Στη μικρομεσαία κατηγορία των Premium Crossover,η GLA θα βρει δύο καθιερωμένους ανταγωνιστές, το Audi Q3, αλλά και τη BMW X1.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στη μικρομεσαία κατηγορία των Premium Crossover,η GLA θα βρει δύο καθιερωμένους ανταγωνιστές, το Audi Q3, αλλά και τη BMW X1.

Η νέα Mercedes GLA απέναντι στον ανταγωνισμό

(28/4/2014)

Στα premium μικρομεσαία crossover, η άφιξη της νέας Mercedes GLA τη θέτει απέναντι στο Audi Q3 και τη BMW X1, με τη μάχη να μεταφέρεται στις πλέον εμπορικές εκδόσεις των τριών μοντέλων με τους «downsized» turbo βενζινοκινητήρες των 1,4 & 1,6 λτ.

Mercedes GLA 200 Auto
+ Σχεδίαση σε αμάξωμα και εσωτερικό, απόδοση κινητήρα-επιδόσεις, άνεση ανάρτησης-ποιότητα κύλισης, εξοπλισμός
- Τιμή, Φινίρισμα ορισμένων πλαστικών στο εσωτερικό
BMW X1 sDrive16i
+ Οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, απόδοση φρένων, ποιότητα κατασκευής, τιμή
- Χώρος για τρίτο επιβάτη πίσω, υψηλές εκπομπές CO2
Audi Q3 1,4 TFSI S-Tronic
+ Ποιότητα υλικών και συναρμογή, απόδοση κινητήρα-επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, χώροι για επιβάτες και αποσκευές
- Ρηχό πορτ-μπαγκάζ
Στη μικρομεσαία κατηγορία των Crossover και ειδικά στο premium κομμάτι της, για πρώτη φορά η Mercedes με τη νέα GLA, έρχεται για να προσφέρει τη δική της πρόταση. Απέναντί της, η GLA θα βρει δύο καθιερωμένους ανταγωνιστές, το Audi Q3 που συμπληρώνει φέτος 3 χρόνια στην αγορά, αλλά και τη BMW X1 που έχει μπει ήδη στον 4ο χρόνο ύπαρξής της. Τα τρία compact Crossover/SUV έρχονται στις βασικές τους εκδόσεις να συνδυαστούν με turbo κινητήρες βενζίνης μικρού κυβισμού (1,6 λτ. η GLA και η X1, 1,4 λτ. το Audi Q3), τις οποίες και φέρνουμε σήμερα σε αντιπαράθεση.
Πιο μοντέρνα και με καλύτερη αεροδυναμική η GLA
Αισθητικά, η νέα Mercedes GLA είναι αυτή που κλέβει με την πρώτη ματιά της εντυπώσεις, αφού υιοθετεί ένα εντυπωσιακό αμάξωμα με μοντέρνες γραμμές και γλυπτά σχήματα. Σε συνδυασμό και με τις μικρές σε μέγεθος γυάλινες επιφάνειες, η νέα GLA έρχεται για να τονίσει τον crossover χαρακτήρα της αλλά και με το χαμηλό της ύψος, να προβάλει και έναν πιο σπορτίφ αισθητικό χαρακτήρα. Η X1 από την πλευρά της διατηρεί ένα αμάξωμα που ακολουθεί τα χαρακτηριστικά σχεδιαστικά γνωρίσματα της BMW (μακρύ καπό, καμπίνα τραβηγμένη προς τα πίσω), με το δυναμισμό της να εκφράζεται στις νευρώσεις που διατρέχουν το αμάξωμα και τον τονισμένο προφυλακτήρα. Το Q3 με τη σειρά του, ακολουθεί πιο «SUV» γραμμές, με μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες αλλά και το πιο υψηλό αμάξωμα εκ των τριών. Σε ό,τι αφορά στην αεροδυναμική τέλος, εδώ η GLA ξεχωρίζει των υπολοίπων, με τον αεροδυναμικό της συντελεστή να μειώνεται μόλις στο 0,29, έναντι του 0,32 στο Q3 και του 0,33 στο X1.
H BMW X1 κοστίζει τα λιγότερα
Στο τιμολογιακό κομμάτι, η BMW X1 sDrive16i με το στάνταρ 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, κοστίζει 27.270 ευρώ μετά την απόσυρση και είναι η πιο προσιτή επιλογή εκ των τριών. Από την άλλη πλευρά, το Audi Q3 1,4 TFSI με το έξτρα αυτόματο S-Tronic κιβώτιο έχει κόστος 28.540 ευρώ, ενώ η Mercedes GLA 200 με το προαιρετικό 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο είναι η ακριβότερη εκ των τριών, κοστίζοντας 30.488 ευρώ. Ωστόσο, η GLA, εξοπλιστικά, είναι η πιο πλήρης, διαθέτοντας περισσότερα τόσο στο κομμάτι της ασφάλειας, όσο και σε αυτό της άνεσης.

Η Mercedes GLA διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα κύλισης και την πολύ καλή άνεση που προσφέρει, ενώ έχει αποτελεσματικά φρένα και το πιο γρήγορο τιμόνι.

Η Mercedes GLA διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα κύλισης και την πολύ καλή άνεση που προσφέρει, ενώ έχει αποτελεσματικά φρένα και το πιο γρήγορο τιμόνι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto