Πάνε μόλις δύο μήνες από τότε που η Nissan άνοιξε τα βιβλία παραγγελιών της για το δεύτερης γενιάς Leaf και το ηλεκτρικό μοντέλο των Ιαπώνων έχει ήδη πάνω από 10.000 παραγγελίες στη Γηραιά Ήπειρο.

Η Nissan προσδοκά πως η ζήτηση θα αυξηθεί περαιτέρω από τον Φεβρουάριο, όταν και τα πρώτα Leaf φτάσουν στους εμπόρους της Ευρώπης.

Το νέο Nissan Leaf έχει ισχύ 150 ίππων, ενώ χάρη στη μπαταρία των 40 kWh υπόσχεται αυτονομία 378 χιλιομέτρων.

Είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας στην Ευρώπη με το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης ProPilot, αλλά και την καινοτόμο τεχνολογία e-Pedal.

10.000 παραγγελίες στην Ευρώπη το νέο Nissan Leaf

4.650 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2017)

Πανευτυχείς δηλώνουν οι άνθρωποι της Nissan με την ανταπόκριση του ευρωπαϊκού αγοραστικού κοινού απέναντι στο νέο Leaf, με το νέο ηλεκτρικό μοντέλο να έχει σε δύο μήνες περισσότερες από 10.000 παραγγελίες, δίχως καν να βρίσκεται στους τοπικούς εμπόρους…

Μάλλον ούτε οι ίδιοι οι άνθρωποι της Nissan δεν υπολόγιζαν στην τόσο θερμή υποδοχή των Ευρωπαίων απέναντι στο νέο Leaf. Βλέπετε το ηλεκτρικό μοντέλο των Ιαπώνων έχει ήδη πάνω από 10.000 παραγγελίες στη Γηραιά Ήπειρο.
 
Πάνε μόλις δύο μήνες από τότε που η Nissan άνοιξε τα βιβλία παραγγελιών της για το δεύτερης γενιάς Leaf, με την ιαπωνική εταιρεία να κάνει λόγο για ισχυρή και συνεχή ζήτηση σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές.
 
Ο ίδιος ο επικεφαλής των ηλεκτρικών οχημάτων της Nissan στην Ευρώπη, Gareth Dunsmore, δήλωσε «πανευτυχής» από το ενδιαφέρον του κόσμου, ενώ τόνισε πως το Leaf αποτελεί το «έμβλημα» του Nissan Intelligent Mobility στην Ευρώπη.
   
Στην αντίστοιχη περίοδο του 2010 όταν το πρώτο Leaf έκανε το εμπορικό του ντεμπούτο, υπήρχαν μερικές εκατοντάδες παραγγελίες. Η Nissan προσδοκά πως η ζήτηση θα αυξηθεί περαιτέρω από τον Φεβρουάριο, όταν και τα πρώτα Leaf φτάσουν στους εμπόρους της Ευρώπης.
 
Υπενθυμίζουμε πως το νέο Nissan Leaf έχει ισχύ 150 ίππων, ενώ χάρη στη μπαταρία των 40 kWh υπόσχεται αυτονομία 378 χιλιομέτρων. Είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας στην Ευρώπη με το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης ProPilot, αλλά και την καινοτόμο τεχνολογία e-Pedal, μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να επιταχύνει, να επιβραδύνει και να σταματήσει το αυτοκίνητο μόνο από το πετάλι του γκαζιού.

NEO TRANSPORTER
test center