Γιατί οι Γερμανοί την πέφτουν στη VW;

11.040 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2017)

«Βοήθεια, το αυτοκίνητό μου έγινε μπανιέρα»! Πώς μπήκε νερό στην καμπίνα του up! μετά την καταιγίδα και τι είπε η Volkswagen;

Πως την πάτησε ένας συντάκτης της Autobild! Η φίλη του αγόρασε το up! που τόσο αγάπησε και το πάρκαρε κάτω από τα δέντρα. Όταν μπήκε στο αυτοκίνητο μετά τον τυφώνα Χαβιε, βγήκε με βρεγμένα πόδια μιας και το γερμανικό μίνι είχε πλημμυρίσει. Όπως ήταν φυσικό η διάθεση της χάλασε, λόγω της εισροής υδάτων στην καμπίνα και η του συντάκτη αντίστοιχα λόγω των προβλημάτων που θα υπήρχαν με την VW.

Με πλημμυρισμένο το εσωτερικό και τα πόδια μέσα στο νερό ο Γερμανός συνάδελφος πήγε το up! στο γκαραζ της Autobild. Μετά από κάποιους ελέγχους βρήκαν πως η πλαστική γρίλια για την απορροή των υδάτων μεταξύ του κινητήρα και του μπροστινού τζαμιού ήταν γεμάτη βρωμιά. Προσπάθησαν να βγάλουν το νερό από την καμπίνα και έβαλαν παντού εφημερίδες. Το επόμενο πρωί ήταν ακόμα πλημμυρισμένο!

Ο Γερμανός συνάδελφος συνεχίζει, αφηγούμενος την ιστορία: Στέλνω στον ειδικό της VW ένα βίντεο, στο οποίο φαίνεται πως οι πίσω θέσεις «κολυμπάνε» στο νερό, σαν μια βάρκα σε λίμνη. Ακούγεται χαριτωμένο αλλά δεν είναι! Σε επικοινωνία που είχα με την VW ειπώθηκαν τα παρακάτω:

Συντάκτης Autobild: Θέλετε να δείτε το up!;
Volkswagen: Όχι, αν και ξέρω πως ακούγεται αυτό. Έκανα αναφορά για αυτό το λόγο, όμως απορρίφθηκε.

Στη συνεχεία καθαρίστηκαν και στέγνωσαν τα καθίσματα, τη μοκέτα και μπήκαν νέα υλικά μόνωσης με συνολικό κόστος 296,06 ευρώ. Επίσης είπα στον ειδικό της VW ότι η φίλη μου οδηγούσε με τον ίδιο τρόπο από το 2001 ένα Polo και δεν είχε συμβεί ποτέ κάτι παρόμοιο. Ο άνθρωπος της μάρκας απάντησε πως εκείνη η γενιά του Polo ήταν πολύ καλό αυτοκίνητο. Μετά από αυτό έψαξα σε φόρουμ για το πρόβλημα και κατάλαβα πως δεν ήμουν μόνος, καθώς το διαδίκτυο ήταν γεμάτο από ίδιες αναφορές. Το up! δεν είναι εντελώς στεγανό!

Σύγκρινα το πλαστικό των υδρορροών του ανανεωμένου μοντέλου με εκείνο του προ ανανέωσης. Στο δικό μας υπάρχουν 2 τρύπες μια αριστερά και μία δεξιά. Σε αυτές είχαν μπει προφανώς κάποια φύλλα που άρχισαν να σαπίζουν εκεί με αποτέλεσμα να βουλώσουν και να προκληθεί η πλημμύρα.

Τέλος, ρώτησα το γραφείο τύπου της VW αν γνωρίζουν το πρόβλημα και η απάντηση τους ήταν:
«Το πρόβλημα αυτό έχει παρουσιαστεί περιστασιακά σε πελάτες μας που δεν απομακρύνουν τα φύλλα από τις υδρορροές. Για να αποφύγουμε το πρόβλημα αυτό βάλαμε στον εγχειρίδιο προγραμματισμένου σερβις την οδηγία για τον καθαρισμό του συγκεκριμένου σημείου. Στο σύστημα μας φαίνεται ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει επισκεφτεί κάποιο επίσημο συνεργείο της VW.  Ίσως το πρόβλημα να είχε αποφευχθεί»

Όπως επιβεβαίωσε και η φίλη και κάτοχος του up! ισχύει ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν έχει πάει σε επίσημο συνεργείο της VW, όμως έχει πλήρως ενημερωμένο βιβλίο σέρβις από ανεξάρτητο συνεργείο. Η φίλη μου είπε: «Έπρεπε να αναφέρεται ότι δεν αρκεί μόνο η απομάκρυνση των φύλλων επιφανειακά, αλλά ότι πρέπει να ανοίγεται και το καπό για να καθαριστεί πλήρως το συγκεκριμένο πλαστικό».

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
vw