" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/7/2006

Άνοδος πωλήσεων για την GM

Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/7/2006
Η Saab και η Chevrolet σημείωσαν άνοδο στις πωλήσεις και αύξηση του μεριδίου αγοράς στην Ευρώπη. 24.3% αύξηση σημείωσε η Saab το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους στην Ευρωπαϊκή αγορά, ενώ η Chevrolet παρουσιάζει αύξηση στην Νότια και Ανατολική Ευρώπη.

Η General Motors (GM) πούλησε 1.070.508 οχήματα στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2006, μικρή αύξηση 2.058 οχημάτων σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (1.068.449 οχήματα). Το μερίδιο της GM στην Ευρωπαϊκή αγορά ήταν και πάλι 9,4%, ίδιο με όλου του 2005. Τον Ιούνιο του 2006, η GM Europe πούλησε 195.268 οχήματα (2005: 205.834), συγκεντρώνοντας μερίδιο 9,6% σε μία πτωτική Ευρωπαϊκή αγορά. Στη Ρωσία, η GM πούλησε 52.699 οχήματα το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 17.016 μονάδες ή 48% από πέρσι και αναδείχτηκε σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές σε όλο τον κόσμο (αύξηση 20%).

«Είναι πολύ ενθαρρυντικό να βλέπουμε τη συνεχιζόμενη αύξηση πωλήσεων των Saab και Chevrolet σε όλη την Ευρώπη. Τα νέα ρεκόρ πωλήσεων και μεριδίου αγοράς και για τις δύο μάρκες το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς μας αντάμειψαν πραγματικά. Η Chevrolet, μία από τις τρεις πρώτες παγκόσμιες μάρκες αυτοκινήτου, κάνει τώρα έντονα αισθητή την παρουσία της στην Ευρώπη και ελπίζω αυτό να συνεχιστεί. Για τις Opel και Vauxhall, τις μάρκες της GM με τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων στην Ευρώπη, η οικονομική μας ανάκαμψη βασίζεται στο να είμαστε όλο και πιο επιλεκτικοί στο είδος των πωλήσεων που επιδιώκουμε και στο να επιτυγχάνουμε υψηλότερα έσοδα ανά μονάδα. Είμαστε ικανοποιημένοι, γιατί αυτό το σχέδιο αποδίδει καρπούς», δήλωσε ο Τζόναθαν Μπράουνιγκ, πρόεδρος της GM στην Ευρώπη.

Οι πολυτελείς μάρκες της General Motors, Cadillac, Corvette και HUMMER, σημείωσαν καλές επιδόσεις στις αντίστοιχες μεμονωμένες κατηγορίες τους το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Η Corvette πούλησε 733 αυτοκίνητα το πρώτο εξάμηνο, ενώ οι Ευρωπαϊκές πωλήσεις της Cadillac αυξήθηκαν κατά 30%, από 1.301 μέχρι 1.690 στο τέλος Ιουνίου. Οι πωλήσεις της HUMMER για τα H2 και H3 αυξήθηκαν στα 801 οχήματα, από 223 το 2005.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Saab σημείωσαν νέο ρεκόρ το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, με 70.846 μονάδες, αύξηση 11% από την προηγούμενη χρονιά. Η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε στην Ευρώπη, όπου αγοράστηκαν 50.695 αυτοκίνητα, αύξηση 9.924 μονάδων ή 24,3% σε σχέση με το 2005. Η Αμερική παρέμεινε η Νο1 αγορά σε όλο τον κόσμο για τη Saab, με 17.274 αυτοκίνητα. Η Βρετανία ήρθε δεύτερη, με 14.873 μονάδες, και η Σουηδία έκλεισε το μήνα και τη χρονιά μέχρι σήμερα, σαν η τρίτη μεγαλύτερη αγορά της Saab, με 13.382 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 8%. Το Saab 9-5 BioPower ήταν και πάλι το δημοφιλέστερο οικολογικό αυτοκίνητο της Σουηδικής αγοράς. Εκπληκτική αύξηση το πρώτο εξάμηνο του 2006, συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, επιτεύχθηκε σε αρκετές αγορές σε όλη την Ευρώπη: Δανία (+ 43%), Σουηδία (+ 54%) Φινλανδία (+ 43%), Ολλανδία (+ 55%) και Ελβετία (+ 44%). Τον Ιούνιο, η Saab πούλησε 9.875 αυτοκίνητα στην Ευρώπη, αύξηση 1.895 οχημάτων ή 23,7% από τον Ιούνιο του 2005.

Η Chevrolet συνέχισε την ισχυρή της ανάπτυξη σε όλη την Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, με πωλήσεις ρεκόρ 160.732 οχημάτων, αύξηση 11,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (144.517 οχήματα). Μετά το 1,33% του 1ου εξαμήνου του 2005, το μερίδιο ρεκόρ της Chevrolet στο σύνολο της Ευρωπαϊκής αγοράς έχει φτάσει τώρα στο 1,42%. Ταυτόχρονα, η Chevrolet Europe άνοιξε την 2000ή της μονάδα πωλήσεων. Η Ρωσία επέδειξε και πάλι πολύ καλές επιδόσεις, με πωλήσεις 44.760 αυτοκινήτων και μερίδιο αγοράς 4,9% το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Δυνατά αποτελέσματα καταγράφηκαν στην Ιταλία, όπου οι πωλήσεις ανήλθαν στο 23,3%, στις 20.487 μονάδες το πρώτο εξάμηνο του 2006. Η Chevrolet Ισπανίας αύξησε τις πωλήσεις της κατά 10,6%, στα 15.028 οχήματα. Η Chevrolet πέτυχε επίσης έξοχα μερίδια σε Ελλάδα (2,2%), Ισπανία (1,5%) και Νοτιοανατολική Ευρώπη (2,5%). Με το λανσάρισμα του Epica και του πετρελαιοκίνητου συμπαγούς Captiva SUV, η Chevrolet στοχεύει να συνεχίσει την ραγδαία της ανάπτυξη στην Ευρώπη. Η Chevrolet πούλησε 29.438 οχήματα τον Ιούνιο του 2006, και κατέκτησε μερίδιο αγοράς 1,4%.


περισσότερα »

ΔΙΕΘΝΗ NEA - Τελευταία νέα

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Προστατεύει ο συναγερμός το αυτοκίνητο;

Στο κλέβουν με ένα laptop!(vid)

Τι προσέχεις στα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά

Η κίνηση στους δρόμους

Πού να πας το μεγαλύτερο σ/κ του χρόνου!

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

«Ηλέκτρισε» το Α6 η Audi

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »