" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/7/2007

Νέα Mercedes C63 AMG

Διαβάστηκε από 8636 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/7/2007
Την ισχυρότερη C-Class όλων των εποχών παρουσίασε η Mercedes. Θυμίζοντας το μοντέλο που συμμετέχει στο γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού, η C63 AMG μπαίνει δυνατά στη μάχη των μεσαίων μοντέλων επιδόσεων με όπλο της των κτηνώδη 8κύλινδρο κινητήρα τoν 457 ίππων.









Στο εσωτερικό οι αλλαγές εντοπίζονται στη νέα γραμματοσειρά των οργάνων που φέρουν κόκκινες βελόνες, στο ταχύμετρο που «διαβάζει» μέχρι και τα 320 χλμ./ώρα και το λογότυπο «6.3 V8» στο ταχύμετρο. Φυσικά τα νέα μπάκετ καθίσματα με την υπογραφή της AMG αλλά και οι επενδύσεις αλουμινίου στις πόρτες και το ταμπλό της C63 δεν θα μπορούσαν αν περάσουν απαρατήρητες. Τέλος το κοφτό, στο κάτω μέρος του, 3άκτινο σπορ τιμόνι φέρει τα χειριστήρια για το κιβώτιο αλλά και κουμπιά μέσω των οποίων ο οδηγός μπορεί να προβεί σε διάφορες ρυθμίσεις.

Βέβαια το 8 κύλινδρο…ιπποφορβείο των 6,3 λίτρων και 600 Nm ροπής, δεν είναι από μόνο του ικανό να φέρει το αυτοκίνητο αντιμέτωπο με την νέα BMW M3 και τα RS4, παρά τα 4,5 δεύτερα που χρειάζεται για να στείλει την C63 από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα (250 χλμ./ώρα ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Για αυτό και ο AMG προχώρησε σε εκτεταμένες αλλαγές που αφορούν τόσο το ανασχεδιασμένο σύστημα διεύθυνσης όσο και το set up της ανάρτησης του αυτοκινήτου.
Τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 3,5 και 1,2 εκ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα, οι αντιστρεπτικές δοκοί είναι μεγαλύτερης διαμέτρου ενώ η αίσθηση του τιμονιού έχει γίνει πιο άμεση. Νέα είναι και τα αμορτισέρ αερίου αλλά και τα ελατήρια.

Εκ νέου έχει ρυθμιστεί και το ESP το οποίο εκτός του ότι μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως διαθέτει και λειτουργία «Sport», επιτρέποντας έως ένα σημείο τις υπερβολές από πλευράς οδηγού. Το σύστημα επανέρχεται στην κανονική του λειτουργία με τη χρησιμοποίηση του μεσαίου πεντάλ. Η C63 είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της AMG που εφοδιάζεται με το τριών σταδίων ESP.

Οι αλουμινένιες ζάντες του μοντέλου είναι 18 ιντσών και «ντύνονται» με ελαστικά διάστασης 235/40 μπροστά και 255/35 R πίσω. Προαιρετικά διατίθενται και 19άρες ζάντες. Την εικόνα συμπληρώνουν οι 6πίστονες δαγκάνες με δίσκους 360 χλστ. εμπρός και οι 4πίστονες με δίσκους διαμέτρου 330 χλστ. πίσω.

Ο V8 κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο 7G-Τronic της γερμανικής εταιρείας το οποίο έχει επίσης δεχτεί τις περιποιήσεις της AMG για ταχύτερες αλλαγές. Μάλιστα η ηλεκτρονική διαχείριση του κιβωτίου πρότρέπει τον κινητήρα σε μία αυτόματη «ξερογκαζιά» πριν από κάθε κατέβασμα ώστε να διαταράσσεται όσο το δυνατόν λιγότερο η ισορροπία του αυτοκινήτου σε δυνατά φρεναρίσματα πριν από τη στροφή, κάτι που επίσης γίνεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της AMG.


περισσότερα »

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - Τελευταία νέα