Η Opel έχει λανσάρει 85 νέους κινητήρες που ήδη πληρούν το μελλοντικό πρότυπο εκπομπών ρύπων με την οικογένεια μοντέλων SUV, Opel X-family -Crossland X, Grandland X και Mokka X- να βρίσκεται στο προσκήνιο.

Με Euro6d-TEMP κινητήρες η Opel

4.708 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2018)

Η Opel πρωτοπορεί έχοντας ήδη στη γκάμα της, σύμφωνα με τους ανθρώπους της μάρκας, 85 Euro 6d-TEMP κινητήρες που πληρούν το μελλοντικό πρότυπο εκπομπών ρύπων.

Η Opel ισχυρίζεται πως είναι πρωτοπόρος στην εφαρμογή του Euro 6d-TEMP, που περιλαμβάνει τη δοκιμή Πραγματικών Εκπομπών Ρύπων (Real Driving Emissions - RDE) με μέτρηση ρύπων σε δημόσιους δρόμους. Πιο συγκεκριμένα, η μάρκα έχει λανσάρει 85 νέους κινητήρες που ήδη πληρούν το μελλοντικό πρότυπο εκπομπών ρύπων με την οικογένεια μοντέλων SUV, Opel X-family -Crossland X, Grandland X και Mokka X- να βρίσκεται στο προσκήνιο.

Με τη μετάβαση σε καθεστώς Euro 6d-TEMP, τα Crossland X και Grandland X προσφέρονται με τη νέα γενιά κινητήρων 1,5 Diesel. Αναλυτικότερα, το Crossland X εφοδιάζεται με την έκδοση 102 ίππων των υπερτροφοδοτούμενων, τετρακύλινδρων κινητήρων με Start/Stop, ενώ το Grandland X με εκείνη των 130 ίππων που έχει στη φαρέτρα της VGT τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, με το σύνολο να ολοκληρώνεται είτε με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με οκτατάχυτο αυτόματο.
 

Όσον αφορά στο τεχνολογικό κομμάτι, οι κινητήρες της μάρκας διαθέτουν σύστημα μείωσης εκπομπών ρύπων, που περιλαμβάνει έναν παθητικό οξειδωτικό καταλύτη/φίλτρο NOx, μπεκ ψεκασμού AdBlue, καταλύτη SCR και Φίλτρο Σωματιδίων Diesel (DPF) για βέλτιστη μετεπεξεργασία καυσαερίων, αποτελώντας μια ολοκληρωμένη μονάδα που τοποθετείται πολύ κοντά στον κινητήρα. Το φίλτρο NOx λειτουργεί σαν καταλύτης ψυχρών εκκινήσεων, μειώνοντας τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε θερμοκρασίες κάτω από το όριο ενεργοποίησης του SCR.

Η συμμόρφωση της Opel με το πρότυπο Euro 6d-TEMP Opel συμπίπτει με την καθιέρωση του Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) για μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, που ισχύει για όλες τις ταξινομήσεις νέων οχημάτων από τον Σεπτέμβριο. Όπως ο κύκλος New European Driving Cycle (NEDC), το WLTP είναι μία εργαστηριακή δοκιμή, αλλά ενώ το NEDC προσδιορίζει τις τιμές στην πόλη, εκτός πόλης και στο μικτό κύκλο βάσει ενός θεωρητικού προφίλ οδήγησης, το WLTP χρησιμοποιεί «πραγματικά» προφίλ οδήγησης από μία παγκόσμια στατιστική έρευνα. Ο κύκλος οδήγησης WLTP διαιρείται σε τέσσερα τμήματα με διαφορετικές μέσες ταχύτητες: χαμηλή, μεσαία, υψηλή και πολύ υψηλή. Κάθε τμήμα περιέχει διάφορες φάσεις οδήγησης, στάσεις, επιτάχυνση και φρενάρισμα που αντικατοπτρίζουν καθημερινά προφίλ οδήγησης.

Τέλος, σημειώνουμε πως, κάθε συνδυασμός κινητήρα/κιβωτίου ενός ορισμένου τύπου οχήματος δοκιμάζεται με τον πιο οικονομικό αλλά και με τον πιο ενεργοβόρο εξοπλισμό. Τα δεδομένα που συλλέγονται είναι συγκρίσιμα παγκοσμίως, ενώ οι τιμές NEDC ισχύουν μόνο για την Ευρώπη.

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center