Η ανάπτυξη ενός νέου Focus RS δεν μπορεί να δικαιολογηθεί οικονομικά είπε η Ford.

Επιβεβαίωσε την απουσία του Focus RS η Ford

2.110 Επισκέψεις στο άρθρο (21/4/2020)

Τα δημοσιεύματα είχαν υπάρξει ωστόσο πλέον πήραν επίσημη μορφή. Η Ford γνωστοποίησε πως δεν θα κατασκευάσει ένα Focus RS για την τέταρτη γενιά του μοντέλου, ανακοινώνοντας παράλληλα τους λόγους που πήρε αυτή την απόφαση.

Η Ford στην λυπηρή ανακοίνωσή της, επιβεβαίωσε τα αρχικά δημοσιεύματα, λέγοντας πως η ανάπτυξη ενός νέου Focus RS δεν μπορεί να δικαιολογηθεί (οικονομικά) καθώς από τη φύση του πρόκειται για ένα μοντέλο χαμηλού όγκου πωλήσεων. Συγκεκριμένα αναφέρει:
 
«Ως αποτέλεσμα των πανευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών ρύπων, της αυξημένης φορολογίας για το CO2, του υψηλού κόστους ανάπτυξης και του σχετικά χαμηλού όγκου οχημάτων, δεν σχεδιάζουμε κάποια ηλεκτροκίνητη RS έκδοση του Focus. Παραμένουμε αφοσιωμένοι στα οχήματα Ford Performance στην Ευρώπη ως μέρος του DNA μας με αυτοκίνητα όπως το πολυβραβευμένο Focus και Fiesta ST, καθώς και τα μοντέλα Mustang και Ranger Raptor», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της αμερικανικής φίρμας.
 
Θυμίζουμε πως αρχικά η Ford σκόπευε να αναπτύξει ένα υβριδικό σύνολο για το νέο Focus RS, μέσω του οποίου θα κατέβαζε τους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα, ενώ παράλληλα θα στόχευε σε ισχύ κοντά στα 400 άλογα. Ωστόσο όλα αυτά είναι πλέον παρελθόν.
 
H παραπάνω εξέλιξη συνεπάγεται πως, για την τωρινή τουλάχιστον γενιά, η ST έκδοση θα παραμείνει στην κορυφή της γκάμας. Η Ford προσφέρει το Focus ST είτε σε hatchback είτε σε wagon τύπο αμαξώματος με το μοντέλο να διατίθεται τόσο σε βενζίνη όσο και σε diesel. Στην ισχυρότερη του έκδοση το Focus ST έχει ως «καρδιά» τον 2,3 λίτρων EcoBoost, ο οποίος προσφέρει 280 ίππους και 420 Nm ροπής, ενώ υπάρχει και η επιλογή του turbodiesel μοτέρ EcoBlue χωρητικότητας 2,0 λίτρων με ισχύ 190 PS και 400 Nm ροπή.   

Mercedes
test center