10 φωτογραφίες »

Δοκιμή: SEAT Arona βενζίνης με 110 PS

19.596 Επισκέψεις στο άρθρο (22/3/2021)

Η έκδοση με τα 110 άλογα του βενζινοκίνητου SEAT Arona 1,0 TSI προσδίδει στον ευχάριστο και νεανικό χαρακτήρα του Arona μπρίο και αναδεικνύει τις οδηγικές του αρετές.


Βασιζόμενο πάνω στο μικρό Ibiza, το SEAT Arona αποτελεί την πρόταση της ισπανικής εταιρείας στο ανταγωνιστικό segment των B-SUV, προβάλλοντας ένα νεανικό και μοντέρνο χαρακτήρα. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω των compact διαστάσεών του (μήκος 4,14 μ.), της σπορτίφ αισθητικής με σχετικά σκληρές γραμμές στο εμπρός καπό, αιχμηρά φωτιστικά σώματα και περιορισμένη αλλά στοχευμένη χρήση καμπύλων και του προσιτού κόστους. Όσον αφορά στο τελευταίο ο τιμοκατάλογος ξεκινάει από 16.690 ευρώ για την βασική έκδοση των 95 ίππων, με αυτή της δοκιμής μας που φέρει τον 1,0 TSI με τους 110 ίππους να κοστολογείται από 17.490 ευρώ. 

Καλό σε επιδόσεις και κατανάλωση
Ο εν λόγω κινητήρας διαμορφώνει ένα «κεφάτο» σύνολο το οποίο κάνει πλάκα με τα συγκρατημένα κιλά του Arona και μπορεί να προσδώσει διασκεδαστικό χαρακτήρα στο crossover της SEAT. Είναι χαρακτηριστικό ότι η εικόνα στον τομέα των επιδόσεων είναι ακριβώς ίδια με του Ibiza και άνω του μέσου όρου της κατηγορίας, παρά το γεγονός πως μετά τις τελευταίες παρεμβάσεις, μειώθηκε η ισχύς του από 115 σε 110 ίππους (η μέγιστη ροπή παρέμεινε σταθερή στα 200 Nm). Ο 1.000άρης TSΙ τραβάει καλά μετά τις 1.500 σ.α.λ. και διατηρεί τη ζωντάνια του μέχρι αρκετά ψηλά στο στροφόμετρο, αποκαλύπτοντας ωστόσο ηχητικά την τρικύλινδρη φύση του, όχι όμως σε ενοχλητικό βαθμό. Μας άρεσε και η συνεργασία με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο σε ευχαριστεί με την αίσθηση και έχει σωστή κλιμάκωση, βοηθώντας την κατανάλωση να συγκρατηθεί στα 7,2 λτ./100 χλμ.. Συγχρόνως οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 120 γρ./χλμ., συνεπώς το Arona των 110 ίππων απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

NEO TRAFIC
moto