Από τη στιγμή της παρουσίασής του, το 500 κατάφερε να γίνει fashion icon.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Από τη στιγμή της παρουσίασής του, το 500 κατάφερε να γίνει fashion icon.

Η πρόταση της Τρίτης: Fiat 500

5.079 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2012)

Βαδίζοντας στα χνάρια του ένδοξου προγόνου του, το Fiat 500 έχει "ριζώσει" για τα καλά στη ζωή μας, με τη φινέτσα του, την πρακτικότητα, την ποιότητα και -τελευταία- και με την πληθωρικότητά του.

Η Fiat αναβίωσε -τον Ιούλιο του 2007- το θρυλικό 500αράκι, με ένα αυτοκίνητο το οποίο "χτυπάει" πρώτα στο συναίσθημα με την ερωτεύσιμη ρετρό σχεδίασή του και την απεριόριστη δυνατότητα για εξατομίκευση (customization)  και κατόπιν "μιλάει" στη λογική, με το ανεβασμένο ποιοτικό και τεχνολογικό του επίπεδο, που ολοένα και εμπλουτίζεται.
Από τη στιγμή της παρουσίασής του, το 500 κατάφερε να γίνει fashion icon, ενώ ακόμη και σήμερα είναι ένα μοντέλο που καταφέρνει και αποσπά τα χαμόγελα των άλλων, εποχούμενων και μη. Φυσικά, ακόμη μεγαλύτερο δείκτη lifestyle απολαμβάνει η κάμπριο έκδοση 500C, ενώ με την έλευση του ολοκαίνουριου πολυχρηστικού 500L, η οικογένεια όχι απλώς μεγάλωσε, αλλά είναι και η μοναδική... πολυμελής, σε αυτή την κατηγορία.
Το 500αράκι προσφέρεται συνολικά με 3 μηχανικά σύνολα βενζίνης, με τις κλασικές επιλογές των 1,2 και 1,4 λτ., απόδοσης 69 και 100 ονομαστικών ίππων αντίστοιχα και τον 2κύλινδρο turbo κινητήρα TwinAir, με την ελάχιστη χωρητικότητα των 875 κ.εκ. να αποδίδει 85 ονομαστικούς ίππους και να καταφέρνει να κινήσει αρκετά γρήγορα το αυτοκίνητο. Παράλληλα, το σύστημα Start&Stop και η επιλογή «ECO» (περιορίζει τη ροπή στα 100 Nm στις 1.750 σ.α.λ.), φροντίζουν έτσι, ώστε να μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 της έκδοσης αυτής. Ως εκ τούτου, πλεονέκτημα και του Fiat 500 TwinAir+ αποτελεί το γεγονός ότι, ο ιδιοκτήτης του δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, μιας και η μέση τιμή των εκπομπών CO2 βρίσκεται κάτω από τα 100 γρ./χλμ. (95 γρ./χλμ.). 
Από εκεί και πέρα, σημείο αναφοράς είναι ο αναβαθμισμένος diesel κινητήρας Multijet των 1,3 λτ., ισχύος 95 ίππων, για το 500αράκι και 85 ίππων, για το νέο 500L, εξασφαλίζοντας, επίσης, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και προσφέροντας -αυτό το διάστημα- μια νέα προωθητική ενέργεια, βάσει της οποίας το 500 1.3 Multijet, μπορεί να αποκτηθεί με 12.950 ευρώ. Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση 1,2 Pop κοστίζει 11.660 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου και του οφέλους απόσυρσης και περιλαμβάνει στον εξοπλισμό 7 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, air condition και ηχοσύστημα. 
Τιμή: από 11.660 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης)
Χρηματοδοτικό: Από 0% προκαταβολή, αποπληρωμή σε 72 μήνες, με ετήσιο επιτόκιο 4,95%
 

Aκόμη μεγαλύτερο δείκτη lifestyle απολαμβάνει η κάμπριο έκδοση 500C.

Aκόμη μεγαλύτερο δείκτη lifestyle απολαμβάνει η κάμπριο έκδοση 500C.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto