Δοκιμή μεταχειρισμένου: Μercedes GLA 1,6 λτ. με 156 άλογα
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Μercedes GLA 1,6 λτ. με 156 άλογα

13.763 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2021)

H Μercedes GLA πρώτης γενιάς άνοιξε τον χορό των compact crossover αυτοκινήτων της φίρμας και τράβηξε τον ενδιαφέρον των Ελλήνων αγοραστών. Σήμερα, αξίζει να επενδύσει κανείς πάνω στο αυτοκίνητο;

Η GLA σηματοδότησε την άφιξη της Mercedes στην κατηγορία των μικρομεσαίων compact crossover μοντέλων και τράβηξε το ενδιαφέρον του ελληνικού αγοραστικού κοινού χάρη στην υψηλή απόσταση από το έδαφος, τα μεγάλα επίπεδα πρακτικότητας που προσέφερε και τον premium χαρακτήρα της. Τώρα, ρίχνουμε μια δεύτερη ματιά στην GLA πρώτης γενιάς και επισημαίνουμε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σχεδίαση: Γουστόζικη ακόμη και σήμερα

Η αισθητική του καθενός είναι υποκειμενική αλλά δεν είναι υπερβολικό να πούμε πως η πρώτης γενιάς GLA παραμένει ελκυστική ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα. Οι γραμμές και τα γλυπτά της σχήματα πήγαιναν εντελώς κόντρα στην τετραγωνισμένη σχεδίαση των SUV πριν από μια δεκαετία και για αυτό, μοιάζει πως, σήμερα, βρίσκεται στο φυσικό της περιβάλλον. Με την πρώτη ματιά ξεχωρίζει το εμφατικό εμπρόσθιο τμήμα, που ενσωματώνει την άρχουσα γρίλια με το αστέρι της Mercedes και πλαισιώνεται από πολύ δυναμικά φωτιστικά ενώ πίσω, εντύπωση προκαλούν τα μεγάλα σε διαστάσεις φωτιστικά, αλλά και ο προφυλακτήρας με το διαχύτη.

 

Εσωτερικό: Ποιοτικό αλλά όχι αψεγάδιαστο

Στην GLA βρίσκουμε πολύ καλά υλικά, με το ανώτερο τμήμα του ταμπλό και το εσωτερικό των θυρών να ντύνεται από μαλακό στην αφή υλικό. Η συναρμογή και το φινίρισμα βρίσκονται σε αντίστοιχα πολύ καλά επίπεδα, παρότι σε ορισμένα σημεία του εσωτερικού (π.χ. στην κονσόλα μεταξύ των καθισμάτων) η συναρμογή δεν είναι αψεγάδιαστη, με βάση πάντα τα premium δεδομένα. Στο κομμάτι της ευχρηστίας, η τακτοποίηση των διακοπτών είναι η ενδεδειγμένη, ενώ βολεύει ιδιαίτερα στη λαβή η τοποθέτηση του επιλογέα ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου, πάνω στην κολώνα του τιμονιού (υπάρχουν και paddles). Από εκεί και πέρα, σχεδιαστικά, το ταμπλό διακρίνεται για την καλαισθησία του, με τους 5 οριζόντιους στρογγυλούς αεραγωγούς, την «αιωρούμενη» λεπτή ψηφιακή οθόνη και το μικρό περβάζι στο ανώτερο τμήμα του, να αποτελούν και πάλι τα τρία πιο χαρακτηριστικά σημεία της εικόνας του.

 

Κινητήρας: Πολιτισμένος και φορτσάτος

Ο 1.600άρης turbo βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού με τον οποίο προσφερόταν η GLA 200 κινεί γρήγορα το crossover της Mercedes, προσδίδοντάς του 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ. Παράλληλα, ο κινητήρας αυτός διατηρείται εύρωστος σε όλο το φάσμα περιστροφής του και με γερό τράβηγμα, καταφέρνοντας να διατηρεί σε κάθε περίπτωση τον πολιτισμένο χαρακτήρα του. Με το αυτόματο κιβώτιο 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT, οι αλλαγές γίνονται γρήγορα και χωρίς χρονική καθυστέρηση, ενώ στο κομμάτι της κατανάλωσης, η Mercedes υποσχόταν μέση τιμή 5,8 λτ. στα 100 χλμ.
Συνέχεια του άρθρου >>>
peugeot
skoda