Βελτιωμένο Toyota C-HR

6.205 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2018)

Ιαπωνικός οίκος βελτιώσεων κάνει την πρότασή του για το Toyota C-HR δίνοντάς του πιο macho εμφάνιση με άγρια όψη και νέα σχεδιαστικά στοιχεία.

Φαίνεται πως η βιομηχανία βελτιώσεων στην Ιαπωνία δεν ενδιαφέρεται τόσο για τροποποιήσεις στον βωμό του drifting ή βελτιώσεις στον τομέα της ιπποδύναμης, αλλά αντιθέτως δίνουν μεγαλύτερη βάση στην εμφάνιση του αυτοκίνητου. Αυτό τουλάχιστον έκανε ο βελτιωτικός οίκος Wald Interntational δημιουργώντας μια νέα πρόταση για το Toyota C-HR.

Αισθητικά, το βελτιωμένο ιαπωνικό crossover εφοδιάζεται με ένα μυώδες bodykit που απαρτίζεται από νέους προφυλακτήρες επρός-πίσω και πλαϊνά μαρσπιέ. Πιο συγκεκριμένα, στο μπροστά μέρος παρατηρούμε τον προφυλακτήρα με τους μεγάλους αεραγωγούς και τους τονισμένους ώμους, ενώ περνώντας προς τα πίσω συνεχίζουν οι μυώδεις καμπύλες με τα εξίσου «πρησμένα» φτερά που καταλήγουν στον νέο προφυλακτήρα πάνω στον οποίον εδράζει ο αεροδυναμικός διαχύτης. Το πάζλ των βελτιώσεων ολοκληρώνεται με τις ζάντες 20 ιντσών της Jarret οι οποίες προσφέρονται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς με μαύρο, χρυσό ή ασημί φινίρισμα.
 

Από εκεί και πέρα, στο πακέτο περιλαμβάνονται και μερικές βελτιώσεις που αφορούν στην ανάρτηση και τα φρένα του C-HR. Αναλυτικότερα, η Wald International προσφέρει ελατήρια και εξαπίστονες δαγκάνες της DTM Sport, με το μεν πρώτο να μειώνει την απόσταση του ιαπωνικού crossover από το έδαφος και το δεύτερο να βελτιώνει σημαντικά τις επιδόσεις στο φρενάρισμα, γεμίζοντας παράλληλα και τον κενό χώρο εντός των μεγάλων τροχών. 

Τέλος, σημειώνουμε πως δεν υπάρχει κάποια πληροφορία όσον αφορά στην βελτίωση του κινητήρα, κάτι που σημαίνει πως το C-HR παραμένει με τα 116 άλογα του 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα ή τους 122 ίππους του υβριδικού συνόλου με τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,8 λτ. 

OPEL NEA MONTELA
test center