" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/6/2007

Το νέο Renault Laguna

Διαβάστηκε από 25727 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/6/2007
Με στόχο την κορυφή στη μεσαία κατηγορία η Renault αποκάλυψε τη νέα γενιά της Laguna. Με αυξημένες διαστάσεις έναντι του σημερινού μοντέλου, αλλά και ελαφρά μικρότερο βάρος, τo νέο μοντέλο προτάσσει, πέραν της δυναμικής του σχεδίασης ένα πιο ώριμο και ποιοτικό χαρακτήρα.







Η γαλλική εταιρεία αναφέρει ουκ ολίγες φορές στο δελτίο Τύπου πως η νέα γενιά του μεσαίου μοντέλου θα τοποθετείται μεταξύ των τριών κορυφαίων αυτοκινήτων της κλάσης, με ιδιαίτερη προσοχή να έχει δοθεί τόσο στα προσφερόμενα επίπεδα πολυτέλειας και άνεσης όσο, βέβαια και σε αυτά της ασφάλειας αλλά και της αξιοπιστίας. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Εξωτερικά, λοιπόν, το μοντέλο παρουσιάζει ένα σαφώς πιο ενδιαφέρον σύνολο από την υπάρχουσα γενιά με τις επίπεδες επιφάνειες και τις ακμές να συνδυάζονται αρμονικά και να δημιουργούν ένα αρκετά δυναμικό σχήμα.
Το πίσω μέρος της χάτσμπακ έκδοσης είναι το μόνο κομμάτι του μοντέλου που διατηρεί ένα μικρό αισθητικό δεσμό με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει.
Η στέισον βάγκον έκδοση παρουσιάζει επίσης μία αρκετά εντυπωσιακή σχεδίαση με το πίσω έξτρα όγκο να έχει ενσωματωθεί αρκετά αρμονικά με το υπόλοιπο αμάξωμα κάνοντας το μοντέλο να φαίνεται ακόμη πιο μακρύ και πιο χαμηλό από ό,τι είναι στην πραγματικότητα.

Στο σύγχρονο εσωτερικό του νέου Laguna έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην πολυτέλεια και την πρακτικότητα κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό. Με έμφαση στην εργονομία η κεντρική κονσόλα είναι αρκετά λιτή φιλοξενώντας στο πάνω μέρος της μία μικρή οθόνη, ενώ ακριβώς από κάτω βρίσκονται τα χειριστήρια του κλιματιστικού που ακολουθούνται από αυτά για το ηχοσύστημα.
Πίσω από τον επιλογέα του 6τάχυτου κιβωτίου υπάρχει ένας πιεζοπεριστροφικός διακόπτης που πλαισιώνεται από κουμπιά τα οποία ελέγχουν τόσο το σύστημα πλοήγησης όσο και το τηλέφωνο, ενώ το χειρόφρενο είναι ηλεκτρικό.

Οι κινητήρες που θα απαρτίζουν την γκάμα του νέου είναι προς το παρόν έξι. Και λέμε προς το παρόν καθώς αργότερα θα προστεθούν και άλλα μηχανικά σύνολα βενζίνης. Για την ώρα προσφέρεται ένας 2λιτρος βενζινοκινητήρας που έχει εξελιχθεί από κοινού με τη Nissan και αποδίδει 145 ίππους και ένας turbo με απόδοση 170 ίππων. Όσον αφορά τους diesel αυτοί θα είναι δύο dCi χωρητικότητας 1,5 και 2 λίτρων αντίστοιχα με τον πρώτο να αποδίδει 110 ίππους και τον δεύτερο να διατίθεται σε τρεις εκδόσεις από πλευράς ισχύος (130, 150 και 174 ίπποι). Όλοι τους θα συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια έξι σχέσεων, με τον 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα και τον αντίστοιχης χωρητικότητας πετρελαίου των 150 ίππων να εφοδιάζονται με αυτόματα 6τάχυτα κιβώτια.

Οι διαστάσεις του μοντέλου είναι αρκετά μεγαλύτερες από του σημερινού (+100 mm σε μήκος, +36 mm σε πλάτος, +12 mm σε ύψος) σε αντίθεση με το βάρος του που έχει κρατηθεί σε ελαφρώς χαμηλότερα επίπεδα από της σημερινής γενιάς (μειωμένο περίπου κατά 15 κιλά).

Ένας από τους τομείς στους οποίους διακρίνεται και η σημερινή γενιά είναι αυτός της παθητικής ασφάλειας και δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά και για το νέο Laguna. Μάλιστα η εταιρεία έχει εξελίξει μία νέα γενιά πλευρικών αερόσακων δύο σταδίων και δύο θαλάμων οι οποίο και θα προστατεύουν τόσο το θώρακα όσο και την περιοχή της λεκάνης των εμπρός επιβατών.

Το νέο Laguna θα παρουσιαστεί στο κοινό στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο και οι πωλήσεις του στις ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινήσουν τον επόμενο μήνα.


περισσότερα »

RENAULT - Τελευταία νέα

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - Τελευταία νέα

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

Η κίνηση στους δρόμους

Γιατί βάζουν τα αυτοκίνητα σε.. δίαιτα;

Ίδιο μοτέρ, περισσότερα άλογα, άλλη τιμή

Πρώτες βοήθειες σε μοτοσυκλετιστή

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Video: Νέο Volvo XC40 Recharge

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »