• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  31/5/2007

Νέο Fiat Bravo MPV το 2010 (;)

Διαβάστηκε από 50002 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/5/2007
To νέο Bravo δεν είναι για τη Fiat απλά ένα σημαντικό μοντέλο για τη μικρομεσαία κατηγορία. Όπως φαίνεται, η γκάμα του θα εμπλουτιστεί με μία επιπλέον έκδοση MPV, που θα βοηθήσει την ιταλική φίρμα να στηρίξει τη διαδικασία αναγέννησης στην οποία βρίσκεται την τελευταία διετία.



Με καταγραμμένα τα πολύ θετικά σχόλια των πελατών της για τη σχεδίαση του νέου Bravo, οι σχεδιαστές της Fiat είναι διατεθειμένοι να χρησιμοποιήσουν αυτούσιο το μπροστινό άκρο του Bravo και στο νέο τους MPV (ίσως να ονομαστεί και «Monospace»).
Γιατί όχι άλλωστε, αφού είναι σύγχρονο, εμπνέει στιλ και φινέτσα, ενώ βρίσκει εφαρμογή και σε προϊόντα της, που ήδη σταδιοδρομούν με επιτυχία στην ευρωπαϊκή αγορά (βλ. Grande Punto).
Στο πλάι, το Bravo MPV έχει αρκετά δυναμικές γραμμές, εκμεταλλευόμενο σωστά το αμάξωμα του ενός όγκου. Αν και το μοντέλο που θα περάσει στην παραγωγή ίσως έχει μικρές διαφορές σε σχέση με αυτό στις φωτογραφίες, ξεχωρίζουμε τη χαρακτηριστική για MPV τριγωνική γυάλινη επιφάνεια, που παρεμβάλλεται μεταξύ της μπροστινής κολώνας και το παραθύρου του οδηγού, στοιχείο που ενισχύει τόσο τα επίπεδα ορατότητας όσο και την ακαμψία του αμαξώματος. Παράλληλα, αισθητή είναι και η διαφορά στο μέγεθος μεταξύ των εμπρός αλλά και των πίσω παραθύρων.
Πίσω, φαίνεται πως τα οβάλ φωτιστικά του Bravo δε θα «φορεθούν» και στην MPV έκδοση, χωρίς να σημαίνει ότι αυτά στο πολυχρηστικό μοντέλο στερούνται στιλ και δυναμισμού.

Το στοίχημα που υπάρχει, για την ώρα, είναι κατά πόσο μακρύτερο θα είναι -αν είναι- το νέο MPV, αφού το ύψος επιβάλλεται να αυξηθεί έστω λίγο για λόγους πρακτικότητας.

Πληροφορίες σχετικά με τα μηχανικά σύνολα που θα αναλάβουν την κίνηση του νέου Fiar Bravo MPV δεν υπάρχουν για την ώρα. Παρ’ όλα αυτά, η δικαιολογημένη περηφάνια των Ιταλών για τον πετρελαιοκίνητο 1,9 Multijet των 120 (ή 150 ίππων) τον καθιστά απαραίτητο κάτω από το καπό του νέου πολυχρηστικού μοντέλου. Όσο για βενζινοκινητήρες, ο επίσης υπερτροφοδοτούμενος 1.400άρης του ομίλου, με 120 και 150 ίππους, ταιριάζει «κουτί» στο νέο Bravo MPV.

Το εσωτερικό του Bravo, που γνωρίζουμε ήδη, είναι μοντέρνο και ποιοτικό. Συνεπώς, δεν υπάρχει λόγος για τη Fiat να «ανακατέψει» τα πράγματα επεμβαίνοντας στην εικόνα του. Όπως όμως αρμόζει σε ένα πολυχρηστικό μοντέλο, αναμένεται να διαθέτει επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα, χρήσιμα στις αυξημένες μεταφορικές ανάγκες μίας οικογένειας.


περισσότερα »

FIAT - Τελευταία νέα

SCOOP - Τελευταία νέα