7 φωτογραφίες »

Με καλύτερη επιτάχυνση και special drift mode το νέο Audi RS3

2.699 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2021)

Το Audi RS3 έρχεται στις αγορές και η γερμανική μάρκα αποκάλυψε ορισμένες από τις βασικές τεχνικές του λεπτομέρειες: 400 PS, 290 χλμ./ώρα και special drift mode στο εκρηκτικό sports car.

Ο ανταγωνισμός απαιτεί βελτιώσεις και η Audi Sport το γνωρίζει καλά. Το νέο Audi RS3 βρίσκεται προ των πυλών με την φιλοδοξία να κοντράρει στα ίσια το Mercedes-AMG A45S. Όπως και στα προηγούμενα μοντέλα διατίθεται σε πεντάθυρη Sportback έκδοση και τετράθυρη sedan, με την τελευταία να έρχεται αποκλειστικά στην αγορά της Βορείου Αμερικής το επόμενο έτος. Ο 5κύλινδρος turbo κινητήρας των 2,5 λίτρων έρχεται σε βελτιωμένη version του με σκοπό να παράγει περισσότερη ροπή και ίδιες τιμές ιπποδύναμης. Για να μιλήσουμε με αριθμούς αυτό μεταφράζεται σε 400 PS και 500 Nm ροπής, 20 νιουτόμετρα περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Παρά την μικρή αύξηση η Audi αναφέρει ότι το 2022 RS3 είναι κατά 0,3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο από τον προκάτοχό του στα 0-100 χλμ./ώρα, με επιτάχυνση στα 3,8 δευτερόλεπτα. Συγκριτικά με την Mercedes AMG A45S είναι κατά 0,1" ταχύτηρη, ενώ με τελική ταχύτητα στα 290 χλμ./ώρα εγγυάται ακόμη πιο δυναμική οδήγηση.

Το κύριο χαρακτηριστικό στο νέο Audi RS3, ωστόσο, το εντοπίζουμε στον πίσω άξονα. Η Audi Sport το ονομάζει «RS Torque Splitter», ένας μηχανισμός που καθιστά δυνατό τον πλήρως μεταβλητό διαμοιρασμό ροπής μεταξύ των πίσω τροχών. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτου πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο. Στις αριστερόστροφες καμπύλες μεταδίδει την ροπή στον δεξιό πίσω τροχό, στις δεξιόστροφες στον αριστερό πίσω τροχό και στην ευθεία και στους δύο τροχούς. Σύμφωνα με την Audi εξασφαλίζεται λιγότερη υποστροφή, καλύτερη σταθερότητα και μέγιστη ευελιξία. Σε κάθε στροφή το σύστημα στέλενει την ροπή στον εξωτερικό πίσω τροχό ενώ σε mode RS Torque Rear, το Torque Splitter επιτρέπει στο 2022 RS3 να εκτελεί «ελεγχόμενες κινήσεις σε κλειστούς δρόμους».

Μέσω του Audi Drive Select οι οδηγοί μπορούν να διαμορφώσουν την ρύθμιση του drift mode σε πέντε διαφορετικές επιλογές: Comfort/Efficiency, Auto, Dynamic, RS Performance και RS Torque Rear. Το Auto είναι η πιο ισορροπημένη επιλογή, με την κατανομη ροπής να μην επιτρέπει καμία υποστροφή. Η Dynamic Mode στέλνει όσο το δυνατόν περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα για μεγαλύτερη ευελιξία, συμπληρώνοντας την λειτουργία RS Torque Rear. Τέλος, το RS Performance έχει σχεδιαστεί για χρήση στην πίστα για να προσφέρει όσο το δυνατόν λιγότερη υποστροφή και υπερστροφή για καλύτερους χρόνους γύρου.

Επιστρέφοντας στο μοτέρ του νέου Audi RS3, ο 5κύλινδρος turbo κινητήρας προσφέρει μέγιστη ιπποδύναμη 400 PS μεταξύ 5.600-7.000 σ.α.λ., περιθώριο μεγαλύτερο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Σταθερή παραμένει η επιλογή του 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, η οποία στο νέο μοντέλο προσφέρει περισσότερο στιβαρή αίσθηση και καλύτερη επικοινωνία με τα υπόλοιπα εξαρτήματα του δίσκου συμπεριλαμβανομένου του συστήματος Launch Control για αλλαγή ταχυτήτων σε μικρότερο χρόνο και προοπτική πιο γρήγορης εκκίνησης.

Σε άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες, το compact sports car είναι πιο χαμηλωμένο κατά 10 χλστ. σε σχέση με το S3 και 25 χλστ. συγκριτικά με το A3. Η μπροστινή ανάρτηση με γόνατα McPherson διαθέτει περιστροφικά ρουλεμάν, ειδικά για RS3, σκληρότερα κάτω ψαλίδια και stabilizers.

Αναλυτική παρουσίαση του νέου Audi RS3 θα γίνει αργότερα μέσα στον Ιούλιο του 2021.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

AUTOFIT PASXA
vw