Θέλοντας να βάλουμε το... δάκτυλό μας «εις τον τύπον των ήλων» σε συνθήκες απαιτητικής οδήγησης πήραμε έναν σπορ εκπρόσωπο κάθε σχολής.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Θέλοντας να βάλουμε το... δάκτυλό μας «εις τον τύπον των ήλων» σε συνθήκες απαιτητικής οδήγησης πήραμε έναν σπορ εκπρόσωπο κάθε σχολής.

Ανάβαση Πάρνηθας με: Τετρακίνητο, Πισωκίνητο, Προσθιοκίνητο

51.229 Επισκέψεις στο άρθρο (29/3/2014)

Ο λόγος φυσικά για τη μετάδοση της κίνησης. Επιλέξαμε έναν σπορτίφ εκπρόσωπο από κάθε σχολή και σε συνδυασμό με το διαφορετικό των αμαξωμάτων τους ανεβήκαμε σε ρυθμό fast forward την ιστορική ανάβαση της Πάρνηθας για να συμπεράνουμε και να αναφέρουμε!

Πρώτα ήταν η κίνηση στους πίσω τροχούς. Από τη δεκαετία του 70 και μετά άρχισαν να καθιερώνονται τα προσθιοκίνητα για λόγους κόστους, ευκολίας οδήγησης και χωροταξίας στο εσωτερικό. Μετά το 80 ήρθαν πιο μαζικά στο προσκήνιο και τα τετρακίνητα δρόμου για προφανείς λόγους πρόσφυσης.
Σήμερα κάποιοι κατασκευαστές προσφέρουν στην γκάμα των μοντέλων τους όλες τις παραπάνω επιλογές. Κάποιοι παραμένουν σταθεροί σε συγκεκριμένες λύσεις μετάδοσης. Το σίγουρο είναι ότι κάθε μία έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της. Το ακόμα πιο σίγουρο είναι πως κάθε μία έχει τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που την κάνουν να ξεχωρίζει.
Θέλοντας να βάλουμε το... δάκτυλό μας «εις τον τύπον των ήλων» σε συνθήκες απαιτητικής οδήγησης πήραμε έναν σπορ εκπρόσωπο κάθε σχολής. Για τα προσθιοκίνητα τη μπουγάδα κλήθηκε να πλύνει το χάτσμπακ VW Golf GTI των 220 ίππων, ενώ για τα πισωκίνητα η κουπέ Toyota GT86 των 200 ίππων. Το ΜΙΝΙ Countryman Cooper S ALL4 των 184 ίππων διαθέτει μια σύγχρονη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση και σε συνδυασμό με το σπορτίφ χαρακτήρα του ολοκλήρωσε ιδανικά το τρίο μας.
Στην ανάβαση Πάρνηθας
Η φιδωτή ανάβαση Πάρνηθας με τις 11 χαρακτηριστικές φουρκέτες ήταν ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα του μηχανοκίνητου αθλητισμού  στην Ελλάδα. Μάλιστα το 1957 και το 1958 προσμετρούσε και στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Ξεκινούσε από το πάρκινγκ του τελεφερίκ και τελείωνε ακριβώς 10 χλμ. μετά, στο ερειπωμένο σήμερα «Ξενία». To ρεκόρ της ανάβασης κρατάει ο θρυλικός Βολφγκάνγκ φον Τριπς από το 1958 με Porsche RS 1500 και χρόνο 6:30.9. Ο φον Τριπς είναι ο πρώτος Γερμανός οδηγός που κέρδισε αγώνα της F1 και παραλίγο να γινόταν και ο πρώτος Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής, αν δεν είχε τραγικό δυστύχημα στη Μόντσα στις 10 Σεπτεμβρίου του 1961.
 Έχοντας αυτοκίνητο-πλοηγό με ενδοσυνεννόηση και προσθέτοντας, άλλα 800 μέτρα στη διαδρομή μέχρι την Αγ. Τριάδα, οδηγήσαμε σε fast forward ρυθμό και ουχί ως άλλοι «φον Τριπς» τα 3 αυτοκίνητα για να καταλήξουμε σε χρήσιμα συμπεράσματα.

Η διαδρομή στην ανάβαση της Πάρνηθας φιδοσέρνεται ανάμεσα σε 11 φουρκέτες και 10,8 χλμ. ασφάλτου.

Η διαδρομή στην ανάβαση της Πάρνηθας φιδοσέρνεται ανάμεσα σε 11 φουρκέτες και 10,8 χλμ. ασφάλτου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto