To νέο e-208.

H τιμή του Peugeot e-208

19.904 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2019)

Αυτή είναι η πρώτη τιμή που έχει έρθει στο φως για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του ολοκαίνουριου Peugeot 208.

Μπορεί το εμπορικό λανσάρισμα του νέου 208 να μην έχει ξεκινήσει ακόμα, ωστόσο ήδη έχουν στραφεί τα φώτα πάνω του λόγω και της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης με την οποία θα προσφέρεται. Πληροφορίες από την Γαλλία αποκάλυψαν μόλις τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με την τιμές και τα επίπεδα εξοπλισμού με τα οποία θα διατίθεται το ηλεκτρικό 208, χωρίς ωστόσο η μάρκα να έχει επιβεβαιώσει τίποτα.

Ξεκινώντας, γίνεται γνωστό πως η τιμή του Peugeot e-208 θα ξεκινά από τις 31.000 ευρώ για την αγορά της Γαλλίας* και θα προσφέρεται στα 4 από τα 5 επίπεδα εξοπλισμού που θα γίνουν διαθέσιμα για το γαλλικό μικρό στις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Συγκεκριμένα, η ηλεκτρική έκδοση δεν θα προσφέρεται στην βασική έκδοση αλλά η διάθεση της θα ξεκινά από το αμέσως επόμενο επίπεδο εξοπλισμού με όνομα Active και θα συνεχίζει με τις εκδόσεις Allure, GT Line και GT. To γαλλικό site LΆ argus αναφέρει επίσης πως σε leasing το ενοίκιο για μίσθωση άνω των 48 μηνών θα φτάνει το μήνα τα 299/μήνα με όριο τα 60.0000 χιλιόμετρα. Η ίδια μίσθωση με τον PureTech των 100 ίππων θα φτάνει τα 269 ευρώ τον μήνα, ενώ με τον BlueHDi των 100 ίππων η τιμή φτάνει τα 289 ευρώ.
 
Υπενθυμίζουμε πως η μάρκα θα λανσάρει το μοντέλο με ένα τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων και με ένα τετρακύλινδρο ντίζελ μοτέρ 1,5 λίτρων. Η μονάδα της βενζίνης θα προσφέρει ισχύ 75, 100 και 130 ίππων. Η πρώτη επιλογή συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, η δεύτερη με εξάρι χειροκίνητο ή 8άρι αυτόματο και η τρίτη αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο. Ο ντίζελ κινητήρας των 100 ίππων συνδυάζεται μόνο με εξάρι μηχανικό κιβώτιο.
 
Όσον αφορά το νέο αμιγώς ηλεκτρικό e-208, αυτό έρχεται με ισχύ 136 ίππων και 260 Nm ροπής. Η συγκεκριμένη έκδοση βασίζεται στη e-CMP και σύμφωνα με τη Peugeot  χρειάζεται μόλις 8,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα, όταν είναι ενεργοποιημένο το οδηγικό προφίλ Sport. Εναλλακτικά, υπάρχουν και άλλα δύο mode τα normal και eco. Το ηλεκτρικό μοτέρ παίρνει ισχύ από μία μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh που είναι εγκατεστημένη κάτω από το πορτμπαγκάζ. Έτσι δεν επηρεάζεται καθόλου ο χώρος αποσκευών με το  e-208 να προσφέρει τα ίδια επίπεδα χωρητικότητας 220 λίτρων, όπως και το κανονικό μοντέλο. Σε ό,τι αφορά την αυτονομία κίνησης σύμφωνα με τον WLTP αυτή φτάνει τα 340 χιλιόμετρα.

*Η τιμή του e-208 στην χώρα μας ίσως είναι αρκετά διαφοροποιημένη

FORD E-TRANSIT
OPEL