Η σχεδίαση του Yeti είναι μοντέρνα και ελκυστική, παραπέμποντας σε SUV λόγω του ψηλού και με αυξημένη απόσταση από το έδαφος αμαξώματός του.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η σχεδίαση του Yeti είναι μοντέρνα και ελκυστική, παραπέμποντας σε SUV λόγω του ψηλού και με αυξημένη απόσταση από το έδαφος αμαξώματός του.

Skoda Yeti 1,2 TSI

14.826 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2013)

Το Yeti με τον 1,2 TSI κινητήρα συγκεντρώνει αρκετά θετικά χαρακτηριστικά αποτελώντας ένα αξιόλογο μικρομεσαίο crossover αυτοκίνητο σε λογική τιμή.

Η σχεδίαση του Yeti είναι μοντέρνα και ελκυστική, παραπέμποντας σε SUV λόγω του ψηλού και με αυξημένη απόσταση από το έδαφος αμαξώματός του. Ωστόσο, το μοντέλο με τον 1,2 TSI κινητήρα παράγεται μόνο με κίνηση στους εμπρός τροχούς και όχι με 4κίνηση, όπως συμβαίνει στην έκδοση με το μηχανικό σύνολο 1,8 TSI των 160 ίππων. Παράλληλα, οι δύο αυτές εκδόσεις εξωτερικά είναι ολόιδιες τόσο σε διαστάσεις όσο και σε εμφάνιση.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣΟ 1,2 TSI κινητήρας αποδίδει 105 ίππους και 175 Nm ροπής. Στην πράξη απλά επαρκεί για να κινήσει το αυξημένο σε βάρος αμάξωμά του, γεγονός που επιβεβαιώνουν και τα 11,4 δλ. που χρειάζεται για τα 0-100 χλμ./ώρα. Οι ρεπρίζ είναι ικανοποιητικές. 
Πάντως, το εν λόγω μηχανικό σύνολο διακρίνεται για την ομαλή και πολιτισμένη του λειτουργία και το θετικό τράβηγμα από τις 2.000 σ.α.λ. και άνω. Ωστόσο, στις χαμηλότερες εμφανίζει μια νωθρότητα, όπως και στις υψηλότερες, όπου δείχνει να «λαχανιάζει». Παράλληλα, το 6τάχυτο κιβώτιο με το θετικό σε αίσθηση επιλογέα έχει μακριές σχέσεις μετάδοσης, με την 6η ειδικά να είναι overdrive.ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ-ΧΩΡΟΙΠολύ καλή συνολικά εικόνα εμφανίζει ο θάλαμος επιβατών του Yeti, o οποίος σχεδιαστικά είναι σύγχρονος και πιο «ανάλαφρος» έναντι π.χ. της Fabia ή της Octavia5. Παράλληλα, το διάκοσμο κάνουν πιο ευχάριστο η διχρωμία μπεζ - μαύρου και οι επενδύσεις «βουρτσισμένου» αλουμινίου στην έκδοση της δοκιμής. Ποιοτικά, το πάνω μέρος του ταμπλό καλύπτεται από αφρώδες υλικό με ευχάριστη υφή, ενώ και τα σκληρά πλαστικά ικανοποιούν, όπως ισχύει αντίστοιχα και με τη συναρμολόγηση. Επίσης πολύ καλή είναι η εργονομία, η θέση οδήγησης, αλλά και η πρακτικότητα, λόγω της παρουσίας πολλών αποθηκευτικών χώρων.
Χωρίς καμία παραχώρηση θα μετακινηθούν 4 ενήλικα άτομα στο θάλαμο των επιβατών του Yeti, ωστόσο ο μεσαίος στο πίσω κάθισμα δε θα νιώσει το ίδιο βολικά, λόγω του ψηλού κεντρικού τούνελ. Επίσης, τα πίσω καθίσματα χωρίζονται σε τρία τμήματα, είναι συρόμενα σε μια διαδρομή 80 χλστ., αναδιπλώνονται πλήρως και αφαιρούνται. Έτσι, το ρηχό πορτ μπαγκάζ των 405 λτ. αυξάνεται στα 510 λτ. με τη μετακίνηση προς τα εμπρός των πίσω καθισμάτων, που όταν αφαιρεθούν, δημιουργείται ένας αποθηκευτικός χώρος 1.760 λτ.
ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΜεταξύ των θετικών γνωρισμάτων του Yeti είναι και τρόπος που «πατάει» στο δρόμο, όπου συνδυάζει με επιτυχία την άνεση με τη σταθερότητα. Η ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτησή του (γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω με αντιστρεπτική δοκό και στους δύο άξονες), σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο και την κατάλληλη για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου ρύθμιση (ούτε πολύ μαλακή, αλλά όχι και σφιχτή), εξασφαλίζει πολύ καλή οδική συμπεριφορά σε κάθε δρόμο. 
Έτσι, στις ευθείες και σε ταχύτητες κοντά στην τελική του δεν εμπνέει καμία απολύτως ανησυχία στον οδηγό του, ο οποίος παράλληλα είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα στις στροφές. Σε αυτή την περίπτωση, το Yeti χαρακτηρίζεται για την ουδετερότητά του, αφού τα υποστροφικά ή υπερστροφικά φαινόμενα είναι σχεδόν ανύπαρκτα, ενώ το στάνταρ ηλεκτρονικό σύστημα περιορισμού ολίσθησης των κινητήριων τροχών (TCS) ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Επιπλέον, η πληροφόρηση και η αμεσότητα που προσφέρει το τιμόνι με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση είναι καλές, ενώ τα φρένα ακινητοποιούν έγκαιρα το αμάξωμα.ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΤρία αστέρια στις δοκιμές του EuroNCAP έχει λάβει το Skoda Yeti, το οποίο διαθέτει στον εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας τα εξής:Αερόσακοι οδηγού/συνοδηγού:  Σ/ΣΑερόσακοι πλευρικοί/οροφής:  Σ/-Αερόσακος γονάτων οδηγού:  -ESP:  ΣΒαθμολογία EuroNCAP:  5/5
ΤΙΜΗ –ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣΗ τιμή του Skoda Yeti 1,2 TSI είναι 15.890 ευρώ με απόσυρση. Ο βασικός εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικός. Το μόνο που ουσιαστικά λείπει είναι το σύστημα ESP. Η εργοστασιακή εγγύηση που προσφέρεται όμως είναι μόνο 2 έτη.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΑν και χρόνια στην αγορά το Skoda Yeti είναι μια αξιόλογη πρόταση στα crossover. Η έκδοση 1,2 TSI διατίθεται σε λογική τιμή, έχει χαμηλά πάγια έξοδα και προσφέρει όλα τα θετικά στοιχεία του Yeti, ;όπως σωστή οδική συμπεριφορά, προσεγμένη ποιότητα, ευρύχωρη και πολυχρηστική καμπίνα, ασφάλεια και ευχάριστη σχεδίαση.
200 διαθέσιμα στοιχεία για SKODA  YETI(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Το Yeti με τον 1,2 TSI κινητήρα συγκεντρώνει αρκετά θετικά χαρακτηριστικά αποτελώντας ένα αξιόλογο μικρομεσαίο crossover αυτοκίνητο σε λογική τιμή.

Το Yeti με τον 1,2 TSI κινητήρα συγκεντρώνει αρκετά θετικά χαρακτηριστικά αποτελώντας ένα αξιόλογο μικρομεσαίο crossover αυτοκίνητο σε λογική τιμή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center