Πιο οικονομικοί θα είναι πλέον οι κινητήρες της C-Class με τη χρήση του start/stop

Πιο οικονομικοί θα είναι πλέον οι κινητήρες της C-Class με τη χρήση του start/stop

Start/stop για τη Mercedes C-Class

(15/4/2010)

Σε αλλαγές στα μηχανικά σύνολα με τα οποία εφοδιάζει τη σειρά C-Class προχωρά η Mercedes ώστε αυτά να γίνουν πιο οικονομικά. Αυτές αφορούν τις εκδόσεις C 180 CGI BlueEFFICIENCY και C 200 CGI BlueEFFICIENCY, ενώ οι μειώσεις σε κατανάλωση είναι της τάξης του 10%.

Οι βελτιώσεις στα μηχανικά σύνολα αφορούν τους κινητήρες C180/C200 τεχνολογίας CGI BlueEFFICIENCY και C220 CDI επίσης τεχνολογίας BlueEFFICIENCY, και έχουν να κάνουν με την προσθήκη του συστήματος start/stop. Πιο αναλυτικά η έκδοση C 180 CGI BlueEFFICIENCY με τον κινητήρα άμεσου ψεκασμού των 1,8 λίτρων αποδίδει 156 ίππους και 250 Nm ροπής, ενώ η κατανάλωση της είναι τα 6,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα (ρύποι CO2 157 γρ./χιλιόμετρο), με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε μόλις 9 δλ. και την τελική ταχύτητα να σταματά στα 225 χ.α.ω. Η C 200 CGI BlueEFFICIENCY επίσης με τον κινητήρα άμεσου ψεκασμού των 1,8 λίτρων αποδίδει 184 ίππους και 270 Nm ροπής, ενώ η κατανάλωση της είναι τα 6,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα (ρύποι CO2 158 γρ./χιλιόμετρο), με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε μόλις 8,2 δλ. και την τελική ταχύτητα να σταματά στα 237 χ.α.ω. Η C 220 CDI BlueEFFICIENCY των 2,1 λίτρων αποδίδει 170 ίππους και 400 Nm ροπής, ενώ η κατανάλωση της είναι τα 4,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα (ρύποι CO2 117 γρ./χιλιόμετρο), με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε μόλις 8,4 δλ. και την τελική ταχύτητα να σταματά στα 232 χ.α.ω. Τέλος, η γκάμα διευρύνεται και με την τετρακίνητη πετρελαιοκίνητη C 250 CDI 4Matic BlueEFFICIENCY των 2,1 λίτρων η οποία αποδίδει 204 ίππους και 500 Nm ροπής, ενώ η κατανάλωση της είναι τα 6,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα (ρύποι CO2 167 γρ./χιλιόμετρο), με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε μόλις 7 δλ. και την τελική ταχύτητα να σταματά στα 240 χ.α.ω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto