" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/1/2007

Νέα Honda Civic Type R και S

Διαβάστηκε από 44547 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/1/2007
Το νέο Type R της Ηonda, με τους 201 ίππους είναι εδώ! Τα δυναμικά χαρακτηριστικά και η έντονα σπορτίφ εμφάνιση του δεν αφήνουν καμία αμφιβολία ότι έχει βάλει στο μάτι την κορυφή της κατηγορίας στα μικρομεσαία «καυτά» χάτσμπακ και θα την διεκδικήσει μέχρι τελικής πτώσης…

Type S








Η εμφάνιση του νέου Type R υποδηλώνει αμέσως πως μπροστά μας δεν βρίσκεται ένα απλό Civic. Η απουσία των πίσω θυρών έχει δώσει έναν πιο σπορτίφ χαρακτήρα στο προφίλ του αυτοκινήτου που το κάνει να δείχνει ακόμη πιο συμπαγές σε σχέση με τις 5πορτες εκδόσεις.
Σε αυτό συνεισφέρει και το σχήμα των πίσω παραθύρων που έχει γίνει πιο σφηνοειδές αλλά και η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος που έχει τοποθετηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μειώνει οπτικά την γυάλινη επιφάνεια της πίσω πόρτας και να κάνει το αμάξωμα να φαίνεται πλατύτερο και πιο…«γεροδεμένο».
Τα δύο εμπρόσθια φωτιστικά σώματα είναι πλέον ξεχωριστά και στη μέση βρίσκεται μία…κανονική μάσκα, ενώ η εισαγωγή του προφυλακτήρα έχει μεγαλώσει.
Η πλαϊνές ποδιές και τα έντονα προτεταμένα σπόιλερ (ειδικά μπροστά) των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων εμπρός-πίσω και το λογότυπο Type R στις δαγκάνες των εμπρός δισκόφρενων, τονίζουν ακόμη περισσότερο τον σχεδιασμό του Civic και δεν κάνουν καμία προσπάθεια για να κρύψουν τις… άγριες διαθέσεις του.

Το εσωτερικό του νέου Type R δεν ξεφεύγει από τα πρότυπα των 5θυρων Civic, ωστόσο έχει δεχτεί τις απαραίτητες πινελιές για την δημιουργία μίας… πολεμικής ατμόσφαιρας.
Το οδηγοκεντρικό ταμπλό, εκτός από αλουμινένιες επενδύσεις, έχει πλέον κόκκινο φωτισμό, ενώ κόκκινες είναι και οι επενδύσεις τόσο στις πόρτες όσο και στα καθίσματα με τα μπροστινά μπάκετ να φέρουν και το λογότυπο Type R.
Οι λεπτομέρειες του εσωτερικού συμπληρώνονται από τα αλουμινένια πεντάλ, το δερμάτινο τιμόνι με τις κόκκινες ραφές και το «σωστό» σήμα της εταιρείας, τον σφαιρικό επιλογέα ταχυτήτων από αλουμίνιο και το ταμπελάκι με τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου στο ταμπλό.

Ο ατμοσφαιρικός 2λιτρος κινητήρας με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και το σύστημα μεταβλητού χρονισμού i-VTEC έχει υποστεί αρκετές αλλαγές (νέα ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου του γκαζιού και ένας επιπλέον άξονας εξισορρόπησης). Οι αλλαγές είχαν ως στόχο την καλύτερη απόκρισή σε ολόκληρο το φάσμα αλλά και την ομαλότερη λειτουργία.

Η ιπποδύναμη έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα (201 ίπποι στις 7.800σ.α.λ.) με του προηγούμενου μοντέλου, όμως η αλλαγή (που τώρα μπορεί να γίνει και οπτικά αντιληπτή από μία ένδειξη στο στροφόμετρο) στον χρονισμό γίνεται πλέον από χαμηλότερες στροφές (5.400 σ.α.λ.) με αποτέλεσμα να έχει διευρυνθεί το εύρος της ωφέλιμης περιοχής του I-VTEC. H ροπή του συνόλου ανέρχεται στα 193 Nm στις 5.600 σ.α.λ.
Σε συνδυασμό με τη νέα πιο σφιχτή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου (προς αντιστάθμιση και του επιπλέον βάρους), τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,6 δεύτερα και η τελική αγγίζει τα 235χλμ./ώρα (ίδια με του προηγούμενου).

Για την σωστή διαχείριση της δύναμης του κινητήρα το πλαίσιο έχει δεχτεί ενισχύσεις, (ειδικά στο εμπρόσθιο μέρος και τη στήριξη της ανάρτησης) και το set up των αναρτήσεων είναι διαφορετικό.
Τα ελατήρια και τα αμορτισέρ φέρουν πιο σφιχτές ρυθμίσεις και το αμάξωμα κάθεται πλέον 1,5 εκατοστά πιο κοντά στο έδαφος.
Το πίσω μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 2 εκατοστά και οι 18άρες ζάντες του νέου Type R φέρουν ελαστικά διάστασης 225/40. Για την επιβράδυνση φροντίζουν δύο αεριζόμενοι δίσκοι 300 χιλιοστών εμπρός και 260 πίσω.

Μαζί με το νέο Type R η Honda παρουσίασε και το Type S, την «απλή» 3θυρη έκδοση του Civic, από την εμφάνιση της οποίας λείπει η αεροτομή και τα αεροδυναμικά βοηθήματα έχουν διαφορετικό χρώμα από το υπόλοιπο αμάξωμα. Από το εσωτερικό απουσιάζουν τα μπάκετ καθίσματα, ενώ ο φωτισμός είναι μπλε όπως και στις 5θυρες εκδόσεις.

Το αυξημένο, σε σχέση με το 5θυρο μοντέλο, πίσω μετατρόχιο βρίσκεται και εδώ, η ρύθμιση της ανάρτησης είναι διαφορετική (πιο σφιχτή), οι ζάντες είναι διάστασης 16 ιντσών και τα ελαστικά 205/55. Οι μπροστινοί δίσκοι είναι μικρότεροι σε σχέση με του Type R με τη διάμετρο να ανέρχεται στα 282 χιλιοστά.

Οι κινητήρες που θα φέρει ο νέο Type S είναι ο γνωστός 1.800άρης βενζίνης με τους 140 ίππους και ένας πετρελαίου 2,2 λίτρων με την ίδια απόδοση. Και οι δύο συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ για τον βενζινοκινητήρα διατίθεται και αυτόματο 6άρι.


περισσότερα »

HONDA - Τελευταία νέα

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - Τελευταία νέα

5 λάθη στην αγορά ελαστικών

Τράκαρες; Ο φιλικός διακανονισμός θα σε "σώσει"

Είσαι προστατευμένος από τους κλέφτες;

Αυτόματο VS Χειροκίνητο

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Dacia Sandero Stepway

Διαθέσιμο το νέο Ford Focus Active

To pick-up της Τesla;

Nέο Renault Kangoo Z.E Concept (+video)

Νιώσε ανίκητος με την GLA. It is time.

Ήρθε η νέα DBS Superleggera Volante

Πρώτες τιμές για τη νέα Mercedes GLS

Η Ford γιορτάζει 55 χρόνια Μustang

Τα top 5 μικρά diesel σε κατανάλωση

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »