Το πρόγραμμα AMS E-Tune μπορεί να πάει το Focus RS έως τους 446 ίππους και τα 631 Nm ροπής. Διαθέτει πολλές διαβαθμίσεις, για καθημερινή χρήση, για την πίστα, ακόμα και για τον παρκαδόρο ή τους τύπους
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το πρόγραμμα AMS E-Tune μπορεί να πάει το Focus RS έως τους 446 ίππους και τα 631 Nm ροπής. Διαθέτει πολλές διαβαθμίσεις, για καθημερινή χρήση, για την πίστα, ακόμα και για τον παρκαδόρο ή τους τύπους καυσίμου.

Focus RS με 446 ίππους

4.210 Επισκέψεις στο άρθρο (15/9/2016)

Η AMS Performance ανεβάζει την ισχύ του νέου Ford Focus RS έως και τους 446 ίππους, εφαρμόζοντας ένα ηλεκτρονικό κιτ πολλών διαβαθμίσεων. Απλά και φθηνά, το RS περνάει μπροστά από τα Mercedes-AMG A45 και Audi RS3.

Οι βελτιωτές της AMS Performance προσφέρουν μια απλή και φθηνή αναβάθμιση του νέου Ford Focus RS. Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό κιτ βελτίωσης και ένας φίλτρο υψηλής ροής αέρα, που προσθέτουν στο RS 60 ίππους και επιπλέον 94 Nm ροπής σε σχέση με το «μαμά» μοντέλο, φτάνοντας έτσι τους 410 ίππους και τα 569 Nm ροπής. Είναι ήδη μπροστά από τα Mercedes-AMG A45 και Audi RS3.Το πρόγραμμα AMS E-Tune μπορεί να πάει ακόμα πιο πάνω, χάρη στις πολλές διαβαθμίσεις του, καθώς έχει προγραμματισμό για καθημερινή χρήση, για την πίστα, ακόμα και για τον παρκαδόρο. Έχει επιλογές και για διαφορετικούς τύπους καυσίμων, ενώ με αγωνιστικά καύσιμα και με την αντίστοιχη επιλογή του προγράμματος, επιτυγχάνεται η μέγιστη απόδοση των 446 ίππων και 631 Nm ροπής. Και κάπως έτσι περνάνε μπροστά από μία Mustang GT, μια BMW M4 ή μία Porsche 911.Οι αλλαγές στη χαρτογράφηση γίνονται με ένα μικρό τηλεχειριστήριο, το COBB AccessPort, το οποίο συνδέεται στον κινητήρα και τοποθετείται στο ταμπλό του αυτοκινήτου. Η συσκευή κοστίζει 650 δολάρια, ο προγραμματισμός της AMS, 500 δολάρια και το φίλτρο αέρος άλλα 80 δολάρια. Λίγα χρήματα, δηλαδή…

Οι αλλαγές στη χαρτογράφηση γίνονται με ένα μικρό τηλεχειριστήριο, το COBB AccessPort, το οποίο συνδέεται στον κινητήρα και τοποθετείται στο ταμπλό του αυτοκινήτου.

Οι αλλαγές στη χαρτογράφηση γίνονται με ένα μικρό τηλεχειριστήριο, το COBB AccessPort, το οποίο συνδέεται στον κινητήρα και τοποθετείται στο ταμπλό του αυτοκινήτου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center