8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Υβριδικό Toyota C-HR με 184 άλογα ή βενζινάτο Hyundai Kona με 198;

48.483 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2021)

Είναι SUV, έχουν γκάζι και εκπροσωπούν δύο σχολές: κλασική βενζίνη και hybrid. Από τη μία η top από πλευράς απόδοσης έκδοση του Hyundai Kona με turbo βενζίνης 198 ίππων και από την άλλη η ισχυρότερη υβριδική λύση του Toyota C-HR με 184 άλογα.

Για όσους πιστεύουν ότι τα Crossover/SUV δεν έχουν ψυχή, η διάψευση έρχεται από τις κορυφαίες σε ισχύ εκδόσεις ενός μικρού SUV, του Hyundai Kona (σ.σ. εξαιρώντας το «πολεμικό» Kona N των 280 ίππων) και ενός μικρομεσαίου SUV, του Toyota C-HR με το υβριδικό σύνολο των 184 ίππων. Με έντονο ταμπεραμέντο, ρωμαλέους κινητήρες, γαργαλιστικές επιδόσεις και κοινό παρονομαστή την βατή τιμή, μιας και πρόκειται για σπορτίφ εκδόσεις και όχι για ειδικές σπορ κατασκευές δια χειρός Hyundai N division και Toyota Gazoo Racing, αντίστοιχα, τα δύο ασιατικής καταγωγής μοντέλα ανεβαίνουν στο ρίνγκ του autotriti.gr διεκδικώντας τον τίτλο της πιο ολοκληρωμένης πρότασης.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Πιο αιχμηρό το C-HR, νεανικό το Kona
Το Hyundai Kona είναι νεανικό και μοντέρνο, ενώ επειδή βασίζεται στη μικρομεσαία πλατφόρμα της Hyundai, χωροταξικά, «κοιτάζει» στην παραπάνω κατηγορία, εκεί όπου δεσπόζει το Toyota C-HR με την εκκεντρική και γεμάτη κουπέ αιχμές σχεδίαση. Η σχεδίαση και των δύο μοντέλων στηρίζεται στον δυναμισμό προβάλλοντας βεβαίως και νεανικό χαρακτήρα. Το Kοna δείχνει να καλύπτει περισσότερα γούστα και προσφέρεται στην έκδοση N-Line, ενώ το C-HR, που έχει κερδίσει ένθερμους οπαδούς με τη διαφορετικότητά του προσφέρεται και σε έκδοση GR Sport με σπορ στήσιμο και ακόμα πιο δυναμικό look.

Kona για επιδόσεις, C-HR για οικονομία
Τα κινητήρια σύνολα και των δύο μοντέλων του συγκριτικού μας βρίσκονται κοντά στους 200 ίππους. Το Kona με τον turbo βενζίνης των 1,6 λτ. αποδίδει 198 ίππους, ενώ το υβριδικό C-HR κρύβει κάτω από το καπό του ένα 2λιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία, δημιουγώντας ένα αυτοφορτιζόμενο full υβριδικό σύστημα, που αποδίδει συνδυαστικά 184 άλογα. Στην πράξη το Kona έχει αρκετό νεύρο στις χαμηλές στροφές και μαζεύει γρήγορα τα χιλιόμετρα επιταχύνοντας δυναμικά σε μεγάλο φάσμα περιστροφής με την συνεισφορά του στάνταρ κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT. Από την άλλη, το C-HR που έχει 14 άλογα λιγότερα, είναι πιο ήπιο στον τρόπο που απλώνει τη δύναμή του, αλλά στην πράξη το σύνολο εντυπωσιάζει με το τράβηγμά του και την απόδοσή του. Σε επίπεδα κατανάλωσης τώρα, το C-HR αποδεικνύεται πιο οικονομικό ένεκα και της υβριδικής του φύσης με μέση τιμή κοντά στα 7 λτ./100 χλμ., ενώ με προσοχή και οικονομική λειτουργία μπορεί να πέσει και κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ. Σε αντίθεση, η μέση κατανάλωση του Kona είναι κοντά στα 9,5 λτ./100 χλμ. αν και χωρίς πίεση και συνεχή χρήση της οικονομικής λειτουργίας μπορεί να πέσει στα 8 λτ./100 χλμ..

Συνέχεια του άρθρου >>>
NEO TRANSPORTER
test center