Αρχικά, το 1,500άρι μοτέρ είναι πλέον παρελθόν και αντικαταστάθηκε από έναν 2λιτρο κινητήρα.

Στον πρώτο αγώνα με Fiesta ST, ο Robin Larson βρέθηκε στην 9η θέση ενώ ο Kevin Eriksson με το δεύτερο αυτοκίνητο κατατάχθηκε στην 14η θέση.

To Ford Fiesta ST ως Rallycross Supercar

3.102 Επισκέψεις στο άρθρο (17/4/2018)

H Ford Performance σε συνεργασία με την Olsbergs MSE κατάφερε να δημιουργήσει το Fiesta ST Supercar, ώστε το μοντέλο να ντεμπουτάρει το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross στην Βαρκελώνη.

To νέο Fiesta ST της Ford μπορεί να είναι ένα από τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας του, ωστόσο με τον 3κύλινδρο 1.500αρη κινητήρα που φοράει, δύσκολα θα μπορούσε να το φανταστεί κανείς σαν ένα μοντέλο που θα έπαιρνε μέρος στο πρωτάθλημα Rallycross.

Το αυτοκίνητο βασίζεται φαινομενικά στο τωρινό μοντέλο παραγωγής, όμως έχει λάβει φυσικά τις απαραίτητες αναβαθμίσεις για να συμμετάσχει επί ίσοις όροις στο πρωτάθλημα. Αρχικά, το 1,500άρι μοτέρ είναι πλέον παρελθόν και αντικαταστάθηκε από έναν 2λιτρο κινητήρα της Olsbergs, όπως ορίζουν οι κανονισμοί, με την απόδοση του να φτάνει μέχρι τα 600 άλογα σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης και με δυνατότητα να φτάνει τα 96 χλμ./ώρα από στάση με κάτω από 2 δευτερόλεπτα. Ακόμα, το Fiesta ST εξοπλίζεται με νέο σύστημα ανάρτησης και καινούριο αεροδυναμικό πακέτο, ωστόσο η Οlsbergs αναφέρει ότι το πακέτο στο σύνολο του είναι αρκετά οικονομικό.
 
Το αφεντικό της ομάδας Andreas Εriksson δήλωσε: «Ήταν πολύ σημαντικό ότι αν ήταν να επιστρέψουμε στο Πρωτάθλημα να το κάνουμε κάτω από τις σωστές προϋποθέσεις και με σοβαρές ελπίδες για επιτυχία με λογικό budget. Kάθε φορά που συμμετέχουμε, είναι με την προσδοκία να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί και να παλεύουμε για την νίκη, είμαστε σίγουροι ότι με το νέο Fiesta ST, θα μπορούμε να το κάνουμε αυτό».

Στον πρώτο αγώνα με Fiesta ST, ο Robin Larson βρέθηκε στην 9η θέση ενώ ο Kevin Eriksson με το δεύτερο αυτοκίνητο κατατάχθηκε στην 14η θέση.

PEIRAIOS LEASING
NISSAN