως θα είναι μέλος της νέας υποκατηγορίας Peugeot Sport Engineered (PSE) της εταιρείας.

Το κόστος αγοράς ενδεχομένως να «τσιμπήσει» λίγο προς τα πάνω σε σχέση με την τωρινή γενιά, λόγω της πλούσιας προίκας που θα λάβει. Όσον αφορά δε στην παραγωγή του, αυτή θα συνεχίσει να γίνεται στη Γαλλία, και πιο συγκεκριμένα στο εργοστάσιο Mulhouse,
 

Toyota
moto