" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/2/2008

To νέο Accord αποκαλύπτεται

Διαβάστηκε από 29680 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/2/2008
Η Honda, με τα μάτια στην ευρωπαϊκή αγορά, παρουσιάζει το νέο Accord. Τα νέα Honda Accord Sedan και Tourer, διαθέτουν σπορ εξωτερική εμφάνιση, αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής και ένα μοναδικό πακέτο συστημάτων ασφαλείας, στοχεύοντας στους premium αντιπάλους.







Accord Tourer

Tο νέο Accord είναι σημαντικά φαρδύτερο και ελαφρώς χαμηλότερο, λανσάροντας πιο έντονα σπορ χαρακτηριστικά από τον προκάτοχο του. Η «αιχμηρή αισθητική», με προτεταμένους μυώδεις θόλους τροχών, προσδίδουν στο Accord ένα στιβαρό παρουσιαστικό.

Η σπορ διάθεση συνεχίζεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και αντανακλάται στη σχεδίαση του ταμπλό. Εντυπωσιάζουν τα ασημί διακοσμητικά ένθετα που καλύπτουν την κεντρική κονσόλα.
Μαύρο με ασημί ένθετα, το σπορ τιμόνι τριών ακτίνων φιλοξενεί μία πλήρη σειρά χειριστηρίων - μεταξύ των οποίων χειριστήριο ηχοσυστήματος, cruise control και κινητού τηλεφώνου.
Το νέο Accord διαθέτει φωτιζόμενα όργανα, ενώ στο κέντρο του ταχύμετρου εμπεριέχεται μία οθόνη LCD, η οποία απεικονίζει πλήθος πληροφοριών - ενώ από τα χειριστήρια του τιμονιού ο οδηγός μπορεί να επιλέγει κυκλικά τις σχετικές ενδείξεις.

Η νέα σειρά του Accord εφοδιάζεται με μία σειρά κινητήρων, οι οποίοι θα πληρούν τις προσεχείς προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 5 που πρόκειται να ισχύσουν από το Σεπτέμβριο του 2009.

Ο κινητήρας 2.0 i-VTEC προσφέρει παρόμοια επίπεδα επιδόσεων με τον προκάτοχό του, με απόδοση 156 ίππους στις 6.300 σ.α.λ και ταυτόχρονα πολύ χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου. Βασικές τεχνολογικές αλλαγές περιλαμβάνουν βαλβίδες εισαγωγής αυξημένης διαμέτρου, βελτιστοποιημένη βύθιση βαλβίδων και χρονισμό και καλύτερη ροή αερίων εισαγωγής και εξαγωγής.

Ο κινητήρας 2.4-λίτρων αποδίδει 200 PS στις 7.000 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 233Nm στις 4500 σ.α.λ.
Το ντεμπούτο του κάνει και ένας κινητήρας diesel 2.2 λίτρων δεύτερης γενιάς της Honda που βασίζεται με ισχύ 150 ίππους στις 4.000 σ.α.λ, και ροπή 350Nm στις 2.000 σ.α.λ.
Και οι τρεις κινητήρες συνδυάζονται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ οι δύο βενζινοκινητήρες διατίθενται και με ένα 5-τάχυτο αυτόματο.

Το χαμηλωμένο κέντρο βάρους, το φαρδύτερο μετατρόχιο, η νέα εμπρός ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με αποσβεστήρες μεταβλητής απόσβεσης, καθώς και η μεγαλύτερη ακαμψία του αμαξώματος αναμένεται να συμβάλλουν θετικά στην οδική συμπεριφορά του Accord.

Μαζί με τα στοιχεία παθητικής ασφάλειας και το στάνταρ Vehicle Stability Assist (VSA) ένας μεγάλος αριθμός δυναμικών συστημάτων προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη προστασία.

Το Motion Adaptive EPS συνδυάζει το VSA με το σύστημα διεύθυνσης. Το σύστημα ανιχνεύει την απώλεια ευστάθειας σε ολισθηρές συνθήκες τόσο στις στροφές όσο και στο φρενάρισμα και ενεργοποιεί αυτόματα διορθωτικές κινήσεις μέσω του τιμονιού με στόχο να προτρέψει τον οδηγό να κάνει τον κατάλληλο ελιγμό διεύθυνσης.

Στην έκδοση Executive και τους κινητήρες 2.2 i-DTEC και 2.4 i-VTEC προσφέρεται το Προηγμένο Σύστημα Υποστήριξης Οδήγησης της Honda - Advanced Driving Assist System (ADAS), ένα σύστημα που συνδυάζει μία σειρά επαναστατικών τεχνολογιών.

Το πρώτο από αυτά τα συστήματα με την ονομασία Lane Keeping Assist System (LKAS) χρησιμοποιεί μία κάμερα για την ανίχνευση της απόκλισης του αυτοκινήτου από τη λωρίδα κυκλοφορίας και όταν χρειάζεται γίνονται αυτόματα οι απαραίτητες διορθώσεις στο σύστημα διεύθυνσης, ώστε να επανέλθει το αυτοκίνητο στη πορεία του.

To Adaptive Cruise Control (ACC) χρησιμοποιεί ένα ραντάρ για τη διατήρηση της σταθερής απόστασης από το προπορευόμενο όχημα, για πιο άνετη και ξεκούραστη οδήγηση.

Το τρίτο σύστημα ADAS ονομάζεται Collision Mitigation Brake System (CMBS) και παρακολουθεί την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και το ρυθμό μείωσης της μεταξύ του Accord και του αυτοκινήτου που βρίσκεται ακριβώς μπροστά από αυτό, προειδοποιώντας τον οδηγό για το ενδεχόμενο μιας σύγκρουσης και βοηθώντας στη μείωση των επιπτώσεων όταν αυτή γίνεται αναπόφευκτη.


περισσότερα »

HONDA - Τελευταία νέα

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - Τελευταία νέα

Σκέψεις να μετονομαστεί CUPRA κάνει η SEAT!

Τελευταία teaser για τη νέα BMW Σειρά 2

Top Φθινοπωρινοί προορισμοί - Καρπενήσι!

Επένδυση ή κόστος;

Η κίνηση στους δρόμους

28% (χρήμα) vs 72% (ασφάλεια)!

Know how - Όχι περιττά - Τίμια χρέωση!

Τeaser για το επερχόμενο Αjlani Dragon (+vid)

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Nέα Porsche Taycan 4S

Γνωρίστε το νέο ηλεκτρικό Uniti One

To νέο Peugeot 208 GTi;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »