Δοκιμή μεταχειρισμένου: Τοyota Yaris Hybrid
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Τοyota Yaris Hybrid

18.980 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2018)

To προηγούμενο Toyota Yaris ήταν το best-seller της κατηγορίας του και σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η υβριδική έκδοση που «έκαιγε» κάτω από 4λτ./100χλμ.

Το Toyota Yaris Ηybrid συνδυάζει όλα τα στοιχεία που ψάχνει να βρει κάποιος σε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο για την πόλη: Είναι οικονομικό, πρακτικό και άνετο. Παρακάτω θα βρείτε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το προηγούμενης γενιάς Yaris, μετά την πρώτη του ανανέωση (2014-2017), στην έκδοση με το υβριδικό μοτέρ των 100 ίππων .

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Kινητήρας: Yβριδικό και άρα οικονομικό
Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Yaris αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων κύκλου Ατκινσον και έναν εξαιρετικά compact ηλεκτροκινητήρα με την απόδοση του να φτάνει τα 100 άλογα. Η ροπή (συνδυαστικά ή και μη), στέλνεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ηλεκτρονικού κιβωτίου e-CVT, με μια ουσιαστικά προεπιλεγμένη σχέση, ενώ η ενέργεια για τον ηλεκτροκινητήρα αποθηκεύεται σε μπαταρίες νικελίου-υδριδίου μετάλλου μικρής σχετικά χωρητικότητας. Στην πράξη, το Yaris Hybrid προσφέρει αρκετή δύναμη από χαμηλά, προσπερνάει γρήγορα και με ασφάλεια, ωστόσο η ηλεκτροκίνητη λειτουργία περιορίζεται σε ελάχιστο εύρος (μέχρι 2 χλμ. και με ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα). Πεδίο δράσης του Yaris Hybrid είναι η πόλη, όπου ο οδηγός θα δει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση στα 3,8 λτ/100χλμ, εκτός πόλης ωστόσο, η κατανάλωση αυξάνεται, ειδικά σε συνθήκες πίεσης (προσεγγίζει τα 6,0 λτ.100χλμ.)


Εσωτερικό-Xώροι: Εργονομικό και πρακτικό
Η κεντρική κονσόλα βρίσκεται ψηλά, έχει διαγώνιο 7 ίντσες και είναι εύκολη στην λειτουργία της. Οι χώροι κάτω από την οθόνη είναι αρκετοί για ποτηροθήκες και για άλλα αντικείμενα. Πιο πάνω, το πρώτο που διακρίνει κανείς είναι το οριζόντιο φιλέτο μαλακού πλαστικού στο κέντρο του ταμπλό, που από τη μια αποτελείται από περισσότερο αφρώδες υλικό τονίζοντας την απτή ποιότητα, ενώ από την άλλη, επεκτείνεται προς την πλευρά του οδηγού και «αγκαλιάζει» και τον πίνακα οργάνων. Αντίστοιχο υλικό «ντύνει» επίσης και τμήμα του εσωτερικού των θυρών. Σε ό,τι αφορά τέλος στη θέση οδήγησης, αυτή παρέχει πολύ καλή άνεση και καλή στήριξη για το σώμα, με το τιμόνι να βρίσκεται σε σωστή θέση και να ρυθμίζεται σε ύψος και βάθος.


Το Yaris Hybrid προσφέρει μεγάλους χώρους για τους επιβάτες, όντας σε θέση να φιλοξενήσει ακόμη και 5 ενήλικες στο εσωτερικό του. Το πορτ-μπαγκάζ διαθέτει χωρητικότητα 286 λτ., που το τοποθετεί στο μέσο της κατηγορίας του.


Στον δρόμο: Aνετο και ασφαλές
Το Yaris Hybrid είναι άνετο και παράλληλα έχει καλή ποιότητα κύλισης. Οι θόρυβοι που εισέρχονται μέσα στην καμπίνα είναι μειωμένοι σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές και η ανάρτησή του διαχειρίζεται καλά τις αναπηδήσεις του πίσω ημιάκαμπτου. Από εκεί και πέρα, η ευστάθεια του αυτοκινήτου στην ευθεία είναι δεδομένη, ενώ στις στροφές, η ασφάλεια και ουδετερότητα θεωρείται δεδομένη, χάρη και στο τιμόνι που προσφέρει καλή πληροφόρηση. Εάν υπάρχει κάτι που μπορούμε να σημειώσουμε είναι πως τα φρένα δεν έχουν τόσο προοδευτική αίσθηση, ωστόσο είναι αποτελεσματικά.  Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
moto