14 φωτογραφίες »

Μια βδομάδα με το Plug-In Ford Kuga των 225 ίππων

13.648 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2021)

Μία βδομάδα με το plug-in Ford Kuga αρκεί για να σε κάνει να δεις τα πράγματα διαφορετικά και να βιώσεις τη μεταβατικότητα προς τις νέες μορφές κινητικότητας που ήρθαν, αλλά και αυτές που έπονται.

Μπορεί τις καθημερινές, οι ευκαιρίες για απόδραση να είναι λίγες, ωστόσο το Σ/Κ o ελεύθερος χρόνος σου επιτρέπει να αποδράσεις από το αστικό τοπίο και να πας μια εκδρομή, έστω κοντινή λόγω συνθηκών. Φυσικά και εμείς αδράξαμε την ευκαιρία και τον ανοιξιάτικο καιρό για να πάμε και προς βουνό (εκεί δοκιμάσαμε την 4κίνηση αλλά και τα υπόλοιπα οδηγικά mode), αλλά και μια βόλτα παραλιακά, επιλέγοντας διαφορετικά σημεία κάθε μέρα, έχοντας στο πίσω μέρος του κεφαλιού μας να φάμε και όλη την μπαταρία…
 
Στο Normal οδηγικό πρόγραμμα με την αυτόματη λειτουργία στη διαχείριση των μπαταριών (EV auto), η κατανάλωση ήταν ανάμεσα στα 2,5-3,2 λτ./100 χλμ., ενώ σε πιο γρήγορους ρυθμούς και με το «Sport» πρόγραμμα ενεργοποιημένο η κατανάλωση βενζίνης ανέβαινε στα 4,5-5,0 λτ./100 χλμ..
Το εσωτερικό του Kuga και σε αυτή την έκδοση παραμένει καλαίσθητο, ποιοτικό, και πρακτικό. Σύγχρονο με το εξελιγμένο τεχνολογικό προφίλ της υβριδικής τεχνολογίας, διαθέτει πάρα πολλά hi-tech στοιχεία. Ασύρματη φόρτιση, φωνητικές εντολές, ψηφιακό πίνακα οργάνων που αντί για στροφόμετρο έχει δείκτη ισχύος με ξεχωριστή μάλιστα απεικόνιση για την ενέργεια από θερμικό και ηλεκτρικό μοτέρ, έγχρωμη οθόνη αφής και προηγμένο σύστημα infotainment με φωνητικές εντολές. Είναι ωραίο απλά να λες αυτό που θες!

Το εσωτερικό του Kuga και σε αυτή την έκδοση παραμένει καλαίσθητο, ποιοτικό, και πρακτικό. Σύγχρονο με το εξελιγμένο τεχνολογικό προφίλ της υβριδικής τεχνολογίας, διαθέτει πάρα πολλά hi-tech στοιχεία. Ασύρματη φόρτιση, φωνητικές εντολές, ψηφιακό πίνακα οργάνων που αντί για στροφόμετρο έχει δείκτη ισχύος με ξεχωριστή μάλιστα απεικόνιση για την ενέργεια από θερμικό και ηλεκτρικό μοτέρ, έγχρωμη οθόνη αφής και προηγμένο σύστημα infotainment με φωνητικές εντολές. Είναι ωραίο απλά να λες αυτό που θες!


Όσο για την μπαταρία, το πρόγραμμα φροντίζει να κρατάει κάποιο μικρό απόθεμα, ωστόσο εμείς επιλέξαμε να την αδειάσουμε επίτηδες και να κινηθούμε μόνο με το θερμικό μοτέρ. Σε σταθερές ταχύτητες η κατανάλωση ήταν σε χαμηλά επίπεδα, γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ., η. οποία ανέβαινε κοντά στα 10 λτ. σε πιο γρήγορους ρυθμούς και εκτινασσόταν στα 13-15 λτ./100 χλμ. όταν χρησιμοποιούσαμε το βενζινοκινητήρα και για να κινήσει το Kuga και για να φορτίσει την μπαταρία του.
Το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης Ford Co-Pilot 360 συνδυάζει ένα πλήθος τεχνολογικών συστημάτων που, όλα μαζί, συνεργάζονται για να κάνουν την οδηγική εμπειρία πιο άνετη και πιο απολαυστική. Το Kuga ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητά σας βάσει της ταχύτητας του προπορευόμενου οχήματος, αναγνωρίζει τα σήματα και παρέχει υποβοήθηση τιμονιού κρατώντας σας στο κέντρο της λωρίδας σας.

Το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης Ford Co-Pilot 360 συνδυάζει ένα πλήθος τεχνολογικών συστημάτων που, όλα μαζί, συνεργάζονται για να κάνουν την οδηγική εμπειρία πιο άνετη και πιο απολαυστική. Το Kuga ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητά σας βάσει της ταχύτητας του προπορευόμενου οχήματος, αναγνωρίζει τα σήματα και παρέχει υποβοήθηση τιμονιού κρατώντας σας στο κέντρο της λωρίδας σας.

 
Τι αλλάζει στην καθημερινότητα με ένα PHEV;
Σε τι συμπεράσματα καταλήξαμε μετά από μια βδομάδα λοιπόν; Αρχικά επιβεβαιώσαμε ξανά την εξαιρετική οικονομία καυσίμου, λόγω της αποκλειστικά ηλεκτρικής κίνησης. Βέβαια αυτό προϋποθέτει και μια διαφορετική προσέγγιση από τον χρήστη. Θέλει κάθε βράδυ να το φορτίζεις. Αν το ξεχάσεις, θα κινηθείς με βενζίνη και χάνεται το όποιο πλεονέκτημα. Εμείς θα κάναμε και μια έρευνα αγοράς στους παρόχους ενέργειας, να βρούμε ποιος συμφέρει περισσότερο. Επιπροσθέτως θα συμβουλεύαμε να προμηθευτείτε και ένα wall-box, που σας απαλλάσσει ως ένα βαθμό από το άγχος της φόρτισης.
Στο Kuga PHEV θα συναντήσουμε 3 οδηγικά modes για την απόκριση του γκαζιού (ECO, Normal, Sport), δύο για εκτός δρόμου σημεία που επεμβαίνουν στο ESP Wet/Slippery και Trail, καθώς και 4 προφίλ κίνησης: Αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση (EV Now όταν υπάρχει απόθεμα μπαταρίας φυσικά), υβριδική λειτουργία και αυτόματη εναλλαγή ή συνεργασία κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα (EV auto), διατήρηση μπαταρίας σε συγκεκριμένο επίπεδο φόρτισης για μετέπειτα χρήση (EV Later) και φόρτιση μπαταρίας από τον βενζινοκινητήρα (ΕV Charge). Το τελευταίο δεν μπορεί να συνεργαστεί με το πρόγραμμα «ECO». Η επιλογή τους γίνεται από μπουτόν στην κεντρική κονσόλα.

Στο Kuga PHEV θα συναντήσουμε 3 οδηγικά modes για την απόκριση του γκαζιού (ECO, Normal, Sport), δύο για εκτός δρόμου σημεία που επεμβαίνουν στο ESP Wet/Slippery και Trail, καθώς και 4 προφίλ κίνησης: Αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση (EV Now όταν υπάρχει απόθεμα μπαταρίας φυσικά), υβριδική λειτουργία και αυτόματη εναλλαγή ή συνεργασία κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα (EV auto), διατήρηση μπαταρίας σε συγκεκριμένο επίπεδο φόρτισης για μετέπειτα χρήση (EV Later) και φόρτιση μπαταρίας από τον βενζινοκινητήρα (ΕV Charge). Το τελευταίο δεν μπορεί να συνεργαστεί με το πρόγραμμα «ECO». Η επιλογή τους γίνεται από μπουτόν στην κεντρική κονσόλα.

 
Εξίσου σημαντικό είναι από τη στιγμή που ξέρετε τη διαδρομή που θα ακολουθήσετε να σχεδιάσετε και τον τρόπο που θα κινηθείτε. Τα προγράμματα διευκολύνουν αρκετά ώστε να πετύχετε τη βέλτιστη οικονομία, ειδικά όταν πρόκειται για μια εκδρομή ή ένα ταξίδι. Αντίστοιχα το ίδιο ισχύει και για το πρόγραμμα «ECO». Μέσα στην πόλη σας καλύπτει απόλυτα και το κυριότερο μεγαλώνει την αυτονομία. Ειδικά αν δεν έχετε και πολλά χιλιόμετρα καθημερινά, με σωστή χρήση δεν θα χρειάζεται να φορτίζετε ανά δύο μέρες.
Νομίζετε ότι το παρκάρισμα θα είναι δύσκολο επειδή το μήκος του Kuga είναι στα 4,6 μ. ή δεν είστε καλοί στο να υπολογίζετε όγκους; Με το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Active Park Assist 2 δεν χρειάζεται να αγχώνεστε, αφού αυτό εντοπίζει τη θέση και αναλαμβάνει πλήρως το τιμόνι και το γκάζι. Καταλήξαμε να το χρησιμοποιούμε συνεχώς γιατί δούλευε αποτελεσματικά στην πράξη.

Νομίζετε ότι το παρκάρισμα θα είναι δύσκολο επειδή το μήκος του Kuga είναι στα 4,6 μ. ή δεν είστε καλοί στο να υπολογίζετε όγκους; Με το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Active Park Assist 2 δεν χρειάζεται να αγχώνεστε, αφού αυτό εντοπίζει τη θέση και αναλαμβάνει πλήρως το τιμόνι και το γκάζι. Καταλήξαμε να το χρησιμοποιούμε συνεχώς γιατί δούλευε αποτελεσματικά στην πράξη.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

peugeot
skoda