Δοκιμή: Νέο Hyundai Bayon
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Νέο Hyundai Bayon

93.219 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2021)

Η Hyundai κάνει την κίνηση ματ και προσφέρει την crossover έκδοση του i20 στην κατηγορία των compact SUV. Ένα αυτοκίνητο με τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα που προσφέρει τις αρετές των crossover στις τιμές των Hyundai.

Η οικογένεια των SUV/Crossover αυτοκινήτων της Hyundai ενισχύεται σημαντικά με την έλευση του Bayon. Η ονομασία του προέρχεται από τη γαλλική πόλη Bayonne, με τη φίρμα να επιλέγει ευρωπαϊκή ονομασία θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να τονίσει τον ευρωπαϊκό του χαρακτήρα, ενώ προφέρεται «Μπέι ον». Με αυτό η Hyundai αποκτά ένα αυτοκίνητο που έψαχνε καιρό, το οποίο είναι φθηνότερο και μικρότερο του Kona, ώστε να μπει στην καρδιά της hot κατηγορίας των compact crossover.

Mε μήκος στα 4,18 μέτρα, πλάτος στα 1,775 μ. και ύψος στα 1,49 μ., το νέο Hyundai Bayon είναι μεγαλύτερο κατά 14 εκατοστά από το i20 (σ.σ μήκος 4,044 μ.) και μικρότερο κατά 2,5 εκ. του Kona (μήκος στα 4,2 μ.). Το μεταξόνιό του εκτείνεται στα 2,58 μ., ενώ η απόσταση από το έδαφος ανάλογα με την έκδοση και τη ζάντα, είναι από 16,5 έως 18,3 εκατοστά (σ.σ. 17 στο Kona). Η λύση βρέθηκε στο «πρόσωπο» του νέου και πολύ καλού i20, το οποίο είναι η βάση για το Bayon, αν και υπάρχουν ουσιαστικές σχεδιαστικές και χωροταξικές διαφορές στα δύο μοντέλα. Το σίγουρο είναι πως η Hyundai απέκτησε έναν εξαιρετικό εκπρόσωπο στην πιο σημαντική κατηγορία αυτή τη στιγμή στην αγορά, προσφέροντάς το με αρχική τιμή στα 15.890 ευρώ και καλύπτοντάς το και με 5ετή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων διατηρώντας με αυτό τον τρόπο ψηλά τη σημαία του Value for money και σε αυτή την κατηγορία.

Εμφάνιση: Με έντονο ταπεραμέντο που το κάνει ξεχωριστό

Σχεδιαστικά, το αμάξωμα του Bayon εκφράζει σε όλες τις επιφάνειές του την τελευταία σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai, συνδυάζοντας την αρμονία μεταξύ των αναλογιών, της σχεδίασης, του στυλ και της τεχνολογίας. Το εντυπωσιακό στο Bayon είναι πως παρά το γεγονός πως βασίζεται στο i20 κάτι που φαίνεται παντού, εντούτοις έχει τη δική του ξεχωριστή σχεδίαση κυρίως στο εμπρός και στο πίσω μέρος. Στο μπροστινό μέρος τα στενά LED φωτιστικά σώματα παραπέμπουν στα αντίστοιχα του Kona υπογραμμίζοντας μαζί με την απόσταση από το έδαφος τον Crossover χαρακτήρα του, ενώ από κάτω τους βρίσκονται τα κανονικά φωτιστικά σώματα με αιχμηρή σχεδίαση «βέλους». Πηγαίνοντας προς τα πίσω οι αιχμηρές γραμμές τονίζουν τη σπορτίφ υπόστασή του εκφράζοντας ένα αντίστοιχο με του i20 προφίλ, ωστόσο η πίσω κολώνα καταλήγει σε σχήμα μπούμερανγκ και ενσωματώνουν αντίστοιχης σχεδίασης φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος. Ανάμεσά τους συναντάμε μια λεπτή LED γραμμή που τα ενώνει και υπογραμμίζει το πλάτος του αμαξώματος, ενώ σε όλες τις πλευρές του υπάρχουν λεπτομέρειες στα χαμηλά μέρη του αμαξώματος που συμπληρώνουν τον crossover χαρακτήρα του. Γενικότερα η σχεδίασή του βασίζεται σε έντονα γεωμετρικά σχήματα που το καθιστούν ξεχωριστό και συνάδουν με τη λογική της σχεδίασης της κατηγορίας του. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
test center