Συγκρίνουμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,5 TDCI των 120 ίππων του Ford Focus με τα τρία πρώτα σε πωλήσεις μοντέλα της κατηγορίας.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Συγκρίνουμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,5 TDCI των 120 ίππων του Ford Focus με τα τρία πρώτα σε πωλήσεις μοντέλα της κατηγορίας.

Μάχη για την κορυφή στα μικρομεσαία diesel

83.523 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2015)

Στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων Focus, Golf, Astra και Auris κυριαρχούν εμπορικά. Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους όμως πως τα πάνε όταν έρθουν αντιμέτωπες;

Τα μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας, παραδοσιακά καταλαμβάνουν στη χώρα μας μια από τις δύο πρώτες θέσεις της προτίμησης του αγοραστικού κοινού, ενώ μεταξύ αυτών το ποσοστό των diesel κατέχει το συντριπτικό ποσοστό. Φέρνουμε το  Focus με τον νέο πετρελαιοκινητήρα της Ford των 1.500 κυβικών και 120 ίππων (ο ίδιος κινητήρας βγαίνει και σε έκδοση με 95 ίππους) απέναντι στα καταξιωμένα και δημοφιλή Toyota Auris 1,4 D-4D, VW Golf 1,6 TDI και Opel Astra 1,6 CDTI
Εμφάνιση: Μοντέρνα και ξεχωριστά
Όσον αφορά στην εξωτερική εμφάνιση των μοντέλων της δοκιμής και τα τέσσερα είναι μοντέρνα, το καθένα, μάλιστα, ακολουθεί την σχεδιαστική ταυτότητα της εκάστοτε μάρκας. 
Για παράδειγμα, το Ford Focus με τα powerdomes στο καπό, τα LED φανάρια και τη χρωμιωμένη μάσκα δείχνει επιβλητικό και συνάμα πολυτελές. 
Το Toyota Auris υιοθετεί τη φιλοσοφία under priority στο μπροστινό μέρος και είναι επίσης δυναμικό ενσωματώνοντας καθαρές γραμμές. Το Opel Astra, από την άλλη, εφαρμόζει περισσότερες καμπύλες γραμμές («η γλυπτική τέχνη συναντά την γερμανική ακρίβεια» είναι η επίσημη ονομασία της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Opel), κλείνοντας το μάτι προς τα κουπέ μοντέλα με τη σχεδίαση του πίσω τμήματός του. 
Τέλος, το VW Golf στην 7η γενιά του δείχνει ως μια φυσική σχεδιαστική εξέλιξη των προηγούμενων Golf, σε ένα αποτέλεσμα σοβαρό και μετρημένο.

To Focus ξεχωρίζει με την οδηγοκεντρική του συμπεριφορά. Έχει αυξημένα όρια πρόσφυσης, όντας ταυτόχρονα άνετο στο δρόμο.

To Focus ξεχωρίζει με την οδηγοκεντρική του συμπεριφορά. Έχει αυξημένα όρια πρόσφυσης, όντας ταυτόχρονα άνετο στο δρόμο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center