Το ανανεωμένο Mazda 2 φέρει πλέον το σχεδιασμό στη μάσκα, που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της φίρμας
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το ανανεωμένο Mazda 2 φέρει πλέον το σχεδιασμό στη μάσκα, που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της φίρμας

Οδηγούμε το ανανεωμένο Mazda 2

(1/11/2010)

Το Mazda 2 ανανεώνεται στα σημεία και συνεχίζει ακάθεκτο την καλή εμπορική του πορεία. Το μικρό αυτοκίνητο φέρει πλέον τη μάσκα που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της Mazda, ενώ την ίδια στιγμή βελτιώνεται στην ποιότητα του εσωτερικού. Συνάμα αποκτά αυτόματο κιβώτιο και πιο οικονομικούς κινητήρες.

Το ανανεωμένο Mazda 2, σχεδιαστικά δεν θα μπορούσε να ξεφύγει από τη νέα πιο «επιθετική» μάσκα που διακρίνει όλα τα μοντέλα της φίρμας. Εκτός από αυτή διαθέτει και νέες ζάντες (16 ιντσών), ενώ υπάρχουν και δυο νέες αποχρώσεις (Aquatic Blue Mica, Burgundy Red Mica) στη χρωματική του παλέτα αυξάνοντας έτσι τους συνολικούς χρωματισμούς σε 11. Εσωτερικά η ιαπωνική φίρμα αποφάσισε να μην αλλάξει τη γνώριμη διάταξη του Mazda 2 αλλά να «δουλέψει» πάνω στον τομέα της ποιότητας καθώς και της πρακτικότητας. Έτσι έχουμε νέα υλικά στις επενδύσεις των καθισμάτων (με επίσης νέους χρωματισμούς), νέους διακόπτες στο τριάκτινο τιμόνι, και ελαφρώς διαφορετικό σχήμα στο ταμπλό που περιλαμβάνει και νέο σχήμα στο πορτάκι του αποθηκευτικού χώρου που βρίσκεται δεξιά. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει πλέον ασημί δακτυλίους και μαύρο φόντο, ενώ στην κεντρική κονσόλα συναντάμε νέα υλικά, και τη διάταξη την οποία η Mazda ονομάζει «Piano Black» που συμβάλλει στην αναβάθμιση της ποιότητας, καθώς και νέους διακόπτες για τον κλιματισμό.

Η οδική συμπεριφορά παραμένει σε πολύ υψηλά για τη κατηγορία επίπεδα.

Η οδική συμπεριφορά παραμένει σε πολύ υψηλά για τη κατηγορία επίπεδα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το ανανεωμένο Mazda 2 φέρει επίσης βελτιώσεις στην ανάρτηση του με στόχο τόσο την καλύτερη οδική συμπεριφορά, όσο και την άνεση, ενώ υπάρχει και αναβάθμιση των κινητήρων εκ των οποίων πλέον, όλοι τηρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5. Εκεί συναντάμε δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης (με τις γνωστές τρεις συνολικά διαβαθμίσεις), αλλά και ένα πετρελαίου. Πρόκειται για τον βασικό κινητήρα 1,3 λίτρων με απόδοση στους 75 ή 84 ίππους, τον κινητήρα 1,5 λίτρων με 102 ίππους (κατανάλωση 5,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ρύποι CO2: 135 γρ./χιλιόμετρο), και τέλος τον πετρελαιοκινητήρα με χωρητικότητα στα 1,6 λίτρα και απόδοση στα 95 άλογα. Ο τελευταίος μάλιστα χαρακτηρίζεται από την χαμηλή κατανάλωση των μόλις 4,2 λίτρων/100 χιλιόμετρα (ρύποι CO2: 110 γρ./χιλιόμετρο). Αντίστοιχα τα σύνολα των 1,3 λίτρων έχουν γίνει πιο οικονομικά (κατανάλωση 5,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ρύποι CO2: 119 γρ./χιλιόμετρο και στις δύο περιπτώσεις), πράγμα που εκτός των άλλων επιτυγχάνεται και με τη ρύθμιση των σχέσεων του 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων. Τέλος, η έκδοση με τον κινητήρα των 1,5 λίτρων εκτός από το πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο θα διατίθεται πλέον και με αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων, με την κατανάλωση στα 6,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα (ρύποι CO2: 146 γρ./χιλιόμετρο).

Όπως διαπιστώσαμε στην πρώτη μας επαφή οι κινητήρες των 1,3 λίτρων διαθέτουν πολύ γραμμική λειτουργία και ελαστικότητα, ενώ ανεβάζουν πολύ εύκολα στροφές και ως αποτέλεσμα κινούν ιδιαίτερα άνετα το μικρό μοντέλο.

Οδική συμπεριφορά
Το ανανεωμένο Mazda 2 συνεχίζει και είναι ένα από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας, στον τομέα στης οδικής συμπεριφοράς. Η ανάρτηση (McPherson εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) έχει αναβαθμιστεί με νέες ρυθμίσεις που περιλαμβάνουν νέα αμορτισέρ και πιο μαλακά ελατήρια (εμπρός/πίσω), καθώς και πιο μαλακούς ελαστικούς συνδέσμους πίσω. Το αποτέλεσμα είναι ότι το Mazda 2 παραμένει ένα «fan to drive» αυτοκίνητο, αλλά σε κάθε περίπτωση η απορρόφηση των ανωμαλιών (ιδιαίτερα των εγκάρσιων) γίνεται πιο αποτελεσματικά διαμορφώνοντας ένα άνετο σύνολο και βελτιώνοντας αισθητά την ποιότητα κύλισης.

Στη χώρα μας το ανανεωμένο Mazda 2 αναμένεται την άνοιξη του 2011.
Mercedes
moto