Ηλεκτρική G-Class για τον Εξολοθρευτή
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ηλεκτρική G-Class για τον Εξολοθρευτή

3.924 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2017)

O Arnold Schwarzenegger λατρεύει τα «κτηνώδη» SUV, αλλά οι καιροί επιβάλουν οικολογική μετακίνηση. Και για αυτό υπάρχει λύση.

Ο «Εξολοθρευτής»/πρώην Κυβερνήτης/all time αστέρας είναι γνωστός για την αγάπη που έχει στα τεράστια και macho αυτοκίνητα. Δεν είναι τυχαία η συλλογή του από Hummer, Unimog, Mercedes G-Class και Land Rover Defender. Κοινό τους χαρακτηριστικό, εκτός του brutal χαρακτήρα, η αφειδής κατανάλωση καυσίμου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Επειδή ο Arnie έχε διατελέσει κυβερνήτης σε μια πολιτεία που κοιτάει ιδιαίτερα το οικολογικό της προφίλ , φαίνεται πως του έμειναν κάποια «χούγια» από την 8ετη θητεία του στην Καλιφόρνια.  Έτσι, όταν βρέθηκε στην πατρίδα του την Αυστρία, για τον φημισμένο αγώνα σκι Hahnenkamm του Kitzbuehel, επισκέφθηκε την Kreisel Electric.
 
H Kreisel Electric είναι μια νεοσύστατη εταιρεία που ιδρύθηκε από τρεις αδελφούς και κατασκευάζει ηλεκτροκινητήρες, συστοιχίες μπαταριών και πρωτότυπα. Υποστηρίζουν ότι οι μπαταρίες τους έχουν πολύ μεγάλη ενεργειακή πυκνότητα και αυξάνουν σημαντικά την αυτονομία, οπότε έχουν μετατρέψει κάμποσα ηλεκτρικά μοντέλα για να το αποδείξουν.
  
Τώρα βρίσκονται στο στάδιο της κατασκευής ενός εργοστασίου μπαταριών των 800 MWh και λέγεται ότι συνεργάζονται με αυτοκινητοβιομηχανίες για την εφαρμογή της τεχνολογίας τους σε μοντέλα παραγωγής.
 
Λίγη διαφήμιση δεν έκανε κακό σε κανέναν, οπότε η αυστριακή εταιρία  πήρε ένα Mercedes-Benz G350 d και αντικατέστησε τον κινητήρα με έναν ηλεκτρικό των 360 kW (490 PS). Στη θέση του ρεζερβουάρ βενζίνης τοποθέτησε μια δική της μπαταρία των 80 kWh, που ζυγίζει 510 kg, δίνει εκτιμώμενη αυτονομία 300 km και –το κυριότερο– μπορεί να φορτίζεται στα 150 kW, δηλαδή πολύ πιο γρήγορα από τις γνωστές μπαταρίες ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων (Θέλει 25 λεπτά για να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της).

Το ηλεκτρικό G-Wagen κάνει το 0-100 km/h σε 5,6 δλ. (3 δλ. ταχύτερο  από το βενζινοκίνητο μοντέλο) και φτάνει μια τελική ταχύτητα 183 χλμ./ώρα. Κιβώτιο ταχυτήτων δεν υπάρχει, αλλά ο ηλεκτροκινητήρας συνδέεται με το ενδιάμεσο βοηθητικό κιβώτιο (transfer), οπότε το αυτοκίνητο εξακολουθεί να έχει και κοντή βοηθητική σχέση («αργό») για τις δύσκολες διαδρομές εκτός δρόμου.
 
Φήμες λένε πως η ιδέα άνηκε στον ίδιο τον «Terminator»  που φάνηκε ενθουσιασμένος με το αποτέλεσμα κι έφυγε οδηγώντας με ένα τεράστιο πούρο στο στόμα.

Τιμές δεν ανακοινώθηκαν, αλλά δύσκολα θα διατηρούνται σε οικονομικά επίπεδα
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center