Το κέντρο μέσα στο οποίο κρύβεται ο αερόσακος είναι σαφώς πιο μικρό.

O σχεδιασμός αυτός του τιμονιού θα αφορά πιθανότατα τις AMG και τις AMG Line εκδόσεις.

To τιμόνι της νέας S-Class

3.079 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2020)

Η καμπίνα της νέας S-Class θα είναι εξόχως εντυπωσιακή και το τιμόνι θα παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό.


H Mercedes χρησιμοποιεί συχνά την S-Class για να εφαρμόσει τα νέα συστήματα τεχνολογίας που διαθέτει ή κάποια νέα σχεδιαστικά στοιχεία που στο πέρασμα των ετών περνούν και στα υπόλοιπα πιο προσιτά μοντέλα της φίρμας.

Στο φως έρχεται τώρα το νέο τιμόνι με το οποίο θα εξοπλίζεται η καμπίνα της πολυτελούς S-Class που, όπως μπορείτε να δείτε, διαφέρει σημαντικά με τα όσα έχουμε δει. Το κέντρο μέσα στο οποίο κρύβεται ο αερόσακος είναι σαφώς πιο μικρό, ωστόσο οι δύο ακτίνες είναι αυτές που κλέβουν τις εντυπώσεις, αφού τώρα είναι μαύρες αντί για ασημί. Αξίζει να σημειωθεί πως ο σχεδιασμός αυτός του τιμονιού θα αφορά πιθανότατα τις AMG και τις AMG Line εκδόσεις, καθώς οι πιο «λιτές» S-Class θα εφοδιάζονται άλλης σχεδίασης τιμόνια.

Μιλώντας για το εσωτερικό της νέας S-Class, περιμένουμε πως θα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό. Το μοντέλο θα αποκτήσει επίσης μία τεράστια, κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής που θα ξεκινάει από την κεντρική κονσόλα και θα φτάνει μέχρι το ταμπλό. Αυτή θα είναι η… «αλλαγή» της παραδοσιακής οθόνης 12,3 ιντσών που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Παράλληλα ο πίνακας οργάνων θα συνεχίσει να δεσπόζει πίσω από το ανασχεδιασμένο τιμόνι όντας φυσικά ψηφιακός και «μετενσαρκωμένος» σε μία παραλληλόγραμμη οθόνη.

Τέλος το μοντέλο θα πατήσει στην πλατφόρμα MRA και θα διαθέτει πλήθος διαφορετικών κινητήρων. Μεταξύ αυτών πιθανότατα θα βρίσκεται ένας υβριδικός 6κύλινδρος 3,0 λίτρων, ένας υβριδικός  twin-turbo 4,0 λίτρων V8. Παράλληλα αναμένεται μία plug-in υβριδική έκδοση, καθώς και εκδόσεις με κινητήρα V12.
 

Hyundai
vw