Tο e-Golf κατέκτησε την 1η θέση και στο διαγωνισμό κατανάλωσης ενέργειας (ενεργειακή κατάταξη).

Tο e-Golf κατέκτησε την 1η θέση και στο διαγωνισμό κατανάλωσης ενέργειας (ενεργειακή κατάταξη).

Πρώτο το e-Golf!

2.832 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2018)

Το ηλεκτρικό Volkswagen e-Golf στην 1η θέση του «Hi-Tech EKO Mobility Rally 2018», αγώνα με ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα που διεξήχθη στη Θεσσαλονίκη.

Με θρίαμβο του e-Golf, ολοκληρώθηκε το «Hi-Tech EKO Mobility Rally 2018». Το ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen, επίσημη συμμετοχή της Kosmocar στον αγώνα, κατέκτησε την 1η θέση στη γενική κατάταξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μετά από συναρπαστική μάχη με έντονο ανταγωνισμό. Παράλληλα, το e-Golf κατέκτησε την 1η θέση και στο διαγωνισμό κατανάλωσης ενέργειας (ενεργειακή κατάταξη) ανάμεσα τόσο σε ηλεκτρικά όσο και υβριδικά οχήματα.  

Ο αγώνας, που τελεί υπό την αιγίδα της FIA και συμπεριλαμβάνεται στο επίσημο καλεντάρι του Electric and New Energy Championship, διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων (ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο.), στις 26-27 Μαΐου, στη Θεσσαλονίκη. 

Δείτε περισσότερα στο AutoTρίτη

Το e-Golf, με πλήρωμα τους Θωμά Παπαπάσχο και Γιάννη Χαρπίδη, βρέθηκε από νωρίς στην πρωτοπορία και παρέμεινε στην 1η θέση μέχρι το τέλος. Κάλυψε απροβλημάτιστα τα 262,95 χλμ. ειδικών διαδρομών, αποδεικνύοντας ότι μπορεί να φτάσει την ονομαστική αυτονομία των 300 χλμ. ακόμα και στις δύσκολες και απαιτητικές από πλευράς ωραρίων, συνθήκες ενός αγώνα.  

Το e-Golf αρχικά κατέκτησε την 1η θέση στο διαγωνισμό ενεργειακής απόδοσης, καταναλώνοντας 20% λιγότερες kWh ενέργειας από τους ανταγωνιστές του, ανάμεσά τους και κατεξοχήν αυτοκίνητα πόλης. Η συνολική μέση κατανάλωση του e-Golf στη διαδρομή των 262,95 χλμ. ήταν μόλις 9,7 kWh/100χλμ., που μεταφράζεται σε κόστος κίνησης σημαντικά μικρότερο των 2  ευρώ/100χλμ.! 

Όσο ξεκάθαρη ήταν η επικράτηση του e-Golf στο διαγωνισμό κατανάλωσης ενέργειας, τόσο αμφίρροπος αποδείχθηκε ο διήμερος αγώνας. Οι Παπαπάσχος-Χαρπίδης κατέκτησαν την 1η θέση μετά από συγκλονιστική μάχη με τους Kofler - Gaioni, με 361 βαθμούς ποινής έναντι 363 των Ιταλών πρωταθλητών του 2017. Είναι αξιοσημείωτο ότι οι 2 βαθμοί που χώρισαν τα δύο πληρώματα, αντιστοιχούν σε διαφορά μόλις 0,2 δευτερολέπτων, στο σύνολο του αγώνα.   

Mercedes
moto