" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/5/2006

Οδηγούμε την ανανεωμένη Mercedes E-Class

Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/5/2006
Το φρεσκάρισμα στην ήδη καλλίγραμμη E-Class αυτή τη φορά είχε να κάνει με νέους κινητήρες και αρκετά τεχνολογικά highlights που κάνουν τη διαφορά αισθητή, αλλά ταυτόχρονα, φρόντισαν να προσδώσουν στο αυτοκίνητο έναν αρκετά πιο σπορτίφ χαρακτήρα.





Οι νέοι πιο αποδοτικοί κινητήρες, η υψηλή τεχνολογία και η πιο σπορ αίσθηση, που λαμβάνεις πλέον από το όχημα, εξασφαλίζουν δίχως αμφιβολία την επιτυχία που θα συνεχίσει η ανανεωμένη E-Class στα βήματα που χάραξε η προκάτοχός της. Απλά να επισημάνουμε ότι η τελευταία γενιά (του 2002), παγκοσμίως πούλησε σχεδόν 1.000.000 αυτοκίνητα! Και για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, μεγάλη βαρύτητα δόθηκε στον τομέα της παθητικής ασφάλειας. Η Mercedes τοποθέτησε –από το βασικό πλέον εξοπλισμό της E-Class- το σύστημα Pre Safe, που έχει τη δυνατότητα να αντιλαμβάνεται μια επερχόμενη σύγκρουση, προετοιμάζοντας κατάλληλα τον οδηγό. Τι σημαίνει αυτό; Ότι το εν λόγω σύστημα είναι σε θέση να κλείσει αυτόματα όλα τα παράθυρα και την ηλιοροφή, να ανασηκώσει τις πλάτες των καθισμάτων και να θέσει σε λειτουργία όλα τα επιμέρους στοιχεία της παθητικής ασφάλειας, ούτως ώστε να προσφέρει τη μεγαλύτερη δυνατή προστασία στους επιβάτες. Επίσης, το σύστημα αυτό είναι σε θέση να ενεργοποιήσει αυτόματα τα φώτα πέδησης (αναβοσβήνουν διαδοχικά), ενημερώνοντας και τους υπόλοιπους οδηγούς, για το τι πρόκειται να ακολουθήσει.

Ποιότητα κορυφαία, φινίρισμα άψογο, εργονομία άριστη. Οι τρεις αυτοί χαρακτηρισμοί αποτυπώνουν -με τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο- την εικόνα που λαμβάνεις από τον εσωτερικό διάκοσμο μιας E-Class. Τι αλλάζει στην ανανεωμένη έκδοση; Οι χρωματικοί συνδυασμοί σε ταμπλό και πόρτες, αλλά και οι επανασχεδιασμένοι διακόπτες για τις λειτουργίες του κλιματισμού. Μικρές αλλαγές, αλλά δε γινόταν και διαφορετικά! Η εικόνα ούτως ή άλλως ήταν ιδανική.

Μικρής έκτασης είναι οι αλλαγές που παρατηρούνται στον εξωτερικό σχεδιασμό του μοντέλου. Στο εμπρόσθιο τμήμα η χρωμιωμένη μάσκα με τις πιο έντονες ακμές παραπέμπει σε μοντέλα του παρελθόντος και δείχνει να ταιριάζει… γάντι με το νέο πιο δυναμικό προφυλακτήρα. Οι πιο παρατηρητικοί βέβαια θα εντοπίσουν και κάποιες αλλαγές κυρίως στη διάταξη των φωτιστικών σωμάτων αλλά, όπως προαναφέραμε, αυτές είναι δευτερεύουσας σημασίας. Τέλος, όσον αφορά στο πίσω τμήμα, ένα μικρό φρεσκάρισμα δέχτηκαν τα φωτιστικά σώματα, ενώ τοποθετήθηκε και ένα μεγαλύτερο «φιλέτο» χρωμίου κατά μήκος του πορτ – μπαγκάζ.

Η ανανεωμένη E-Class θα εφοδιάζεται, στον extra εξοπλισμό, με ένα «έξυπνο» σύστημα φωτισμού (χρησιμοποιεί φώτα τύπου Bi-Xenon και περιλαμβάνει 5 ξεχωριστές λειτουργίες: επαρχιακού δικτύου, αυτοκινητόδρομου, δρόμου με καμπές, ομίχλης και πλαϊνού φωτισμού), το οποίο λαμβάνει υπ’ όψιν του όλες τις συνθήκες κίνησης και τα μετεωρολογικά φαινόμενα της περιοχής στην οποία κινείστε. Χάρη λοιπόν σε αυτές τις λειτουργίες, ο οδηγός έχει καλύτερη αίσθηση του περιβάλλοντος χώρου, μπορεί να «δει» έως και 120 μέτρα μακρύτερα (50 μ. σε πλάτος), ενώ κινείται ευκολότερα σε περιοχές με ομίχλη.

Στον τομέα των κινητήρων, τα έξι από τα δέκα μηχανικά σύνολα, που εξοπλίζουν τη συγκεκριμένη πρόταση, είναι νέα ή τουλάχιστον αναβαθμισμένα. Αφήνοντας κατά μέρος τους κινητήρες ντίζελ (200 CDI, 220 CDI, 320 CDI και 420 CDI από 136 έως 314 ίππους), που ακόμα στη χώρα μας δεν εμφανίζουν εμπορικό ενδιαφέρον, όπως επίσης και την τεχνολογία Bluetec -που υπόσχεται μειωμένη κατανάλωση και ακόμα καθαρότερα καυσαέρια- η ανανεωμένη E-Class φέρει, για πρώτη φορά, το νέο V8 κινητήρα των 5,5 λίτρων (μόνο όμως για την αμερικανική αγορά) που χρησιμοποιεί και η μεγαλύτερη S-Class. Στη κορυφή της γκάμας βέβαια τοποθετείται η εκρηκτική E63 AMG, με τους 514 ίππους και τα 630 Nm ροπής. Η πιο σημαντική είδηση όμως και αυτή που αφορά περισσότερο στην ελληνική αγορά, είναι η αύξηση της ιπποδύναμης στην έκδοση E200 Kompressor, η οποία από τους 163 ίππους «ανέβηκε» στους 184 στις 5.500 στροφές και ροπή 250 Nm στις 4.000 στροφές, ολοκληρώνοντας ιδανικά τις αλλαγές στον τεχνικό τομέα. Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα έρχονται σε 9,1 δλ. Από στάση, ενώ η τελική της αγγίζει τα 236 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται σε καλά επίπεδα, που μεταφράζεται σε 8,2 λίτρα/100χλμ. Οι Γερμανοί υποστηρίζουν, πως η ανανεωμένη E-Class προσφέρει κορυφαία άνεση στους επιβάτες και πλέον ένα σαφώς πιο σπορ χαρακτήρα. Βελτιώσαμε –όπως ανέφεραν- το σύστημα διεύθυνσης μέσω της τεχνολογίας Direct Control και προσθέσαμε στον εξοπλισμό του μοντέλου –για τους πιο απαιτητικούς- και την αερανάρτηση! Πράγματι, στην πράξη, το σύστημα διεύθυνσης είναι βελτιωμένο (πιο άμεσο), η αερανάρτηση (3 προγραμμάτων Sport 1 – 2 και Comfort) είναι εξαιρετική σε λειτουργία και E-Class πιο ευχάριστη και δυναμική από ποτέ στο δρόμο.

Στα πλαίσια της παρουσίασης της ανανεωμένης E-Class, είχαμε την ευκαιρία –και πολύ περισσότερο τη χαρά- να οδηγήσουμε την εξωτική E63 AMG με τους 514 ίππους και τα 630 Nm ροπής! Πιστεύουμε, πως ό,τι και να σας πούμε γι αυτό το αυτοκίνητο, είναι λίγο. Έχετε αντιληφθεί πλήρως για τι είδους κατασκευή μιλάμε. Είναι η γρηγορότερη Ε-Class που έχει παραχθεί ποτέ και με την πλέον υψηλή τεχνολογία (αερανάρτηση, 7αρι κιβώτιο ταχυτήτων κ.α). Δείτε το και αλλιώς: Είναι ένα από τα δυνατότερα αυτοκίνητα παραγωγής αυτή τη στιγμή στον κόσμο! Θα σας δώσουμε ένα απλό, αλλά απόλυτα κατανοητό παράδειγμα των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου. Με το που βυθίζεις στο πάτωμα το γκάζι, η ισχύς από τον κινητήρα είναι τέτοια, που στις περισσότερες αλλαγές των σχέσεων κολλάς πίσω στο κάθισμα! Ευτυχώς που οι Γερμανοί έχουν εκπληκτική ποιότητα ασφαλτοτάπητα και καταφέραμε να πάρουμε μια γεύση από τις ικανότητες του αυτοκινήτου, γιατί, σε περίπτωση που την οδηγούσαμε στη χώρα μας, θα ήταν πραγματικά αδύνατον να δαμάζαμε τέτοια δύναμη στους κακούς ελληνικούς δρόμους. Στην χώρα μας η ανανεωμένη Mercedes E-Class θα είναι διαθέσιμη από τις 23 Ιουνίου, ενώ η τιμή της θα ξεκινά περίπου από τα 48.000€.


περισσότερα »

ΟΔΗΓΟΥΜΕ - Τελευταία νέα

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Προστατεύει ο συναγερμός το αυτοκίνητο;

Στο κλέβουν με ένα laptop!(vid)

Τι προσέχεις στα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά

Η κίνηση στους δρόμους

Πού να πας το μεγαλύτερο σ/κ του χρόνου!

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

«Ηλέκτρισε» το Α6 η Audi

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »