Αντισυμβατικό και εκκεντρικό, το αμάξωμα του ιαπωνικού Crossover έχει προέλθει από συνεργασία του ευρωπαϊκού και του ιαπωνικού σχεδιαστικού τμήματος της Nissan.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αντισυμβατικό και εκκεντρικό, το αμάξωμα του ιαπωνικού Crossover έχει προέλθει από συνεργασία του ευρωπαϊκού και του ιαπωνικού σχεδιαστικού τμήματος της Nissan.

Nissan Juke 1,6

13.156 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2013)

Σα να βγήκε από τις σελίδες ενός κόμικ επιστημονικής φαντασίας, το νέο Nissan Juke τάραξε τα νερά στη μικρή κατηγορία, αποτελώντας το πρώτο μικρό crossover του είδους. Όπλα του η εμφάνιση και η οδική του συμπεριφορά.

Στην κατηγορία των Crossover η Nissan ενισχύει την ήδη επιτυχημένη παρουσία του Qashqai με το Juke. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που κεντρίζει άμεσα το ενδιαφέρον με την ιδιαίτερη και ξεχωριστή του εξωτερική σχεδίαση, η οποία μάλιστα ακολουθείται και στο εσωτερικό του. 
Εμφάνιση: Ξεχωρίζει με την ιδιαιτερότητά τουΑντισυμβατικό και εκκεντρικό, το αμάξωμα του ιαπωνικού Crossover έχει προέλθει από συνεργασία του ευρωπαϊκού και του ιαπωνικού σχεδιαστικού τμήματος της Nissan. Το μεν πρώτο επωμίστηκε την ευθύνη για την έμπνευση και τη δημιουργία του σχήματος του Juke, ενώ το δεύτερο έβαλε τις τελικές πινελιές. 
Κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισης του αυτοκινήτου αποτελούν το μυώδες αλλά compact αμάξωμα με το εμφατικό εμπρός τμήμα και το πιο κομψό πίσω. Συμπερασματικά, το Juke σε κάποιους θα αρέσει και σε κάποιους όχι. Το δεδομένο είναι ότι το Juke αποτελεί ένα από τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα της εποχής, που κλέβει άμεσα τις εντυπώσεις. 
ΚινητήραςΤο αρχικό μηχανικό σύνολο βενζίνης στην γκάμα του Juke είναι ο γνωστός μας από το Qashqai 16βάλβιδος βενζινοκινητήρας των 1.600 κ.εκ. της Nissan. Ύστερα από μια σειρά βελτιώσεων και αλλαγών, που στόχο έχουν την πιο αποδοτική λειτουργία και την πιο πλήρη καύση, το μοτέρ αυτό προσφέρει ελαφρώς περισσότερη ισχύ και ροπή από πριν, ενώ και η κατανάλωση καυσίμου είναι μικρότερη. 
Ο συνδυασμός του δε με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων κοντής κλιμάκωσης εξασφαλίζει πολύ καλά νούμερα επιτάχυνσης στο Juke. Από την άλλη βέβαια, η επιλογή αυτή έχει ως αποτέλεσμα το μοτέρ στις υψηλές ταχύτητες να βρίσκεται στο μεγαλύτερο φάσμα περιστροφής του, επιβαρύνοντας στον αυτοκινητόδρομο την κατανάλωση. Με 117 ίππους και 158 Nm ροπής, το μοτέρ καταναλώνει κατά μέσο όρο 6,3 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 φτάνουν τα 147 γρ./χλμ. 
Εσωτερικό – χώροι: Ξεχωριστή εμφάνιση, μικροί χώροι Όσο ιδιαίτερη είναι η σχεδίαση στο αμάξωμα του Juke, άλλο τόσο είναι και η εικόνα που συναντά κανείς όταν μπαίνει στο εσωτερικό του. Αρχικά τις εντυπώσεις κλέβει η σχεδίαση του τούνελ της κεντρικής κονσόλας, η οποία παραπέμπει σε ρεζερβουάρ καυσίμου μοτοσικλέτας, ενώ, παράλληλα, ο χρωματισμός της είναι αποκλειστικά κόκκινος ή γκρι, ανάλογα με τη διακόσμηση του εσωτερικού. Προχωρώντας πιο πάνω, συναντούμε τις ενδείξεις για τον αυτόματο κλιματισμό, οι οποίες εναλλάσσονται με αυτές του Nissan Dynamic Control System. 
Το εντυπωσιακό σε αυτή τη διαδικασία είναι ότι δεν εναλλάσσονται μόνο οι ενδείξεις της ψηφιακής οθόνης, αλλά και αυτές των αναλογικών χειριστηρίων (π.χ. ο διακόπτης με την ένδειξη A/C αλλάζει την ένδειξή του σε Normal κ.ο.κ.)! Από πλευράς ποιότητας, η χρήση αποκλειστικά και μόνο σκληρών στην αφή υλικών μας υπενθυμίζει ότι έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, την ίδια στιγμή που και στο φινίρισμα και στη συναρμογή τους δεν αποφεύγονται κάποιες μικροατέλειες. 
Οι χώροι στο εσωτερικό του Nissan Juke επαρκούν για τη μεταφορά 4 ενηλίκων, αφού το σχετικά μικρό διαθέσιμο πλάτος στο πίσω κάθισμα αποτρέπει την παρουσία και τρίτου ατόμου. Περνώντας τώρα στο πορτ-μπαγκάζ, αυτό μαζί με τον έξτρα χώρο κάτω από το δάπεδο έχει συνολική χωρητικότητα 251 λίτρων, ένα μικρό νούμερο για την κατηγορία. 
Στο δρόμο: Ευχάριστο και σπορτίφΒασισμένο σε μια τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας B της Renault-Nissan, το Juke διακρίνεται για την ευχάριστη οδική του συμπεριφορά, που συνδυάζει σπορτίφ στοιχεία και πολύ καλή άνεση. Θα πρέπει να σημειώσουμε, ότι στην εκδοχή της αυτή η πλατφόρμα B έρχεται με τα πλατύτερα μετατρόχια (1.525 χλστ.) και ένα από τα μακρύτερα μεταξόνια (2.530 χλστ.) αυτοκινήτων που στηρίζονται σε αυτήν. Αυτό εξασφαλίζει πολύ καλή σταθερότητα τόσο στην ευθεία, όσο και κυρίως στις στροφές, κάτι πολύ σημαντικό για ένα αυτοκίνητο με υπερυψωμένο αμάξωμα (ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 180 χλστ.). 
Παράλληλα, η ισορροπημένη ρύθμιση της ανάρτησης εξασφαλίζει αρκετά καλά επίπεδα άνεσης και αμβλύνει τις ανωμαλίες κατά το πέρασμα από αυτές. Το τιμόνι, από την πλευρά του, διαθέτει πολύ καλή αίσθηση και είναι γρήγορο κυρίως στην επιλογή Sport του NDCS, ενώ τα φρένα ικανοποιούν με την αίσθηση και την απόδοσή τους.
Παθητική ασφάλειαΤο Nissan Juke έχει αξιολογηθεί με 5 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP (87% στην προστασία ενηλίκων, 81% στην προστασία παιδιών, 41% για τους πεζούς και 71% όσον αφορά στα συστήματα ασφαλείας).
Τιμή – εξοπλισμόςΤο νέο Juke διατίθεται σε τιμές από 13.590 ευρώ στη βασική έκδοση Action. Στο στάνταρ εξοπλισμό του (έκδοση Action) περιλαμβάνονται ESP, 6 αερόσακοι, air condition, ηλεκτρικοί καθρέφτες, ηλεκτρικά παράθυρα και ράδιο-cd. Απουσιάζουν οι ζάντες αλουμινίου και το σύστημα Nissan Dynamic Control (NDCS), που όμως περιλαμβάνονται μαζί με μια σειρά άλλων στοιχείων στον εξοπλισμό της επόμενης έκδοσης.
ΣυμπέρασμαΕίναι δεδομένο ότι η ξεχωριστή εξωτερική εμφάνιση εξασφαλίζει στο Juke μια άμεση προσέλκυση του ενδιαφέροντος του κοινού. Όμως, το νέο μοντέλο της Nissan δε μένει μόνο στο… περιτύλιγμα, αφού στοιχεία όπως η ασφαλής και ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, σε συνδυασμό με την καλή άνεση και τον πρόθυμο βενζινοκινητήρα, του δίνουν ακόμη περισσότερα εφόδια, ώστε να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό στη μικρή κατηγορία. Μοναδική ανάσχεση του ενδιαφέροντος του κοινού ίσως προκαλέσουν οι χώροι και το μικρό πορτ-μπαγκάζ.
200 διαθέσιμα στοιχεία για NISSAN  JUKE(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Από πλευράς ποιότητας, η χρήση αποκλειστικά και μόνο σκληρών στην αφή υλικών μας υπενθυμίζει ότι έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, την ίδια στιγμή που και στο φινίρισμα και στη συναρμογή τους δεν αποφεύγονται κάποιες μικροατέλειες.

Από πλευράς ποιότητας, η χρήση αποκλειστικά και μόνο σκληρών στην αφή υλικών μας υπενθυμίζει ότι έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, την ίδια στιγμή που και στο φινίρισμα και στη συναρμογή τους δεν αποφεύγονται κάποιες μικροατέλειες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center