Το εντυπωσιακό 500αράκι της Pogea Racing
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το εντυπωσιακό 500αράκι της Pogea Racing

500αράκι με 268 ίππους!

(2/7/2010)

Φυσικά δεν πρόκειται για επίσημη μετατροπή αφού το γνωστό Fiat 500, στην πιο δυνατή του έκδοση με το όνομα Abarth esseesse φτάνει τους 160 ίππους. Η γερμανική εταιρεία Pogea Racing όμως φαίνεται ότι έχει αντίθετη άποψη αφού κατάφερε να αποδώσει 268 ίππους από το μοτέρ των 1,4 λίτρων!

Η γερμανική εταιρεία Pogea Racing ξεπέρασε τα όρια με την μετατροπή που παρουσίασε για το μικρό Fiat 500. Η φίρμα εργάστηκε με βάση την έκδοση Abarth esseesse του μικρού μοντέλου που αποδίδει 160 ίππους, και το αποτέλεσμα που κατάφερε είναι η απόδοση των 268 ίππων με τη ροπή να αγγίζει πλέον τα 330 Nm. Το βασικό στοιχείο της υψηλής αυτής απόδοσης είναι πως η εταιρεία εξέλιξε ένα εντελώς νέο software για την ηλεκτρονική μονάδα του κινητήρα, για το οποίο δεν δίνει λεπτομέρειες. Ανάλογα υπάρχουν μετατροπές που περιλαμβάνουν τα πάντα, από την ανάρτηση, έως την εμφάνιση. Εκεί συναντάμε πολλά στοιχεία που θυμίζουν Ferrari (όπως τα πολλά σήματα της φίρμας), αφού ας μην ξεχνάμε ότι η Pogea Racing ονόμασε το δημιούργημα της: Fiat 500 Ferrari Dealers Edition.

Ο κινητήρας κυριολεκτικά «ξεζουμίστηκε» αγγίζοντας την απόδοση των 268 ίππων!

Ο κινητήρας κυριολεκτικά «ξεζουμίστηκε» αγγίζοντας την απόδοση των 268 ίππων!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μερικές από τις αλλαγές επίσης περιλαμβάνουν εντελώς νέα εξάτμιση, ένα μεγαλύτερο και κεντρικά τοποθετημένο intercooler για τον κινητήρα (που αντικαθιστά τα δύο μικρότερα των κανονικών εκδόσεων), ενώ για την καλύτερη ροή του αέρα αλλά και την ψύξη του κινητήρα, το καπό φιλοξενεί ακόμη δύο ασύμμετρες εισαγωγές. Ένα από τα σημεία στα οποία η Pogea Racing δίνει ιδιαίτερη σημασία είναι το σύστημα πέδησης. Αυτό της OEM αντικαταστάθηκε με άλλο 4πίστονο σύστημα της Pogea Racing το οποίο δεν αυξάνει το βάρος αλλά μειώνει την απόσταση φρεναρίσματος κατά 1,8 μέτρα. Η όλη μετατροπή γίνεται αποκλειστικά στις εγκαταστάσεις της Pogea Racing που βρίσκονται στη λίμνη Bodensee της Γερμανίας, και τηρεί τις προδιαγραφές νομιμότητας ΚΤΕΟ (TUV), ενώ δίνεται και εγγύηση από την εταιρεία. Η τιμή του πακέτου στη Γερμανία (και ανάλογα πάντα με τις απαιτήσεις του πελάτη), ξεκινά από τις 3.400 ευρώ.
Toyota
test center