Δοκιμή: VW Golf με CNG & 130 άλογα | Καίει τα μισά από ότι ένα diesel
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: VW Golf με CNG & 130 άλογα | Καίει τα μισά από ότι ένα diesel

111.858 Επισκέψεις στο άρθρο (1/5/2022)

Η VW με τον κινητήρα διπλού καυσίμου 1,5 TGI απόδοσης 130 ίππων προσφέρει μια εναλλακτική και άκρως οικονομική σε κατανάλωση επιλογή, γι αυτούς που έχουν το προνόμιο να βρίσκονται κοντά σε πρατήριο CNG.

Τo Golf που καίει τα μισά από ότι ένα diesel

- Κάνει 200+ χλμ. με 10 ευρώ. Τα μισά από diesel και το 1/3 από βενζίνη, αλλά έχει μόλις 8 βενζινάδικα σε όλη την Αττική.


Tο Golf TGI θα σιδερώσει τις ανωμαλίες και στον αυτοκινητόδρομο θα παραμένει πεισματικά ήσυχο και ευθύβολο ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες.

Tο Golf TGI θα σιδερώσει τις ανωμαλίες και στον αυτοκινητόδρομο θα παραμένει πεισματικά ήσυχο και ευθύβολο ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

- Έχει 4,5 χιλιάρικα παραπάνω και κάνεις απόσβεση σε 3 χρόνια. Ίδια περίπου τιμή με το δίλιτρο diesel (300 ευρώ λιγότερα)
- Με δεξαμενές τόσο ασφαλείς που αντέχουν πυροβολισμό από οπλοπολυβόλο.
- Καμπίνα με κορυφαία ποιότητα, αλλά χάνεις 100 λτ. αποσκευών.

Εσύ τι θα έπαιρνες στα ίδια λεφτά, Golf CNG και ας υπάρχουν ελάχιστα πρατήρια για να γεμίσεις ή diesel με επιπλέον 20 ίππους. Ή θα προτιμούσες full Hybrid τεχνολογία, όπως η ανταγωνιστική Corolla; Σε φοβίζει να ξέρεις ότι πίσω από την καμπίνα υπάρχουν φιάλες με περιεχόμενο που εκρήγνυται ή είσαι σίγουρος για την ασφάλειά τους;

Ο όμιλος Volkswagen είναι γνωστό πως έχει επενδύσει στην οικονομία που προσφέρει η τεχνολογία διπλού καυσίμου (φυσικού αερίου-βενζίνης), προσφέροντας αντίστοιχες εκδόσεις σε πολλά από τα μοντέλα της. Δεν θα μπορούσε λοιπόν να λείπει αυτή η έκδοση από το πιο εμπορικό της μοντέλο, το Golf, στην έκδοση TGI με τον 1,5 λτ. TSI κινητήρα απόδοσης 130 ίππων, που προσδίδει παράλληλα και καλές επιδόσεις στο σύνολο.

Χωρίς τέλη και απόλυτα ασφαλές, αλλά λίγα τα πρατήρια

Το φυσικό αέριο ή αλλιώς CNG, αποτελεί ένα εναλλακτικό καύσιμο, το οποίο έχει μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση έναντι της βενζίνης και του diesel, καταφέρνοντας έτσι να «καίει» λιγότερη ποσότητα καυσίμου. Συνυπολογίζοντας μάλιστα και την τεράστια διαφορά στην τιμή του (1,15 ευρώ/λτ. έναντι 2,08 ευρώ της βενζίνης και 1,83 του diesel αντίστοιχα) το κέρδος από το κόστος καυσίμου μπορεί και να φτάσει και τα 1.000 ευρώ ετησίως. Υπάρχει όμως ένα αλλά, και αυτό έχει να κάνει με τον ανεφοδιασμό, καθώς το δίκτυο πρατήριων είναι πολύ περιορισμένο, αριθμώντας μόλις 8 στην Αττική, 3 στη Θεσσαλονίκη και 6 στην υπόλοιπη ηπειρωτική Ελλάδα. Παράλληλα το CNG είναι και πιο καθαρό σαν καύσιμο. Στην περίπτωση του Golf οι εκπομπές CO2 είναι 110 γρ./χλμ. συνεπώς δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Στο Golf TGI, το CNG αποθηκεύεται σε 3 δεξαμενές 17,3 κιλών (συνολική χωρητικότητα), με το ρεζερβουάρ βενζίνης να έχει χωρητικότητα 9 λίτρων. Εδώ να αναφέρουμε πως σύμφωνα με έρευνες τα CNG οχήματα είναι… πιο ασφαλή από τα βενζίνης, με τις δεξαμενές να υποβάλλονται σε δοκιμές με φωτιά και πυροβόλο όπλο, για να δοκιμαστεί η ανθεκτικότητά τους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

NEO PROACE
NISSAN