Τρεις Toyota Corolla λύνουν τις διαφορές τους στην ευθεία!

Τρεις Toyota Corolla λύνουν τις διαφορές τους στην ευθεία!

2.085 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2021)

Τρεις Toyota Corolla, μία υβριδική, μία βενζινοκίνητη και μία κλασική από τη δεκαετία του 80, μπαίνουν σε μία εμφύλια διαμάχη για το ποια θα κόψει πρώτη το νήμα του τερματισμού στην ευθεία!

Σε μία ιδιαίτερη κόντρα έθεσαν τρεις Toyota Corolla οι άνθρωποι του CarWow, με στόχο φυσικά να δούνε ποια θα βρεθεί πρώτη στο τέλος της ευθείας!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Αγωνιστικά μοντέλα του BTCC

Όπως θα έχετε ήδη καταλάβει δεν μιλάμε για τις τυπικές Corolla, που βρίσκουμε καθημερινά στους δρόμους, αλλά για αγωνιστικά μοντέλα. Στην ευθεία της εκκίνησης μπαίνουν λοιπόν δύο νέες Corolla που συμμετέχουν στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (BTCC) , αλλά και μία από το παρελθόν και συγκεκριμένα από τη δεκαετία του 1980.
 

Βενζινοκίνητη 

Μιλώντας για τις ποιο σύγχρονες Toyota Corolla, η πρώτη οδηγείται από τον Rory Butcher και εξοπλίζεται από έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων, συμμορφωμένος με του κανονισμούς του πρωταθλήματος BTCC. Η ισχύς του μοντέλου είναι στα 370 άλογα και τα 400 Nm ροπής. Το εν λόγω μοντέλο μάλιστα μετρά ήδη τρεις νίκες στο BTCC του 2021.
 

Υβριδική 

Η δεύτερη σύγχρονη Corolla είναι η GR Hybrid και αναμένεται να χρησιμοποιηθεί στο ίδιο πρωτάθλημα το 2022. Όπως και η μη υβριδική έκδοση, χρησιμοποιεί επίσης έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο. Η ισχύς είναι ίδια, όμως ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει 40 επιπλέον ίππους για 15 δευτερόλεπτα, όπως για παράδειγμα ισχύει με το KERS (Kinetic Energy Recovery System), ενώ το βάρος του αυτοκινήτου (1.270 κιλά) είναι ελαφρώς μεγαλύτερο λόγω των ηλεκτρικών βοηθημάτων.
 

Κλασική της δεκαετίας του 80

Η τρίτη, αλλά όχι καταϊδρωμένη Corolla, είναι η εμβληματική Corolla 1600 GT Coupe. Το μοντέλο οδηγήθηκε από τον Chris Hodgetts στο ίδιο πρωτάθλημα και πήρε τίτλους back-to-back το 1986 και 1987. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,6 λίτρων 4A-GE προσφέρει 180 ίππους και 190 Nm ροπής, ωστόσο η κλασική Corolla έχει πλεονέκτημα βάρους αφού ζυγίζεις μόλις 800 κιλά! Είναι όμως αυτό αρκετό για να σταθεί απέναντι από στις νεότερες, ισχυρότερες και πιο σύγχρονες; Η απάντηση στο βίντεο που ακολουθεί!

Υβριδική VS βενζινοκίνητη VS κλασική!
-Το μέλλον, το παρών και το παρελθόν
-Και οι τρεις μοντέλα του Βρετανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού (BTCC)
Θα καταφέρουν τα 180 άλογα της παλιάς ελαφρύτερης Corolla να σταθούν απέναντι στα 370 των άλλων δύο;
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto