Βελτιωμένο VW Polo GTI με 320 άλογα

5.870 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2019)

Γερμανικός βελτιωτικός οίκος παρουσίασε την πρότασή του για το VW Polo GTI που αυξάνει την ιπποδύναμή του κατά 120 άλογα, κάνοντας παράλληλα ακόμα πιο εκρηκτικές τις επιδόσεις του μικρού hot hatch.

Τα 200 άλογα με 320 Nm του 2λιτρου TSI κινητήρα του VW Polo GTI δεν ήταν αρκετά για τους ανθρώπους της Siemoneit Racing που εδρεύει στη Γερμανία και γι΄αυτό οι μηχανικοί προχώρησαν στη δημιουργία τριών βελτιωτικών σταδίων για το μικρό GTi της γερμανικής μάρκας, το κορυφαίο εκ των οποίων ανεβάζει την ιπποδύναμη στα 320 άλογα με 430 Nm ροπής. Αυτή είναι και η πρόταση με την οποία θα ασχοληθούμε στις επόμενες γραμμές.

Μηχανολογικά, οι άνθρωποι του βελτιωτικού οίκου αντικατέστησαν κάποια περιφερειακά του μοτέρ για να κερδίσουν ό,τι ήταν δυνατόν. Μεγαλύτερη τουρμπίνα, νέο μεγαλύτερο intercooler και εξάτμιση από μπροστά μέχρι πίσω μπήκαν στη λίστα των βελτιώσεων, ενώ οι Γερμανοί μηχανικοί έβαλαν το χεράκι τους και στα σωθικά του DSG αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της VW προκειμένου να αντέξει την έξτρα δύναμη.

Όσον αφορά στο κόστος του βελτιωτικού πακέτου, αυτό ορίζεται στις 8.998 ευρώ, ενώ υπάρχει και η επιλογή με τις 11.630 ευρώ με την οποία προστίθενται ανάρτηση της KW, Recaro bucket καθίσματα με ζώνες Sabelt και επένδυση σε μαύρο βελούδο στο εσωτερικό. Επιπλέον αυτών, το τελευταίο πακέτο περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών της ATS με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport, ενώ προστίθεται και roll cage μετά την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων.

Κλείνουμε με το πεδίο των επιδόσεων, εκεί που το «καυτό» Polo GTI των 320 ίππων είναι πραγματικά καταιγιστικό, αφού καταφέρνει να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δλ., ήτοι 1,5 δλ. γρηγορότερα από το εργοστασιακό, με την τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 256 χλμ./ώρα, δηλαδή 19 χλμ./ώρα περισσότερα από το «μαμά».

Πως σας φαίνεται η επιλογή της βελτίωσης ενός ήδη σπορ και γρήγορου μικρού GTi; Θα δίνατε τα έξτρα χρήματα για να κάνετε κάτι τέτοιο ή είστε της άποψης ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξέρουν καλύτερα και μένετε στην εργοστασιακή version;

Toyota
moto