" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/3/2007

Το νέο Subaru Impreza

Διαβάστηκε από 21315 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/3/2007
Το φως της δημοσιότητας είδαν οι πρώτες φωτογραφίες και αρκετά στοιχεία του νέου Subaru Impreza. Το σεντάν αμάξωμα διατηρείται, η στέισον βάγκον όμως εκδοχή αντικαθίσταται από μία χάτσμπακ, ενώ με την παρουσίαση της νέας γενιάς η εταιρεία θέλει να κάνει μία σαφή στροφή προς την ποιότητα.



Το νέο μοντέλο ξεφεύγει αρκετά σχεδιαστικά από το υπάρχον. Η ιαπωνική εταιρεία προχώρησε στην παρουσίαση μίας χάτσμπακ εκδοχής (που αντικαθιστά το station wagon) ώστε το νέο Impreza να διευρύνει το κοινό στο οποίο απευθύνεται.
Στο εμπρός μέρος, όπως και στις προηγούμενες γενιές, δεσπόζει η τεράστια εισαγωγή αέρα του καπό με τα έντονα νεύρα να «ακολουθούν» τις γραμμές της χρωμιωμένης μάσκας. Τα στενά φωτιστικά σώματα καλύπτονται από διάφανο κρύσταλλό με το σχήμα τους να αποτελεί εξέλιξη αυτού που βλέπουμε στο σημερινό Impreza, ενώ ο προφυλακτήρας έχει πιο διακριτική σχεδίαση, έναντι των προηγούμενων μοντέλων.
Στο προφίλ ξεχωρίζουν οι τονισμένοι «ώμοι» και το σχήμα της «λεπτοκαμωμένης» τρίτης κολώνας με το πίσω μέρος να αποτελεί εντελώς ξεχωριστό κεφάλαιο! Ο μεγάλος αεροδυναμικός διαχύτης δημιουργεί μία έντονα δυναμικό παρουσιαστικό με τα «τρισδιάστατα» φωτιστικά σώματα και τη μικρή αεροτομή να συμπληρώνουν την εικόνα.

To νέο Impreza διαφέρει αρκετά σε διαστάσεις από το υπάρχον. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 9,4 εκ., και το εσωτερικό πλάτος κατά 5 εκ., υπονοώντας και σημαντική αύξηση για τους χώρους των επιβατών. Το χάτσμπακ είναι 4,3 εκ. κοντύτερο από την υπάρχουσα station εκδοχή του μοντέλου, ενώ το σεντάν αμάξωμα θα είναι 12,4 εκ. μακρύτερο από το σημερινό, με το μεγαλύτερο μέρος να πηγαίνει στο πορτμπαγκάζ και το χώρο αποσκευών. Το εξωτερικό πλάτος παραμένει το ίδιο. Παρά τις αυξημένες διαστάσεις το νέο μοντέλο αναμένεται να έχει οριακά μικρότερο βάρος και στις δύο εκδοχές του.

Tα μηχανικά σύνολα που υπάρχουν στο σημερινό μοντέλο θα συνεχίσουν την πορεία τους και στο νέο Impreza, καθώς η εταιρεία προτίμησε να ρίξει το μεγαλύτερο βάρος της εξέλιξης στην ποιοτική αναβάθμιση του μοντέλου.
Αυτό σημαίνει ότι ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2μισι λίτρων και 225 ίππων θα συνεχίσει να υπάρχει κάτω από το καπό και της νέας γενιάς, αλλά η μέγιστη ροπή θα αποδίδεται πλέον από χαμηλότερες στροφές, χάρη στη νέα χαρτογράφηση του εγκεφάλου. Τα κιβώτια παραμένουν ένα χειροκίνητο 5άρι και ένα αυτόματο 4 σχέσεων. Η νέα πίσω ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια με την μπροστινή να έρχεται με μικρές τροποποιήσεις από το Legacy.

Οι βασικές εκδόσεις θα φέρουν ζάντες 16 ιντσών ενώ το WRX θα εφοδιάζεται με 17άρες και ελαστικά διάστασης 205/50. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η ποιότητα στο εσωτερικό της νέας γενιάς βρίσκεται σε σαφώς υψηλότερα επίπεδα από ό,τι στο παρελθόν με τον σχεδιασμό του ταμπλό να φέρνει αρκετά σε αυτόν του Tribeca.

Περισσότερες πληροφορίες αλλά και επίσημες φωτογραφίες του 4θυρου μοντέλου (αυτές που βλέπετε προέρχονται από τον Ιστό και ίσως να μην ανταποκρίνονται πλήρως στην εμφάνιση του νέου Impreza, οπότε διατηρούμε και κάποιες επιφυλάξεις...) θα έχουμε στη διάθεσή μας κατά την επίσημη παρουσίασή του. Μείνετε συντονισμένοι! (Φωτογραφίες: Autoblog.com από edmunds.com)


περισσότερα »

SUBARU - Τελευταία νέα

ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟ - Τελευταία νέα

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »