H Porsche εγκατέστησε ένα σύστημα, το οποίο χρησιμοποιεί μικροσκοπικούς αισθητήρες που μετρούν την ένταση του νερού έτσι όπως αυτή χτυπά στις καμάρες των εμπρός τροχών κατά την κίνηση στο βρεγμένο οδόστρωμα.

Για αυτό υπάρχει το «wet» mode στη νέα 911

2.171 Επισκέψεις στο άρθρο (7/1/2019)

Τον λόγο που Porsche εγκατέστησε το οδηγικό mode «wet» στη νέα 911 αποκαλύπτουν τα ξένα μέσα ενημέρωσης. Δείτε γιατί και πως λειτουργεί.

Όπως σας έχουμε ενημερώσει από τη στιγμή της επίσημης παρουσίασης της νέας Porsche 911, η γερμανική μάρκα έχει εξοπλίσει το νέο μοντέλο με το οδηγικό mode «wet».  Μάλιστα όπως αναφέρουν τα διεθνή μέσα ενημέρωσης η εταιρεία προχώρησε σε αυτή την κίνηση σε μία προσπάθεια για να εξαλείψει το λεγόμενο aquaplaning.
 
Συγκεκριμένα τα ξένα μέσα αναφέρουν ότι το γεγονός πως το σπορ μοντέλο διαθέτει χαμηλό βάρος αλλά και μεγάλους τροχούς και ελαστικά, το καθιστούν περισσότερο επιρρεπές σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Έτσι η Porsche εγκατέστησε ένα σύστημα, το οποίο χρησιμοποιεί μικροσκοπικούς αισθητήρες που μετρούν την ένταση του νερού έτσι όπως αυτή χτυπά στις καμάρες των εμπρός τροχών κατά την κίνηση στο βρεγμένο οδόστρωμα.
Αν λοιπόν οι υπολογιστές του οχήματος θεωρούν πως ο οδηγός πρέπει να ενεργοποιήσει το οδηγικό mode «wet», τότε ενημερώνεται αμέσως για να προβεί σε αυτή την κίνηση και να αποφευχθεί το ενδεχόμενο υδρολίσθησης.
 
Μπαίνοντας σε λειτουργία το mode, αυξάνει τη διανομή ισχύος στους μικρότερους μπροστινούς τροχούς, μειώνει τη συσσώρευση ροπής κινητήρα και ενεργοποιεί ένα σύνολο αεροδυναμικών στοιχείων προκειμένου να αυξήσει την κάθετη δύναμη. Ταυτόχρονα μειώνονται τα συστήματα της Porsche, Stability Management και Traction Management.
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως κατά τη δεκαετία του 1990 ως μέρος ενός ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος η Porsche είχε αναπτύξει ένα παρόμοιο σύστημα ασφάλειας, ωστόσο ο August Achleitner, επίσης γνωστός ως «Mister 911», αποφάσισε να μην εφαρμόσει το σύστημα την εποχή εκείνη.

Mercedes
test center