«Sold-Out» η παραγωγή της ταχύτερης 911!

(21/10/2010)

Μιλάμε για την ταχύτερη 911, αλλά και την πιο γρήγορη Porsche παραγωγής όλων των εποχών! Πρόκειται για την 911 GT2 RS που αποδίδει 620 ίππους, ενώ το σημαντικό είναι ότι παρά την τιμή που ξεπερνά τις 230.000 ευρώ στη Γερμανία, η παραγωγή είναι προπουλημένη!

Η εκπληκτική Porsche 911 GT2 RS

Το αυτοκίνητο αποδίδει 620 ίππους, ενώ και τα 500 αντίτυπα που θα παραχθούν έχουν προπουληθεί!

Το αυτοκίνητο αποδίδει 620 ίππους, ενώ και τα 500 αντίτυπα που θα παραχθούν έχουν προπουληθεί!

Αυτή η 911 είναι η πιο σκληροπυρηνική και δεν το κρύβει…

Αυτή η 911 είναι η πιο σκληροπυρηνική και δεν το κρύβει…

  • Η εκπληκτική Porsche 911 GT2 RS
  • Το αυτοκίνητο αποδίδει 620 ίππους, ενώ και τα 500 αντίτυπα που θα παραχθούν έχουν προπουληθεί!
  • Αυτή η 911 είναι η πιο σκληροπυρηνική και δεν το κρύβει…
Το αυτοκίνητο έκανε την εμφάνιση του το Μάιο ενώ επίσημα παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου της Μόσχας στις 25 Αυγούστου. Η τιμή του στην Ευρώπη ξεκινά από τις 237.578 ευρώ, όμως αυτό καθόλου δεν φαίνεται να εμπόδισε τους υποψήφιους αγοραστές της να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη! Έτσι σε συνολικά λιγότερο από δύο μήνες οι μόλις 500 μονάδες της αυστηρά περιορισμένης έκδοσης έχουν ήδη προπουληθεί!

Το αυτοκίνητο αποδίδει 620 ίππους, ενώ και τα 500 αντίτυπα που θα παραχθούν έχουν προπουληθεί!

Το αυτοκίνητο αποδίδει 620 ίππους, ενώ και τα 500 αντίτυπα που θα παραχθούν έχουν προπουληθεί!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Να θυμίσουμε ότι πρόκειται για την ταχύτερη 911, αλλά την ίδια στιγμή για την πιο γρήγορη Porsche παραγωγής όλων τον εποχών. Τα εξωπραγματικά μεγέθη της θέλουν τον υπερτροφοδοτούμενο boxer των 3,6 λίτρων να αποδίδει 620 ίππους, ενώ τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 3,5 δλ. με την τελική ταχύτητα να σταματά στα 330 χ.α.ω. Εξίσου εντυπωσιακοί όμως είναι και οι χρόνοι για τα 0-200 και τα 0-300 χ.α.ω. όπου η 911 GT2 RS χρειάζεται μόλις 9,8 και 28,9 δλ. αντίστοιχα. Τέλος, η έκδοση GT2 RS φέρει περεταίρω βελτιώσεις σε σχέση με τις υπόλοιπες 911, σε κάθε τομέα, με πιο σημαντικούς ίσως αυτούς της αεροδυναμικής και της μείωσης του βάρους. Έτσι έχουμε εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος σε πολλά σημεία του αυτοκινήτου, με το συνολικό βάρος να πέφτει στα 1.370 κιλά και την αναλογία κιλών/ίππο στο μαγικό 2,21!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center