2 φωτογραφίες »

To Plug-in υβριδικό Peugeot 308.

Στα σκαριά το ηλεκτρικό Peugeot 308;

3.169 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2021)

Η Peugeot δεν θα προσφέρει το νέο 308 με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση κατά το λανσάρισμά του, ωστόσο αυτό ίσως αλλάξει τα επόμενα χρόνια. Διαβάστε τι μαθαίνουμε.


Ο σχεδιασμός της Peugeot για την επόμενη γενιά του μικρομεσαίου της μοντέλου λέει ότι θα διατίθεται σε plug-in έκδοση, όχι όμως και σε ηλεκτρική. Τουλάχιστον αυτό ισχύει αυτήν στιγμή, όμως σύμφωνα με την Automotive News, η Peugeot θα λανσάρει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του 308 το 2023, θέλοντας να πάρει μερίδιο αγοράς από το Volkswagen ΙD.3 που ήδη σημειώνει αξιόλογες πωλήσεις στην Γηραιά Ήπειρο. Η Peugeot μέχρι αυτή την στιγμή δεν έχει επιβεβαιώσει το δημοσίευμα, με τον εκπρόσωπό της να σημειώνει χαρακτηριστικά πως «είναι πολύ νωρίς».

Ερωτηματικό παραμένει ποια θα είναι η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσει το ηλεκτρικό 308. Μια επιλογή είναι το CMP δάπεδο που χρησιμοποιεί το νέο Citroen C4, ωστόσο οι περισσότερες φήμες κάνουν λόγο πως το αυτοκίνητο θα βασιστεί πάνω στην επερχόμενη e-VMP πλατφόρμα που αποτελεί ουσιαστικά την ηλεκτρική εκδοχή της EMP2 πλατφόρμας που χρησιμοποιεί το καινούριο 308. Το δάπεδο αυτό θα κάνει ντεμπούτο στο νέας γενιάς 3008 που αναμένεται το 2023 και έτσι, ίσως χρησιμοποιηθεί και για το αμιγώς ηλεκτρικό 308.

Θυμίζουμε πως, όσον αφορά το Peugeot 308, στη βενζίνη, ο τούρμπο κινητήρας 1,2 λίτρων προσφέρει 110 ή 130 ίππους και συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή προαιρετικά με ένα 8τάχυτο αυτόματο για την πιο ισχυρή έκδοση. Στο ντίζελ ο τετρακύλινδρος 1,5 λίτρων έχει ισχύ 130 ίππους και 300 Nm ροπής και μπορεί να συνδυαστεί με τα προαναφερόμενα κιβώτια. Τέλος, υπάρχουν επίσης δύο Plug-in υβριδικά μοντέλα, με κίνηση στους μπροστά τροχούς, αυτόματο 8τάτυχο κιβώτιο, μπαταρία 12,4 kWh και ηλεκτρικό κινητήρα που παράγει 81 kW και στις δύο περιπτώσεις. Η διαφορά μεταξύ των δύο είναι ο βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων που στη μία έκδοση προσφέρει 150 ίππους και στην άλλη 180, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τα 180 άλογα στην πρώτη και τα 225 στη δεύτερη.
 

Mercedes
test center