3 φωτογραφίες »

Το ηλεκτρικό μοτέρ παίρνει ισχύ από μία μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh.

Στα σκαριά ένα πιο φθηνό Peugeot e-208

12.168 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2020)

Η Peugeot φαίνεται πως ετοιμάζει μια πιο προσιτή οικονομικά έκδοση του e-208 που όμως θα έχει μικρότερη ηλεκτρική αυτονομία. Θα το επιλέγατε;


H Peugeot με το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού e-208 μπήκε στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ωστόσο φαίνεται πως τα σχέδιά της δεν σταματούν εκεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το DrivingElectric, η γαλλική φίρμα ετοιμάζει μια ακόμη έκδοση για το e-208 που θα προσφέρει μικρότερη αυτονομία αλλά θα είναι παράλληλα πιο προσιτό οικονομικά με σκοπό να προσελκύσει τους ανθρώπους που κάνουν πολύ λίγα χιλιόμετρα καθημερινά.

Η Anne-Lise Richards, υπεύθυνη της μάρκας για τα ηλεκτρικά οχήματα δήλωσε: «Όσο πιο πολύ άνετοι γίνονται οι πελάτες μας με τα ηλεκτρικά, τόσο λιγότερο θα χρειάζεται να τους πείθουμε για την αυτονομία τους. Αυτή την στιγμή, οι πελάτες μας δεν λένε ότι το e-208 είναι ακριβό αλλά ίσως στο μέλλον χρειαστούμε μια πιο προσιτή έκδοση».

To αμιγώς ηλεκτρικό e-208 έχει ισχύ 136 ίππων και 260 Nm ροπής. Η συγκεκριμένη έκδοση βασίζεται στη e-CMP και σύμφωνα με τη Peugeot  χρειάζεται μόλις 8,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα, όταν είναι ενεργοποιημένο το οδηγικό προφίλ Sport. Εναλλακτικά, υπάρχουν και άλλα δύο mode τα normal και eco.
 
Το ηλεκτρικό μοτέρ παίρνει ισχύ από μία μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh που είναι εγκατεστημένη κάτω από το πορτμπαγκάζ. Έτσι, ο χώρος αποσκευών του e-208 επηρεάζεται ελάχιστα και προσφέρει όγκο 220 λίτρων, σε αντίθεση με το «κανονικό» μοντέλο που το διαμέρισμα μετράται στα 265 λίτρα. Σε ό,τι αφορά την αυτονομία κίνησης σύμφωνα με τον WLTP αυτή φτάνει τα 340 χιλιόμετρα.
 

NEO TRANSPORTER
test center